Sano87643 Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai På tirsdag skal jeg pakke bilen å reise til Danmark sammen med barna. Kommer frem på Onsdag å så gikk det nettopp opp for meg at butikkene er stengt på Torsdag. Å med to små trenger jeg å handle litt slik at vi ikke trenger å gå på resturantene eller 7/11 for frokost å alt. Vi skal til rønbjerg. Hvor vil dere anbefale å stoppe å handle? Jeg har handlet på føtex i fredrikshavn før den er jo stor å har alt. Har føtex i aalborg det også? Så det var et par der, kan kjøre den veien gjennom Ålborg. noen km lenger men like mange min å kjøre. Håper noen har tips til hvor jeg kan dra å handle. Barna jeg reiser med er 3 og 5år. Det er bare oss 3.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Altså, hvor mye rart trenger du? Det er jo bare å gå på nærmeste dagligvarebutikk til de dere skal? Føtex er ganske like ulike steder. Anonymkode: 2d1e7...eb2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 13.13): Altså, hvor mye rart trenger du? Det er jo bare å gå på nærmeste dagligvarebutikk til de dere skal? Føtex er ganske like ulike steder. Anonymkode: 2d1e7...eb2 Hun mener vel at butikkene er stengt siden det er Kr.Himmefartsdag. Anonymkode: 78959...876
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Dere kan handle i Skive før dere ankommer feriecenteret. Det bør vel ikke være noe problem? Får tak i både rundstykker, pålegg og juice der. Anonymkode: 05222...5d3 1
Sano87643 Skrevet 26. mai Forfatter #5 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 13.13): Altså, hvor mye rart trenger du? Det er jo bare å gå på nærmeste dagligvarebutikk til de dere skal? Føtex er ganske like ulike steder. Anonymkode: 2d1e7...eb2 Trenger ikke så mye rart egentlig. Bare vanlig dagligdagse ting som brød, pålegg, melk, ja. Det vi trenger for å ikke være en gjeng med sure personer på tur.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #6 Skrevet 26. mai Nå er det noen år siden jeg bodde i Danmark, men i Aalborg var det mange søndagsåpne matbutikker og de holder også åpent på Kristi Himmelfartsdag Anonymkode: 8d185...ea9
AnonymBruker Skrevet 26. mai #7 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 24.5.2025 den 17.43): Hun mener vel at butikkene er stengt siden det er Kr.Himmefartsdag. Anonymkode: 78959...876 Ja, men spørsmålet var vel hvor handle onsdag kveld. Anonymkode: 2d1e7...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå