AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Hei Her sere dere mjffins med to typer glasur. Den med rød og grønn strøssel på har jeg laget. Jeg får ikke til tykk type glasur slik de muffinsene med jordbær og blåbær har. Ser dere forskjellen? Min blir tynn og flytende og gjennomsiktig mens jeg vil ha tykk og mer hvit aktig. Jeg bruker vann og melis. Anonymkode: da479...0c3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Du kunne med fordel avkjølt melis og vann blandingen din, itllegg har du nok brukt for mye vann. Gode tips finner du med ett raskt googlesøk Anonymkode: 50849...789 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai tøydokka skrev (5 minutter siden): Bruk eggehvite istedenfor vann. Hvordan smaker rå eggehvite? Ts Anonymkode: da479...0c3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai Du må bytte ut vannet med eggehvite og piske i kjøkkenmaskin. Blir superfin glasur da. Kan og ha litt sitronsaft i, men bare litt. Eggehvite smaker ingenting. Anonymkode: 5997b...564
tøydokka Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan smaker rå eggehvite? Ts Anonymkode: da479...0c3 Ikke så mye i seg selv.
Krist1an Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai Hva med å prøve Royal icing https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/royal-icing/
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai Eggehvite og melis piskes vel og lenge. Blir den nydeligste hvite glasuren. Hilsen konditor 😊 Anonymkode: 4851d...875 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Eggehvite og melis piskes vel og lenge. Blir den nydeligste hvite glasuren. Hilsen konditor 😊 Anonymkode: 4851d...875 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du må bytte ut vannet med eggehvite og piske i kjøkkenmaskin. Blir superfin glasur da. Kan og ha litt sitronsaft i, men bare litt. Eggehvite smaker ingenting. Anonymkode: 5997b...564 Kan jeg piske det får hånd også? Jeg skal bare ha litt glasur til 4-5 muffins. Anonymkode: da479...0c3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eggehvite og melis piskes vel og lenge. Blir den nydeligste hvite glasuren. Hilsen konditor 😊 Anonymkode: 4851d...875 Jeg lagde nå. Men den blir ikke så stiv. Er fortsatt bittelitt flytende Anonymkode: da479...0c3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg lagde nå. Men den blir ikke så stiv. Er fortsatt bittelitt flytende Anonymkode: da479...0c3 Da må du piske mer Anonymkode: 00cce...ef8
AnonymBruker Skrevet 21. mai #12 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da må du piske mer Anonymkode: 00cce...ef8 Jeg tok eggehvite av ett egg. Og ca 1.5/2 dl melis. Tok melis på slump. Vet ikke om det var riktig mengde og om det var defor den ikke ble så hard. Var fortatt litt flytende Anonymkode: da479...0c3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #13 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da må du piske mer Anonymkode: 00cce...ef8 Pisket i 10 min Anonymkode: da479...0c3
Meowmere Skrevet 21. mai #14 Skrevet 21. mai (endret) Ser ut som ostekremglasur. https://meny.no/oppskrifter/kaker/glasur/ostekrem/ Endret 21. mai av Meowmere
Brunhilde Skrevet 21. mai #15 Skrevet 21. mai Det er bare å tilsette mer melis, litt etter litt, til du har den konsistensen du vil ha. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #17 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eggehvite og melis piskes vel og lenge. Blir den nydeligste hvite glasuren. Hilsen konditor 😊 Anonymkode: 4851d...875 Er det mulig å få salmonella e.l. av det? Anonymkode: c6e18...d50
Brunhilde Skrevet 21. mai #18 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det mulig å få salmonella e.l. av det? Anonymkode: c6e18...d50 Ikke i Norge, nei. 2
Lili-S Skrevet 21. mai #19 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg lagde nå. Men den blir ikke så stiv. Er fortsatt bittelitt flytende Anonymkode: da479...0c3 Men da er det jo bare å tilsette mer melis!!
Stor pike Skrevet 21. mai #20 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan smaker rå eggehvite? Ts Anonymkode: da479...0c3 I glasur? Ingenting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå