AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Dersom man pauser tinder profilen, vil matchene du har der inne forsvinne? Vil samtalene forsvinne fra matchene sin innboks også? Anonymkode: 546ac...a66
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Anonymkode: 1328d...943 Så det er ingen måte de kan se at jeg har pauset kontoen på? Anonymkode: 546ac...a66
Mei88 Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Og hvis du velger å pause kontoen så er vel ikke de samtalene du har der veldig interessante? Er det noe vits å beholde samtalene om du ikke er intr nok til å ta kontakten av tinder 2
Fjellmannover190 Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så det er ingen måte de kan se at jeg har pauset kontoen på? Anonymkode: 546ac...a66 Ikke om vedkommende ikke sjekker via andre profiler. Du kan chatte med matcher du har. Jeg satte min på pause flere ganger når jeg skulle avklare med matcher, men ville ikke slette den. Jeg har også hatt inkognito-modus med platinum.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Takk for svar, hvis jeg sletter profilen, vil utfallet bli anderledes da? Anonymkode: 546ac...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå