AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:55 #21 Del Skrevet onsdag kl 12:55 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ditt første barn? Jeg tror han har vært forelsket i deg jeg.. og hatt et siste håp fordi du enda ikke hadde barn med partneren din -om det er sånn at det er ditt første. Anonymkode: abda7...465 Eller kanskje han ønsker seg barn, men ikke kan få eller ikke tror han noensinne vil komme i en situasjon hvor det blir aktuelt. Og akkurat nå er det sårt og vondt å omgås TS på grunn av barnet. Eller det kan være noe helt annet. Kjærlighetssorg, depresjon, sosial angst, venter på resultatet av en medisinsk test, vært utsatt for overgrep, er innlagt, sitter inne, har økonomiske problemer, sliter med legning... Hadde jeg vært TS hadde jeg invitert i bursdagen min når det nærmer seg. Og sendt ei melding typ hver fjerde uke som ikke krever svar. "Hei, her er det bare regnvær om dagen, men ser på værmeldinga at det er dere i Nord-Norge som har stukket av med sola. Tenker på deg og den gangen du spiste 11 pølser hver gang vi griller! Det er bare å ringe meg hvis du får lyst til å ta en prat. Fortsatt god sommer!" Hvis TS etter noen måneder ikke har fått noen respons, kan hen begynne å sende meldinger sjeldnere og sjeldnere og la det være opp til vennen å ta kontakt. Slik ville i hvert fall jeg gjort det. Anonymkode: a7a43...d64 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:00 #22 Del Skrevet onsdag kl 13:00 Venner som bare kutter deg uten forklaring er grusomt! har selv opplevd noe av det samme som deg. Har ingen råd, bare medfølelse. Noen ganger er folk så jævlige at de gjør sånt. Selv om man trodde man var svært gode venner. Min erfaring er at folk kan dolke deg i ryggen uten forvarsel når som helst. Trøsten er at smerten av tapte vennskap blekner på sikt. Anonymkode: 6327f...619 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:07 #23 Del Skrevet onsdag kl 13:07 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi bor på hver vår side av landet så det gjør det ikke noe lettere å ikke få mulighet til å møtes. Men har merket over ett par mnd at han har tatt avstand. Jeg tok det opp relativt tidlig og spurte om det var noe han slet med, eller noe som plager han som vi burde snakke om. Han påstår at ingenting er galt i vennskapet og at han fortsatt verdsetter vennskapet. I ettertid er han fortsatt like lunken, virker egentlig bare irritert de få gangene jeg tar kontakt. Her om dagen spurte jeg om han var interessert i å komme i bursdagen min, fikk et surt og vagt svar tilbake og jeg vet fortsatt ikke om han kommer eller ikke. Jeg har hatt det veldig vondt de siste ukene pga dette, usikkerheten og uforutsigbarheten ifht dette vennskapet spiser meg opp. Har snakket med andre venner om denne situasjonen og de syns ikke han oppfører seg veldig bra og sier de støtter meg om jeg kutter han ut. Jeg har vært innom tanken flere ganger om å kutte ut for min egen del da dette tankekjøret gjør meg nedfor. Samtidig så er det et vennskap som har vart i 16 år og ikke noe jeg tar lett på å bare kutte ut. Samtidig som når jeg har prøvd å ta kontakt og spurt om det er noe vi kan løse opp i så er han tydeligvis ikke helt ærlig? Føler meg trengt opp i et hjørne og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er en veldig trist situasjonen. Noen råd? Anonymkode: 6b334...f30 La meg tippe, du er kvinne, han er mann? Anonymkode: 4afe2...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:20 #24 Del Skrevet onsdag kl 13:20 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Venner som bare kutter deg uten forklaring er grusomt! har selv opplevd noe av det samme som deg. Har ingen råd, bare medfølelse. Noen ganger er folk så jævlige at de gjør sånt. Selv om man trodde man var svært gode venner. Min erfaring er at folk kan dolke deg i ryggen uten forvarsel når som helst. Trøsten er at smerten av tapte vennskap blekner på sikt. Anonymkode: 6327f...619 Hvor har han dolket TS i ryggen? Han skygger banen litt ja, ting kan ha skjedd i livet hans. Hvor er tålmodigheten, vente litt og vise forståelse for at alle ikke har det tipp topp alltid? Noen ganger er folk så jævlig selvsentrerte at de ikke tåler at en venn i voksen alder ikke svarer på om han flyr over hele landet for en bursdagsfeiring flere måneder frem i tid. Du fremstår slik. Anonymkode: 3a68b...f0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:21 #25 Del Skrevet onsdag kl 13:21 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Venner som bare kutter deg uten forklaring er grusomt! har selv opplevd noe av det samme som deg. Har ingen råd, bare medfølelse. Noen ganger er folk så jævlige at de gjør sånt. Selv om man trodde man var svært gode venner. Min erfaring er at folk kan dolke deg i ryggen uten forvarsel når som helst. Trøsten er at smerten av tapte vennskap blekner på sikt. Anonymkode: 6327f...619 Hvor har han dolket TS i ryggen? Han skygger banen litt ja, ting kan ha skjedd i livet hans. Hvor er tålmodigheten, vente litt og vise forståelse for at alle ikke har det tipp topp alltid? Noen ganger er folk så jævlig selvsentrerte at de ikke tåler at en venn i voksen alder ikke svarer på om han flyr over hele landet for en bursdagsfeiring flere måneder frem i tid. Du fremstår slik. Anonymkode: 3a68b...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:24 #26 Del Skrevet onsdag kl 13:24 Er du kvinne eller mann TS? Kjønn er ganske relevant her. Hvis du er en kvinne, så kan reaksjonen hans komme på grunn av at han har vært forelsket i deg. Så at du nå har fått barn reagerer han slik han gjør. Anonymkode: 39476...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet onsdag kl 13:33 #27 Del Skrevet onsdag kl 13:33 En god venn gjennom 16 år gir man litt slack. Bare si at du ikke vet hva som er iveien, men du merker han tar avstand. Og at du ikke skal mase noe mer om det, så får han ta kontakt igjen når han lyst/ork til det. UTEN å være underliggende sur/skuffa osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet onsdag kl 14:01 #28 Del Skrevet onsdag kl 14:01 Jeg tror ingen av vennskapene mine har samme intensitet og kontaktfrekvens konstant - det er tusen små og store ting som gjør at det kan gå i bølger og bidra til at en eller begge, bevisst eller ubevisst, er mindre på i perioder. Jeg har likevel aldri opplevd at dette er noe som har blitt tatt opp, påpekt og gjort et nummer av (med mindre man er rellt bekymret), det er bare noe alle tar for gitt - vi vet at vennene våre har liv hvor mye kan skje uten at det angår oss eller er noe man kan eller vil snakke om. Særlig i langvarige vennskap tenker jeg at man skal ha litt takhøyde på sånt. Send bursdagsinvitasjon, spør om fadderskap - dere er jo ikke uvenner, det er ingen grunn til å la 16 års vennskap bli ødelagt fordi du tror at det kanskje kan være noe - og gi ham ellers litt rom. Vær hvertfall ikke mer på enn vanlig eller mas om hva du tror og føler og tenker om vennskapets status. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:24 #29 Del Skrevet onsdag kl 14:24 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er du kvinne eller mann TS? Kjønn er ganske relevant her. Hvis du er en kvinne, så kan reaksjonen hans komme på grunn av at han har vært forelsket i deg. Så at du nå har fått barn reagerer han slik han gjør. Anonymkode: 39476...8d6 Kjønn er jo ikke det minste relevant for det scenarioet? Anonymkode: a7a43...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:32 #30 Del Skrevet onsdag kl 17:32 Herregud, hvor leser dere at jeg har invitert vagt til bursdagsselskap og kalle meg både selvopptatt og selvsentrert, er første gang jeg får høre det. Hadde jeg vært selvopptatt og selvsentrert hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt om han. Bare elsker kvinneguiden 😂 Og så mye antakelser da... vi har deltatt i hverandres bursdagsfeiringer i 16 år og ses ca 5 ganger i året. Vet ikke om jeg skal gråte eller le av alle konklusjonene som blir gjort på mine vegne her 😳 Vet ikke om jeg får så mye mer ut av denne tråden jeg, ble mer popcornunderholdning enn noe annet til slutt her. Anonymkode: 6b334...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:34 #31 Del Skrevet onsdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud, hvor leser dere at jeg har invitert vagt til bursdagsselskap og kalle meg både selvopptatt og selvsentrert, er første gang jeg får høre det. Hadde jeg vært selvopptatt og selvsentrert hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt om han. Bare elsker kvinneguiden 😂 Og så mye antakelser da... vi har deltatt i hverandres bursdagsfeiringer i 16 år og ses ca 5 ganger i året. Vet ikke om jeg skal gråte eller le av alle konklusjonene som blir gjort på mine vegne her 😳 Vet ikke om jeg får så mye mer ut av denne tråden jeg, ble mer popcornunderholdning enn noe annet til slutt her. Anonymkode: 6b334...f30 I følge noen her er det garantert forelskelse inne i bildet, til tross for at de hverken har møtt deg eller han vet jo folk på kvinneguiden alltid aller best Anonymkode: 36b70...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå