Gå til innhold

frisering nedentil for gutter

Fremhevede innlegg

Gjest gutt ii
Skrevet

Tok steget med å rydde litt opp i kjelleren. er litt undrende på hvordan dere som jenter liker det. Har altid vært redd for a shave der, så det har blitt med litt trimming bare. I går prøve jeg å shave, men gjorde det bare på selve skaftet. Ballene ble kortklippet. Må inrømme at jeg er fornøyd. Det ser ryddigere/ finere ut og den virker større..ikke noe særlig irritasjon heller. Litt stikking på kvelden bare.

tror nok dama vil bli fornøyd når hu ser resultatet også. Har dere jeneter noe haircuts dere foretrekker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Min siste pulevenn var helt glattbarbert.

Den aller første gangen må jeg innrømme at jeg syns det så litt rart ut, men etterhvert :sjarmor:

Seriøst, det er er så sexy!!

Dette var min forrige elsker, og jeg kjenner jeg er litt "bekymret" for at ikke neste har gjort det samme :forvirret:

Jeg foretrekker det av mange grunner, estetisk og hygienisk :)

Men, jeg føler på en eller annen måte at det liksom må "kle" mannen :forvirret: kan ikke forklare det nærmere enn at det må passe utseende hans og ikke MINST personligheten/karismaen.

Håper flickvennen din blir fornøyd ;)

Gjest Jalileh
Skrevet

Haircutten jeg foretrekker der nede på mannfolka er musefletter. Er så sexy. :sjarmor:

Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk

Trille (mod)

Skrevet

Jeg har hørt om menn som vokser ballene. Tror du det hadde vært noe for d.... Nei? Ikke? Ok.

Ikke så rart at stasen ser større ut når det er mindre buskas som dekker til. Mindre som stikker opp i nesen også, tenker jeg, når dama skal.. Ja.

Om hun liker friseringen, kan du jo avansere til glattbarbert og se hvordan det faller i smak. Det vokser jo uansett fort ut igjen.

Gjest Gjest
Skrevet
Tråden er ryddet for utenomsnakk

Trille (mod)

Ja, da burde du vel se på innlegget over ditt da kanskje?

Gjest Jalileh
Skrevet
Ja, da burde du vel se på innlegget over ditt da kanskje?

Hvem vet? Kanskje jeg faktisk syns det er sexy? :kyss:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor kort hårpryden bør være, kommer jo litt an på hvor mye kroppshår du har ellers. Min mann har mye hår både på bryst, mage og lår, da hadde det jo sett skikkelig snålt ut med en glattbarbert flekk midt imellom der.....

Jeg foretrekker stusset "dott", barbert skaft, baller og litt bakover. Mye hyggeligere å bruke tunga når man ikke får masse hår i kjeften....

Skrevet

Jeg liker at ballene er barbert, men at han beholder håret over rota. Det bør være kortklipt, men jeg synes at glattbarberte menn er litt for...øh...glattbarberte. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...