Gå til innhold

Hvorfor folk på KG så skarpe og dømmende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette fikk meg faktisk til å tenke litt på hva som gjør at jeg trekker meg inn her for å slappe av etter en lang dag på jobb. På jobb opplever jeg spydigheter av kaliberet man finner igjennom hele dagen fra to av kollegene mine.

Jeg er fortsatt ikke blitt klok på det, men noe av dette kan være grunnene, eller en kombinasjon.

1. Kanskje jeg finner roen i det som stresser meg ellers i hverdagen. 

2. Kanskje det er en viss side av meg som trekker hit for å bidra til det motsatte av dårlig stemning bed å støtte andre som utsettes for hets og hersketeknikker. 

3. Eller kanskje jeg rett og slett gir meg trøst i å se at jeg ikke er alene med det.

Det skal være sagt at jeg av og til havner her ved å google etter svar. Med litt leting blant kommentarer så finner man av og til noe fornuftig 😅

Anonymkode: 96fff...1af

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje en tommel ned funksjon hadde vært bedre. Det fins på Reddit

Anonymkode: ab0b0...a21

En latter emoji savner jeg ofte.

Tommel ned er ikke så dumt det heller selv om det også kan føre med seg negativitet.

Anonymkode: 96fff...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi er kvinner. Det ligger i vår natur og se ned på andre.

Anonymkode: 08fcb...ad1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det myldrer av ampre og bitre mannehatere av noen middelaldrende alenemødre.

Neida. Men noen er det.

Jeg valgte å stå frem med brukernavnet mitt hvertfall 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En litt skremmende tanke at de kanskje er sånn, bare at de skjuler det bedre i det virkelige liv. Og tar ut all gørra her 😅

Anonymkode: 39068...bf6

wooh, ja. jeg har møtt noen slike! man kan vel trygt si at de ikke hadde satt særlig pris på å møte noen som ligner på dem selv, da hadde de freaket helt ut. 

Anonymkode: 54b1e...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi vi er kvinner. Det ligger i vår natur og se ned på andre.

Anonymkode: 08fcb...ad1

really? sist jeg var på butikken med litt uryddig stil var det en veldig brun mannlig utlending som hengte seg opp i hvordan jeg fremstod. :P kanskje noen andre gjorde det, men de gjorde det ikke på en påfallende måte, i alle fall, og det setter jeg pris på. 

Anonymkode: 54b1e...f84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er den manglende modereringen som gjør det. Det som skjer med forum som er dårlig moderert, der man ønsker en "tøffere tone", slik KG-moderatorene selv har sagt det, er at de gode og anstendige brukerne forsvinner og trollene blir. Og dette har skjedd over mange år, så da har det blitt som det har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi vi leser så mye på kanten av loven og fornuften.

Anonymkode: db260...5f0

Hvilken lektyre er dette?

Anonymkode: 57228...5fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jo generelt nordmenn veldig dømmende og negative 😅 Det er vi desverre godt kjent for. Her får man utløp for det som anonym, som kanskje gjør det enda mer trygt å slenge med leppa. 

Får håpe det snur snart. Men tror ikke noe vil endre seg før noe drastisk skjer desverre. 

Anonymkode: 91582...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...