Gå til innhold

Min venninne valgte meg bort da samboeren hennes satte krav om det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden det ble misforståelser på andre tråden min så får jeg legge til ny med direkte link til starten av saken

Jeg har en form for kjærlighetssorg etter å ha mistet en venn. Jeg kommer til å slite med å gi råd til venninner igjen, for det kan føre til at jeg mister de. Hva gjør jeg om hun tar kontakt igjen?

Anonymkode: 154c2...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke akkurat din jobb å være rådgiver for venner.

Det er direkte ufint av deg å ta dette her når du vet hun leser på kg

Anonymkode: 0400f...b9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke akkurat din jobb å være rådgiver for venner.

Det er direkte ufint av deg å ta dette her når du vet hun leser på kg

Hvorfor det? 

Ufint av alle som skriver om folk som kan lese her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? 

Ufint av alle som skriver om folk som kan lese her da?

De fleste av oss anstrenger å anonymisere. Jeg hadde aldri skrevet om et problem med noen hvis jeg visste at personen det angikk også er her og vil kunne lese om seg selv.

Du skriver om hvor vanskelig det er for deg, mens hun blir utsatt for grov vold. Fuck deg ville jeg tenkt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Siden det ble misforståelser på andre tråden min så får jeg legge til ny med direkte link til starten av saken

Jeg har en form for kjærlighetssorg etter å ha mistet en venn. Jeg kommer til å slite med å gi råd til venninner igjen, for det kan føre til at jeg mister de. Hva gjør jeg om hun tar kontakt igjen?

Den andre tråden er jo fra motsatt perspektiv?

Anonymkode: 18870...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste av oss anstrenger å anonymisere. Jeg hadde aldri skrevet om et problem med noen hvis jeg visste at personen det angikk også er her og vil kunne lese om seg selv.

Du skriver om hvor vanskelig det er for deg, mens hun blir utsatt for grov vold. Fuck deg ville jeg tenkt

Nå har venninen skrevet en tråd hun vet at TS leser. Hvorfor angriper du TS?

Anonymkode: 8ac98...520

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: Jeg støtter fullt ut at du ber om råd. Men: Du kunne ha startet tråden, forklart situasjonen og ikke linket til hennes tråd. Nå har du startet tråd nr 2 som nesten er identisk, så råd til deg. Hvis du vil ha hjelp så slutt å opprett nye tråder. Rediger tråden, kutt linken og skriv fra din side av saken. Når dette er så viktig for deg må du kunne ta deg tid til å forklare situasjonen uten å mikse flere tråder sammen her.

Endret av Hannabanna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannabanna skrev (23 minutter siden):

Ts: Jeg støtter fullt ut at du ber om råd. Men: Du kunne ha startet tråden, forklart situasjonen og ikke linket til hennes tråd. Nå har du startet tråd nr 2 som nesten er identisk, så råd til deg. Hvis du vil ha hjelp så slutt å opprett nye tråder. Rediger tråden, kutt linken og skriv fra din side av saken. Når dette er så viktig for deg må du kunne ta deg tid til å forklare situasjonen uten å mikse flere tråder sammen her.

Er ikke begge tråder skrevet av samme? Hun skriver jo "andre tråden min" om den hun linker til. Og det er motsatt problemstilling. Forstår ittno. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du linker til en tråd med motsatt problem, og sier det var misforståelser? Linker du til venninnen din sitt innlegg? Jeg er forvirret. 

Anonymkode: e3db7...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du linker til en tråd med motsatt problem, og sier det var misforståelser? Linker du til venninnen din sitt innlegg? Jeg er forvirret. 

Anonymkode: e3db7...4c8

Det ble misforståelser i min andre tråden på venner forumet, ved at jeg ikke linket til min venninne sin tråd som er der utfordringene er forklart. Jeg har to her, men ble automatisk beskyldt for å be min venninne om å velge, jeg måtte svare flere ganger at det var ikke jeg som ba henne velge. Det ble tungvindt å måtte svare alle det samme. Så jeg tenkte det var lettere om jeg begynte en bedre tråd med sakens kjerne fra starten av.

Jeg har to tråder på venner forum, min venninne har en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er ikke begge tråder skrevet av samme? Hun skriver jo "andre tråden min" om den hun linker til. Og det er motsatt problemstilling. Forstår ittno. 

Nei, dette er tråd nummer tre om temaet og tråd nummer to fra TS i dag. I begge trådene er det linket til tråd nummer en, skrevet av vennina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ble misforståelser i min andre tråden på venner forumet, ved at jeg ikke linket til min venninne sin tråd som er der utfordringene er forklart. Jeg har to her, men ble automatisk beskyldt for å be min venninne om å velge, jeg måtte svare flere ganger at det var ikke jeg som ba henne velge. Det ble tungvindt å måtte svare alle det samme. Så jeg tenkte det var lettere om jeg begynte en bedre tråd med sakens kjerne fra starten av.

Jeg har to tråder på venner forum, min venninne har en tråd. 

Når dette er så viktig for deg så kan det da ikke være så tungvindt å skrive situasjonen fra din side. Nå er det tre tråder om temaet og de fleste her leser ikke hver eneste tråd eller har en generell oversikt over alt som blir skrevet. Dropp likningen til din vennines tråd, skriv din situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...