AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #21 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når jeg spør hva han føler over sms mld . Om han har mistet litt følelser for meg så svarer han ikke. Hva tenker dere? Anonymkode: a4485...b36 For et mas på deg etter to uker. Mannen bør løpe. Anonymkode: 19f2b...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #22 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det synes andre, så da hjelper det ikke om du synes noe annet. Anonymkode: 98939...474 Åja så fordi andre har en mening så blir det automatisk rett? Anonymkode: 5c91d...ae6 1
PhilosopherSe7en Skrevet 21. mai 2025 #23 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har ikke følelser for deg, han vil bare ligge. Han er sikkert litt lei allerede nå som han har fått det han vil ha. Menn er sånn. Håper du i det minste får noen økonomiske goder ut av å spre beina så fort, hvis ikke så kutt det nå før du blir enda mer såret. Anonymkode: 78946...3ae Menn er ikke slik, noen mennesker er slik uavhengig av kjønn! 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #24 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Åja så fordi andre har en mening så blir det automatisk rett? Anonymkode: 5c91d...ae6 Nei, men mange ser tydeligvis ut til å mene at det å mase om følelser etter to uker er for tidlig. Ergo er sjansen stor for at denne mannen også synes det. Anonymkode: 98939...474 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #25 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, men mange ser tydeligvis ut til å mene at det å mase om følelser etter to uker er for tidlig. Ergo er sjansen stor for at denne mannen også synes det. Anonymkode: 98939...474 Da burde han kanskje si det da, eller kan du tenke deg at han er redd for å si det for da mister han det han har nå kanskje, men samtidig nekter å definere noe? Anonymkode: 5c91d...ae6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #26 Skrevet 21. mai 2025 Jeg er kvinne, og jeg hadde løpt om noen avkrevde å få vite hva jeg følte for dem etter bare to uker. Anonymkode: 27d31...e0c 2 1 1
Brunello Skrevet 21. mai 2025 #27 Skrevet 21. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men sex kan de ha, rart det der.. ikke for tidlig å hoppe til sengs, men å snakke om hvordan en ligger an emosjonellt, fydda. Anonymkode: 5c91d...ae6 Det går kanskje an å prate om det. Men ikke sende sms. Det er helt håpløst. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2025 #28 Skrevet 21. mai 2025 remix2020 skrev (13 timer siden): Tja. Folk er forskjellig. Å snakke om følelser etter kun 2 uker er kanskje litt tidlig, men hvis dette er noe du syns er viktig å snakke om, syns jeg ikke du skal ta dette opp på meldinger, men snakke med han når dere er sammen. At han fortsetter å kommunisere med deg på meldinger er positivt. Han er interessert! Noe skal man snakke om ikke tekste om. Nei, hvis han var interessert så hadde han ringt for å prate og sørger for å finne på ting sammen. Trådstarter har gitt ham sex og utviser desperasjon- fyren er ikke lenger interessert. Hun bør gå i terapi Anonymkode: fc497...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #29 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi skriver hver dag på sms. Når jeg spør hva han føler over sms mld . Om han har mistet litt følelser for meg så svarer han ikke. Men han fortsetter å sende meldinger til meg. Men jeg får aldri svar på hva han føler for meg. Hva tenker dere? Anonymkode: a4485...b36 Hvorfor spør du om han har MISTET følelser for deg etter bare to uker? Følelser utvikles ikke så raskt for de aller fleste. Å ligge sammen er ikke synonymt med å umiddelbart få sterke følelser selv om mange kvinner ser ut til å fungere sånn. Sikkert noe biologisk der fra gammelt for å holde fast på en potensiell barnefar til barnet sitt. Men de fleste menn vil jeg våge å påstå skiller mellom sex og følelser. Så at han hadde sex med deg er altså ikke nødvendigvis det samme som at han har følelser for deg. At han melder hver dag kan være for å ikke fremstå som en sleip ‘hit’n run’ fyr. Men det kan også bety at han vil holde deg på gress for muligheten til å få til enda en hyrdestund i framtiden. Eller at han rett og slett prøver å finne ut om han KAN få følelser for deg. Men å mase på ham om det vil neppe bli mottatt positivt. Antagelig skyver du ham bare lengre fra deg ved å mase på ham om følelser så tidlig. Anonymkode: 93b0e...119 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #30 Skrevet 22. mai 2025 Ubegripelig så følelsesstyrt alt skal være. Hva med å være litt rasjonell i tillegg... Anonymkode: 82340...ca7 1
Elizia Skrevet 22. mai 2025 #31 Skrevet 22. mai 2025 Datingperioden er jo for å finne ut om man passer sammen og vil noe mer. Skal jo endel til at man føler at dette er noe man vil satse på. Det hjelper ihvertfall ikke å mase 1
Trek Skrevet 22. mai 2025 #32 Skrevet 22. mai 2025 Jeg tenker at det mangler noe i kommunikasjonen her. Det er for tidlig å snakke om store følelser etter to uker, men jeg tipper TS hadde vert fornøyd med å vite at han var interessert og ønsket å treffe henne igjen. Mitt råd til deg TS er å ikke spørre om disse tingene, men la han vise deg hva han føler istedenfor. Det vil føles mye mer oppriktig, men du må ha litt tålmodighet. I tillegg så må du kjenne etter i deg selv om det han tilbyr er det du ønsker deg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #33 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg kan utvikle følelser for noen jeg ikke har møtt men hatt en fin dialog med bare ved hjelp av bilder og chat meldinger, en annen ting er at det kan bli brutt om ikke daten er sånn i virkeligheten jeg hadde tenkt. Kan også få følelser bare etter en kveld hvis damen tenner meg og er bra blid etc Er vel helt rar jeg da, jeg skjønner ikke at det må gå så og så lang tid før du har bestemt at dette er noen med potensiale Mann Anonymkode: e70d9...428 Det er jo ikke så rart men man holder det for seg selv til man ser om det er verdt å dele det. Jeg falt på første blikk når jeg traff min mann og det var gjensidig men vi snakket ikke om det før vi hadde hatt noen dater og snakket mye sammen i ett par mnd. Vil jo vite at følelsene er ekte og ikke bare beundring eller at man er blendet av oppmerksomheten ol. Anonymkode: 90649...fa3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #34 Skrevet 22. mai 2025 gud bedre hvor gammel er du? man bør da ikke ha sex med en så tidelig man blir ikke nok kjent med en person så fort når man da har hatt det er det lett og feil tolke følerser Anonymkode: 1a1a7...9d4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #35 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 11.21): Jeg fikk veldig følelser etter vi hadde sex. Mulig han ikke er helt der enda. Anonymkode: a4485...b36 Det er ikke følelser, det er hormoner som frigjøres i kvinnekroppen etter sex. Dette er grunnen til at man bør vente litt med sex, slik at man klarer å holde hodet litt klart. Google oksytocin, så ser du hvorfor du har "følelser" etter sex. Anonymkode: 7d890...466 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2025 #36 Skrevet 23. mai 2025 Helt utrolig hvordan de fleste putter kvinner og menn i hvert sine stereotype bokser. Jeg, kvinner har ingen problemer med å ha sex ved første møtet. Jeg blir virkelig ikke følelsesmessig engasjert. Hadde heftig sex første date med min kjæreste ( avtalt) der vi begge ble gjensidig interessert og ble kjærester. Ingen spill, eller holde igjen på noe! Anonymkode: ec2ae...07d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå