Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skriver hver dag på sms. Når jeg spør hva han føler over sms mld .  Om han har mistet litt følelser for meg så svarer han ikke. Men han fortsetter å sende meldinger til meg. Men jeg får aldri svar på hva han føler for meg. Hva tenker dere?

Anonymkode: a4485...b36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler for deg etter to uker??

Anonymkode: 677ad...4a8

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føler for deg etter to uker??

Anonymkode: 677ad...4a8

Jeg fikk veldig følelser etter vi hadde sex. Mulig han ikke er helt der enda. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi skriver hver dag på sms. Når jeg spør hva han føler over sms mld .  Om han har mistet litt følelser for meg så svarer han ikke. Men han fortsetter å sende meldinger til meg. Men jeg får aldri svar på hva han føler for meg. Hva tenker dere?

Tja. Folk er forskjellig. Å snakke om følelser etter kun 2 uker er kanskje litt tidlig, men hvis dette er noe du syns er viktig å snakke om, syns jeg ikke du skal ta dette opp på meldinger, men snakke med han når dere er sammen.

At han fortsetter å kommunisere med deg på meldinger er positivt. Han er interessert! Noe skal man snakke om ikke tekste om.

Endret av remix2020
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herre gud.

Anonymkode: b888d...8f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke følelser for deg, han vil bare ligge. Han er sikkert litt lei allerede nå som han har fått det han vil ha. Menn er sånn. Håper du i det minste får noen økonomiske goder ut av å spre beina så fort, hvis ikke så kutt det nå før du blir enda mer såret. 

Anonymkode: 78946...3ae

Skrevet

Du må ikke ha sånt hastverk, to uker er ikke lenge. Du kan risikere å skremme ham bort, ved å snakke om følelser så tidlig. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt stresset om jeg ble spurt hva jeg føler etter to uker, og det kan høres ut som du gjenntar spørsmålet. Og SMS er vel heller ikke den beste kommunikasjonsformen, Ta dette i person, og prat heller om hva slags bekreftelse dere trenger av hverandre. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du burde ventet til han hadde følelser. 

Anonymkode: 4b59c...208

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Han har ikke følelser for deg, han vil bare ligge. Han er sikkert litt lei allerede nå som han har fått det han vil ha. Menn er sånn. Håper du i det minste får noen økonomiske goder ut av å spre beina så fort, hvis ikke så kutt det nå før du blir enda mer såret. 

Nei, menn er ikke sånn. Denne mannen er kanskje sånn. Stopp den tåpelige generaliseringen!

Anonymkode: 20a3b...705

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kommunikasjon er viktig og jeg tenker at du burde snakke med han om hvordan du har det, samtidig som du forsikrer han om at du ikke vil at han skal føle seg presset på noen måte. Fortell han at du er klar over at 2 uker er kort tid og at du ikke vil skremme han vekk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

"Jeg er en dum tøs som bare velger trash menn, derfor er alle menn trash"

Anonymkode: de255...26d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig få, både menn og kvinner, som er klare for å snakke om følelser etter bare to uker. 
Har dere i det hele tatt snakket om å være eksklusive? 

Jeg hadde følt meg kvalt om det ble snakk om følelser så tidlig, og trukket meg unna. 

Anonymkode: 63688...702

AnonymBruker
Skrevet

Omg du må roe ned eller så kommer han til å løpe i motsatt retning.

Anonymkode: 83b38...885

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan utvikle følelser for noen jeg ikke har møtt men hatt en fin dialog med bare ved hjelp av bilder og chat meldinger, en annen ting er at det kan bli brutt om ikke daten er sånn i virkeligheten jeg hadde tenkt.

Kan også få følelser bare etter en kveld hvis damen tenner meg og er bra blid etc

Er vel helt rar jeg da, jeg skjønner ikke at det må gå så og så lang tid  før du har bestemt at dette er noen med potensiale :)

Mann

Anonymkode: e70d9...428

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene! Spørre om hva han føler for deg etter 2 uker? På sms? Nei, nei, nei…. 🤦🏻‍♀️

Slapp av litt da du….

Anonymkode: 90d9a...1f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Phoenix Heart skrev (6 timer siden):

Du må ikke ha sånt hastverk, to uker er ikke lenge. Du kan risikere å skremme ham bort, ved å snakke om følelser så tidlig. 

Men sex kan de ha, rart det der.. ikke for tidlig å hoppe til sengs, men å snakke om hvordan en ligger an emosjonellt, fydda. 

Anonymkode: 5c91d...ae6

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men sex kan de ha, rart det der.. ikke for tidlig å hoppe til sengs, men å snakke om hvordan en ligger an emosjonellt, fydda. 

Det er ikke noe galt å ha sex uten følelser. Det gjør det fortsatt for tidlig å snakke om følelser etter to uker. 

Anonymkode: 98939...474

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe galt å ha sex uten følelser. Det gjør det fortsatt for tidlig å snakke om følelser etter to uker. 

Nei det synes jeg ikke det er. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det synes jeg ikke det er. 

Men det synes andre, så da hjelper det ikke om du synes noe annet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...