Amber Skrevet onsdag kl 08:56 #1 Del Skrevet onsdag kl 08:56 Noen tips til gode/fine hotell i Kjøbenhavn? Gjerne med ok pris, budsjettet er ikke så stort😝 Gjerne litt sentralt - skal på konsert (Royal Arena) men er vel best å bo sentralt uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:59 #2 Del Skrevet onsdag kl 08:59 The Square på Rådhusplassen er ok Anonymkode: 8ccc5...233 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:49 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:49 I hvert fall ikke Cabinn. Det er det verste hotellet jeg noen gang har vært borti. Anonymkode: 6a475...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 23.49): I hvert fall ikke Cabinn. Det er det verste hotellet jeg noen gang har vært borti. Anonymkode: 6a475...574 Jeg skulle inn og anbefale Cabinn, bor der hver gang 😅Enkle og greie, billige rom etter modell av skipslugarer. Anonymkode: 49b34...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Square er veldig sentralt og greit hotell, ellers kan jeg anbefale Phoenix og Admiral, men de er ikke så rimelige, ligger ved Nyhavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Pleier å bo på Radisson Blue Royal med utsikt mot Tivoli. Trives veldig godt der. Anonymkode: f4df5...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå