Gå til innhold

Bytte av Fysioterapaut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst bytte fysioterapaut. Er dette noe min"faste" fysio kommer til å se?. Tenkte få fysio i nærmeste tetsted. Men ønsker ikke at fysioen min skal finne det ut😅

Anonymkode: 14b25...86b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det er da vel samme det dem bryr seg ikke noe om det

Anonymkode: c0d97...3c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

det er da vel samme det dem bryr seg ikke noe om det

Anonymkode: c0d97...3c8

Bor på liten plass. Så de bryr seg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har lyst bytte fysioterapaut. Er dette noe min"faste" fysio kommer til å se?. Tenkte få fysio i nærmeste tetsted. Men ønsker ikke at fysioen min skal finne det ut😅

Hvor dum er det mulig å bli? Om du bytter fysio hvorfor skal da ikke den du har fast vite om dette? Hen merker jo at du slutter. 
Antakeligvis vet og fysiker din at du trenger mer behandling. Hvorfor dette hemmelighetskremmeriet? Hva skjuler du for hvem og hvorfor? 

Anonymkode: 769ad...6bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor dum er det mulig å bli? Om du bytter fysio hvorfor skal da ikke den du har fast vite om dette? Hen merker jo at du slutter. 
Antakeligvis vet og fysiker din at du trenger mer behandling. Hvorfor dette hemmelighetskremmeriet? Hva skjuler du for hvem og hvorfor? 

Anonymkode: 769ad...6bb

Hvorfor svare slik på mitt enkle spørsmål?.  Går til ei flott fysio men hun er ofte sykemeldt og har en tillnerming som gjør at jeg ikke føler framgang. Samtidig har hun hjelpt meg mye. No har vi hatt pause og jeg kunne tenkt prøve noen andre. Men ønsker ikke hun skal vite.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...