AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Fordi jeg syns han er god å prate med. Tegn på at han selv er utro? Anonymkode: 87497...747 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Eller at han er kontrollerende. Anonymkode: 0b20c...bb6 14 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Tegn på at du har en meget sjalu og usikker samboer. Hvorfor tror han folk går til psykolog, hvis ikkedet er for å snakk åpent og godt med noen og få hjelp av det? Anonymkode: 73b2d...703 11 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tegn på at du har en meget sjalu og usikker samboer. Hvorfor tror han folk går til psykolog, hvis ikkedet er for å snakk åpent og godt med noen og få hjelp av det? Anonymkode: 73b2d...703 Ikke akkurat et ukjent fenomen å falle for en behandler.... Anonymkode: ca70e...611 1 3
Hannabanna Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke akkurat et ukjent fenomen å falle for en behandler.... Anonymkode: ca70e...611 De fleste faller ikke for psykologen sin. Utroskap trenger også mer enn at man liker andre eller har ett crush på andre. Hva mener du her? At samboeren har rett fordi TS får noe ut av den psykologiske behandlingen sin? 9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai En mann som er så kunnskapsløs om hva en psykologs arbeid, det er en mann som jeg ikke hadde greid å ta på alvor lenger. Når han i tillegg virker så manipulerende/kontrollerende så hadde jeg tenkt at han ikke lenger var bra for meg å være sammen med, og så hadde jeg avsluttet (om han ikke umiddelbart innså sin egen urimelighet og unnskyldte seg og viste i handling at han er en god mann). Ikke ukjent at manipulerende/kontrollerende partnere forsøker å hindre den andre å gå i terapi - fordi slik terapi ofte styrker den som går i behandling nok til å greie å gå fra en dårlig partner. Ts - snakk med psykologen om det din samboer nå beskylder deg for! Anonymkode: ebd90...f0c 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai Takk for svar skal ta det opp med ham, neste time. Anonymkode: 87497...747 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai Hannabanna skrev (2 timer siden): De fleste faller ikke for psykologen sin. Utroskap trenger også mer enn at man liker andre eller har ett crush på andre. Hva mener du her? At samboeren har rett fordi TS får noe ut av den psykologiske behandlingen sin? Jeg tenkte det jeg skrev, at det ikke er uvanlig at folk får et emosjonelt forhold til sin behandler. Det betyr ikke at de fleste gjør det, men at det er et kjent fenomen, og en kjent problemstilling for behandlere. Ikke dermed sagt at det ender i forhold, men at den som får behandling kan få ulike følelser for behandler, som de synes er vanskelig å sortere. Det kan dermed være rimelig at denne samboeren kjenner til den problemstillingen, mens det er urimelig at han tror de har et forhold. Samboeren har derfor ikke rett, men det trenger heller ikke være basert på ingen ting, all den tid det er et kjent fenomen. En viss form for tanker/sjalusi i den retning er derfor begrunnet, mens antakelsen om et forhold, er så klart skivebom. Anonymkode: ca70e...611 3 1
Sykkelkopp Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai Hannabanna skrev (2 timer siden): De fleste faller ikke for psykologen sin. Utroskap trenger også mer enn at man liker andre eller har ett crush på andre. Hva mener du her? At samboeren har rett fordi TS får noe ut av den psykologiske behandlingen sin? 20-30% utvikler romantiske eller seksuelle følelser for terapeuten. Menn trekker ned denne prosenten, kvinner har mye høyere sjans. 2 2
Honey Dew Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar skal ta det opp med ham, neste time. Anonymkode: 87497...747 Gå fra samboeren din. Han kommer bare til å bli verre. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai Fortsett med psykolog og dump psycho fyr 👀👀👀 Anonymkode: dd3dd...240 5 2
Hannabanna Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Sykkelkopp skrev (20 timer siden): 20-30% utvikler romantiske eller seksuelle følelser for terapeuten. Menn trekker ned denne prosenten, kvinner har mye høyere sjans. Kilde? 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Heter samboeren din Joe? Anonymkode: 71726...f22 Nei, hvordan det? Anonymkode: 87497...747
AnonymBruker Skrevet 23. mai #15 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 10.19): Fordi jeg syns han er god å prate med. Tegn på at han selv er utro? Anonymkode: 87497...747 Har du et forhold til psykologen din ? Er du betatt av ham eller kjenner noen følelser for ham ? Hvis ja er det dette din samboer merker og som gir hans tanker vinger å fly på. Anonymkode: 2a381...06b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #16 Skrevet 23. mai Da er din samboer syk i hodet. Intet annet. Anonymkode: 57f27...d97 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai #17 Skrevet 23. mai Prøver han å gjøre det ubehagelig for deg å gå til psykolog fordi han vet psykologen vil reagere på ting du forteller om han og forholdet? Anonymkode: 0b20c...bb6 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #18 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 11.00): Tegn på at du har en meget sjalu og usikker samboer. Hvorfor tror han folk går til psykolog, hvis ikkedet er for å snakk åpent og godt med noen og få hjelp av det? Anonymkode: 73b2d...703 Kan knulle bort problemene også, da. Anonymkode: f6755...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #19 Skrevet 23. mai Vet han hvor mye psykologen får betalt for å snakke? Anonymkode: e9ba7...c33
Tauriela Skrevet 23. mai #20 Skrevet 23. mai Hvordan reagerer han når du sier at du ikke har et forhold til han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå