AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Noen som vet om denne inneholder farge og om den kan brukes av en 7 åring? Anonymkode: a3bf1...88e
Diamant20 Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Jeg kjenner ikke til den, men brukte Cliniderm sin i fjor og var veldig fornøyd😊
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Diamant20 skrev (1 time siden): Jeg kjenner ikke til den, men brukte Cliniderm sin i fjor og var veldig fornøyd😊 Var den med farge? Jeg ønsker uten farge Anonymkode: a3bf1...88e
Diamant20 Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var den med farge? Jeg ønsker uten farge Anonymkode: a3bf1...88e Uten farge
Daisy-love Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Kiwi har en som de har hatt ganske rimelig, som er uten farge.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Daisy-love skrev (9 timer siden): Kiwi har en som de har hatt ganske rimelig, som er uten farge. Takk skal sjekke på kiwi🙂 Anonymkode: a3bf1...88e
Daisy-love Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk skal sjekke på kiwi🙂 Anonymkode: a3bf1...88e Bare hyggelig. 😊 Så den var fra Derma, og den er ganske liten, men da også praktisk å ha med seg rundt fordi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå