AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Hvis man eks sliter med kronisk kvalme hele graviditeten og barnet plutselig dør i magen, vil symptomene forsvinne da? Anonymkode: cb2cf...53f
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Det gjorde ikke det for meg. Anonymkode: 50658...20c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Mistet til termin da hun døde. Men ja, mye forsvinner og endrer seg når barnet dør. Jeg mistet alt. Normale meg kom tilbake. Men før hun døde fikk jeg enormt halsbrann, to dager før. Halsbrannen var helt sinnsykt vondt, og holdt på til hun faktisk døde. Konstant vondt. Mye luft i magen, og veldig casual oppkast. Kroppen og vondt i rygg/mage. Så kroppen gjorde seg klar til noe. Om d var sammenheng med hennes død vites ikke.. mulig.... Men man tenker ikke over sånt da man er til termin, og alt var super på ul to dager før hun døde.. man grubler jo på det i ettertid selvsagt. Anonymkode: 659e1...23f 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mistet til termin da hun døde. Men ja, mye forsvinner og endrer seg når barnet dør. Jeg mistet alt. Normale meg kom tilbake. Men før hun døde fikk jeg enormt halsbrann, to dager før. Halsbrannen var helt sinnsykt vondt, og holdt på til hun faktisk døde. Konstant vondt. Mye luft i magen, og veldig casual oppkast. Kroppen og vondt i rygg/mage. Så kroppen gjorde seg klar til noe. Om d var sammenheng med hennes død vites ikke.. mulig.... Men man tenker ikke over sånt da man er til termin, og alt var super på ul to dager før hun døde.. man grubler jo på det i ettertid selvsagt. Anonymkode: 659e1...23f ❤️❤️❤️ Fant de ut hvorfor hun døde? Anonymkode: cb2cf...53f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Jeg mistet i uke 19 og mistet alle symptomer over natta! Oppdaget det på rutine UL to dager senere, da jeg ikke hadde startet å merke spark i forkant. Anonymkode: 04d03...66c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai Nei, ikke nødvendigvis. Jeg gikk 3 uker med et dødt foster, ingen merkbar endring eller noe som tydet på at det ikke var liv. Ul uke 15 var ok, uke 18 var foster dødt og hadde sluttet å vokse kort tid etter uke 15. Anonymkode: 0d21c...b52 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 11.00): ❤️❤️❤️ Fant de ut hvorfor hun døde? Anonymkode: cb2cf...53f De kalte det krybbedød i mors liv. Tok hav av prøver. Fant ingen feil. Ingen feil på ul to dager før heller. Overlegen var kynisk rett etter hun døde og påsto d var morkakesvikt. Var ikke det heller. Så konklusjon ble krybbedød i mors liv. Fastlegen strever med det selv den dag idag. Han føler skyld selv. Men det var ikke han sin feil.. alt var bra på ul. Litt trøtt kanskje, men alle bebiser er det på slutten. Ikke uvanlig.. men alt var topp... Helt til siste dagene. Kroppen forberedte seg, tror jeg. Anonymkode: 659e1...23f 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai Jeg pleier ikke ha så mange symptomer i 2 trimester. Men husker at jeg følte meg ekstra kvikk fra og med uke 14. Tenkte at det bare betydde at 1.trimester var ferdig. Men i uke 17+1 oppdaget vi at fosteret ikke levde. Det døde sannsynligvis i uke 14. I mellomtiden trodde jeg atjeg hadde kjent spark, til og med... Når det er sagt så hadde jeg heller ikke mange symptomer i 2.trimester på de to raviditetene som gikk bra, så det trenger ikke bety at noe er galt! Anonymkode: 9c49b...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 1.05): De kalte det krybbedød i mors liv. Tok hav av prøver. Fant ingen feil. Ingen feil på ul to dager før heller. Overlegen var kynisk rett etter hun døde og påsto d var morkakesvikt. Var ikke det heller. Så konklusjon ble krybbedød i mors liv. Fastlegen strever med det selv den dag idag. Han føler skyld selv. Men det var ikke han sin feil.. alt var bra på ul. Litt trøtt kanskje, men alle bebiser er det på slutten. Ikke uvanlig.. men alt var topp... Helt til siste dagene. Kroppen forberedte seg, tror jeg. Anonymkode: 659e1...23f Så hjerteskjærende. Det må være en stor sorg å bære på. Fred over din datters minne! ❤️ Anonymkode: 9c49b...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå