EIIa Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai (endret) Sønnen min skal ha konfirmasjon og vi tenkte å lage en gave med dobbel betydning, og mange morsomme ting. Klokke praktisk og noe han ønsker seg (Vise at tiden går og at han går fra barn til voksen) Har dere flere slike ting som vi kan legge oppi sekken han skal få??? Endret 21. mai av EIIa
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Fiskestang fordi han liker å dra damer.....som 15-årig konfirmant. Mine hadde død og ønsket å synke gjennom gulvet. Lag gjerne en overlevelses sekk, men dropp dobbeltbetydning av denne sorten. Anonymkode: 948a9...a4a 5
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #3 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fiskestang fordi han liker å dra damer.....som 15-årig konfirmant. Mine hadde død og ønsket å synke gjennom gulvet. Lag gjerne en overlevelses sekk, men dropp dobbeltbetydning av denne sorten. Anonymkode: 948a9...a4a Har du andre forslag??
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Det finns ikke morsomt. Fiskestang er bra, hvis han liker å fiske, og da er det da bare å fylle på med snelle, stanleykopp, primus, sløyekniv, turtøy etc. Anonymkode: 5ac8d...008 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai Førstehjelpsskrin, jeg har bare laget det til jenter, men det går sikkert an å lage det til gutter også. Anonymkode: 99094...a73
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #9 Skrevet 21. mai BobbySocks skrev (4 minutter siden): Da tror jeg du må definere dobbel betydning, gitt. For eksempel ei klokke fin for å holde styr på ting, men kan å bety slutten på en tid (Går fra barn til voksen)
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #10 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Førstehjelpsskrin, jeg har bare laget det til jenter, men det går sikkert an å lage det til gutter også. Anonymkode: 99094...a73 Hvordan gjorde du dette??
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai Hvis du ikke klarer å komme på noe selv, hvorfor er det da så viktig? Anonymkode: 1cb6f...1fe
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #12 Skrevet 21. mai Beklager det var et dårlig eksempel, men oppdaterte tråden med klokke som eksempel
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #13 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke klarer å komme på noe selv, hvorfor er det da så viktig? Anonymkode: 1cb6f...1fe Det er ikke fra meg, men frø søsknene hans
Maskopi Skrevet 21. mai #14 Skrevet 21. mai https://evaswindow.blogg.no/1495613041_frstehjelpskrin_til_konfirmanten.html 1
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #15 Skrevet 21. mai Maskopi skrev (8 minutter siden): https://evaswindow.blogg.no/1495613041_frstehjelpskrin_til_konfirmanten.html Takk!! Det var akuratt noe slikt jeg tenkte på!!!
AnonymBruker Skrevet 21. mai #16 Skrevet 21. mai EIIa skrev (4 timer siden): Beklager det var et dårlig eksempel, men oppdaterte tråden med klokke som eksempel Du har laget ny tråd, ikke oppdatert hovedinnlegget... Anonymkode: 99094...a73
AnonymBruker Skrevet 21. mai #17 Skrevet 21. mai EIIa skrev (4 timer siden): Hvordan gjorde du dette?? Puttet forskjellige ting i en liten kofferten. Hang lapp på alle tingene om hvorfor akkurat det lå oppi, som en krone for da er man aldri helt blakk f.eks. Anonymkode: 99094...a73
AnonymBruker Skrevet 21. mai #18 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har laget ny tråd, ikke oppdatert hovedinnlegget... Anonymkode: 99094...a73 Eller, det har du visst gjort, men du har laget ny tråd i tillegg Anonymkode: 99094...a73
EIIa Skrevet 21. mai Forfatter #19 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller, det har du visst gjort, men du har laget ny tråd i tillegg Anonymkode: 99094...a73 Beklager, første gangen jeg oppretter tråd, ble litt dumt dette her...
AnonymBruker Skrevet 21. mai #20 Skrevet 21. mai Om du googler «førstehjelpsskrin til konfirmanten» så får du nok opp mange forslag. Anonymkode: 9a516...8cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå