Babyface Skrevet 21. september #61 Skrevet 21. september Kjenner at jeg begynner å bli sånn passe lei "morsomhetene" til Fladseth - kjeften går jo i ett. 🙄 8 2
shab Skrevet 21. september #62 Skrevet 21. september Grüner skrev (13 timer siden): ? Han er jo der nå?! Beklager, jeg mente kompani Lauritzen. 1
shab Skrevet 21. september #63 Skrevet 21. september shab skrev (20 timer siden): Huff, misliker sterkt Daniel Kvammen. Husker hvordan han oppførte seg i 71 grader nord. Jeg mente Kompani Lauritzen. 2
Sofiei Skrevet 21. september #64 Skrevet 21. september Babyface skrev (2 timer siden): Kjenner at jeg begynner å bli sånn passe lei "morsomhetene" til Fladseth - kjeften går jo i ett. 🙄 Utrolig slitsom fyr. Lenge mellom hver gang han faktisk kommer med noe morsomt. 4 1
Hummingbird2 Skrevet 21. september #65 Skrevet 21. september Fladseth er helt F A N T A S T I SK! En av Norges beste komikere! Han er en herlig type som man blir glad av å se på! 8 3 1
Jodaneida Skrevet 22. september #66 Skrevet 22. september Sanna er så irriterende. Hvis hun syns det er så irriterende at ingen tar styringen og tar en sjefsavgjørelse.. gjør det selv da?! og som noen andre nevnte, helt utrolig at folk stiller opp uten å ha noen kunnskap om navigering. Det er jo nesten det de har mest bruk for. De kan lære det på youtube liksom. Det er ikke vanskelig. De VET jo hva de melder seg på. 9
Snurrevippen Skrevet 23. september #67 Skrevet 23. september Jodaneida skrev (16 timer siden): Sanna er så irriterende. Hvis hun syns det er så irriterende at ingen tar styringen og tar en sjefsavgjørelse.. gjør det selv da?! og som noen andre nevnte, helt utrolig at folk stiller opp uten å ha noen kunnskap om navigering. Det er jo nesten det de har mest bruk for. De kan lære det på youtube liksom. Det er ikke vanskelig. De VET jo hva de melder seg på. Det er jo veldig mange i Norges land som ikke har kunnskap om dette. De færreste som har vært med har det. Jeg derimot forstår irritasjonen hennes.Laget vingler fælt og er dårlig på samarbeid og kommunikasjon. 12
_Maddie_ Skrevet 23. september #68 Skrevet 23. september Jodaneida skrev (20 timer siden): Sanna er så irriterende. Hvis hun syns det er så irriterende at ingen tar styringen og tar en sjefsavgjørelse.. gjør det selv da?! og som noen andre nevnte, helt utrolig at folk stiller opp uten å ha noen kunnskap om navigering. Det er jo nesten det de har mest bruk for. De kan lære det på youtube liksom. Det er ikke vanskelig. De VET jo hva de melder seg på. Andre kan jo føle at de ikke er mer ledere enn andre, hvorfor antar Sanna at noen andre er «sjef» ? 1
Anonym90059005 Skrevet 23. september #69 Skrevet 23. september Snurrevippen skrev (3 timer siden): Det er jo veldig mange i Norges land som ikke har kunnskap om dette. De færreste som har vært med har det. Jeg derimot forstår irritasjonen hennes.Laget vingler fælt og er dårlig på samarbeid og kommunikasjon. Nei, når du ikke har bidratt med noe som helst, hverken av kunnskap, navigering, lederrolle eller bæring, tvert i mot har du fått andre til å drasse på en vinflaske for deg og generelt vært negativ, da kan du faktisk ikke bli irritert og klage på at de andre syns det er vanskelig og sliter med å ta valg. Eneste du skal gjøre da er å pent holde kjeft, siden du selv har null å bidra med. 14 1
Alivamale Skrevet 23. september #70 Skrevet 23. september Jodaneida skrev (21 timer siden): Sanna er så irriterende. Hvis hun syns det er så irriterende at ingen tar styringen og tar en sjefsavgjørelse.. gjør det selv da?! og som noen andre nevnte, helt utrolig at folk stiller opp uten å ha noen kunnskap om navigering. Det er jo nesten det de har mest bruk for. De kan lære det på youtube liksom. Det er ikke vanskelig. De VET jo hva de melder seg på. Jeg kan synes at Sanna er irriterende på andre måter, men her er jeg faktisk enig med henne. Frem og tilbake med kartet, «ta det du», «nei, du kan godt ha det», «er du sikker, bare ha det du». Så skal kursen trippel- og kvadruppelsjekkes (i seg selv greit nok), men så begynner dette frem-og-tilbake med kartet nok en gang. Jeg kan ikke huske en annen sesong med så mye ubesluttsomhet vedrørende kartet. 12
Snurrevippen Skrevet 23. september #71 Skrevet 23. september Anonym90059005 skrev (1 time siden): Nei, når du ikke har bidratt med noe som helst, hverken av kunnskap, navigering, lederrolle eller bæring, tvert i mot har du fått andre til å drasse på en vinflaske for deg og generelt vært negativ, da kan du faktisk ikke bli irritert og klage på at de andre syns det er vanskelig og sliter med å ta valg. Eneste du skal gjøre da er å pent holde kjeft, siden du selv har null å bidra med. For meg blir det litt feil å si at hun fikk de andre til å bære dette for seg. De kunne sagt nei, og de kunne latt vært å tilby seg om det var et problem. Alle har ulike forutsetninger for å bli med i dette programmet. Under roingen så hadde feks Kvammen utfordringer, og da var det Sanna som tok et tak. Syklingen klarte hun også helt fint. Det er vel hun også som står for minst av dramaet i gruppen virker det som. Nordkapp synes jeg har fin dynamikk og tar ikke spillet så seriøst. De bruker mye tid på latter og er mer opptatt av samholdet. Det tror jeg de kommer langt med. 9
Alivamale Skrevet 23. september #72 Skrevet 23. september Snurrevippen skrev (5 timer siden): Det er jo veldig mange i Norges land som ikke har kunnskap om dette. De færreste som har vært med har det. Jeg derimot forstår irritasjonen hennes.Laget vingler fælt og er dårlig på samarbeid og kommunikasjon. Samme vingling da de skulle velge båt. Begge lag kommer samtidig til båtene og Nordkapp er langt til havs før man klarer å finne ut hva som er lurest å velge (noe som burde ha vært en no-brainer i utgangspunktet). 6
_Maddie_ Skrevet 23. september #73 Skrevet 23. september Alivamale skrev (1 time siden): Jeg kan synes at Sanna er irriterende på andre måter, men her er jeg faktisk enig med henne. Frem og tilbake med kartet, «ta det du», «nei, du kan godt ha det», «er du sikker, bare ha det du». Så skal kursen trippel- og kvadruppelsjekkes (i seg selv greit nok), men så begynner dette frem-og-tilbake med kartet nok en gang. Jeg kan ikke huske en annen sesong med så mye ubesluttsomhet vedrørende kartet. Men det blir jo gjort for at ikke bare EN person skal være alene om kartet. 1 1
Alivamale Skrevet 23. september #74 Skrevet 23. september _Maddie_ skrev (1 minutt siden): Men det blir jo gjort for at ikke bare EN person skal være alene om kartet. Og hva er hensikten med det? Er det på grunn av redsel for å bli upopulær dersom man navigerer feil? 2
_Maddie_ Skrevet 23. september #75 Skrevet 23. september Alivamale skrev (13 minutter siden): Og hva er hensikten med det? Er det på grunn av redsel for å bli upopulær dersom man navigerer feil? Fordi hun kan ryke ut først og ingen andre har prøvd å lære seg kartet. 1
Alivamale Skrevet 23. september #76 Skrevet 23. september _Maddie_ skrev (Akkurat nå): Fordi hun kan ryke ut først og ingen andre har prøvd å lære seg kartet. De behøver ikke å diskutere hvem som skal ha kartet så lenge hver gang av den grunn. Det er bare å ta en avgjørelse. 2
Anonym90059005 Skrevet 23. september #77 Skrevet 23. september Snurrevippen skrev (1 time siden): For meg blir det litt feil å si at hun fikk de andre til å bære dette for seg. De kunne sagt nei, og de kunne latt vært å tilby seg om det var et problem. Alle har ulike forutsetninger for å bli med i dette programmet. Under roingen så hadde feks Kvammen utfordringer, og da var det Sanna som tok et tak. Syklingen klarte hun også helt fint. Det er vel hun også som står for minst av dramaet i gruppen virker det som. Nordkapp synes jeg har fin dynamikk og tar ikke spillet så seriøst. De bruker mye tid på latter og er mer opptatt av samholdet. Det tror jeg de kommer langt med. På det tidspunktet hun ble sint for kartet, så hadde hun foreløpig ikke gjort noe som helst innsats for gruppa, på noe som helst vis. Så du kan ikke dra opp senere eksempler på at hun har bidratt, for det var ikke tilfellet da hun klagde. Ellers er dette konkurranse, vet ikke om du er klar over det? Og når noen da sinker gruppa veldig pga. svakere fysikk, så er det seff helt naturlig at de andre tilbyr seg å bære. De ønsker jo å vinne. Selvsagt MÅ de ikke bære for henne, men de gjør det jo med et ønske om at laget skal vinne og at de selv skal komme lengre. Og når hun da ikke legger igjen en vinflaske en gang, så sier det sitt om ditt moralske kompass og samvittighet overfor resten av gruppa. 10
Fant80 Skrevet 23. september #78 Skrevet 23. september Finnes ingenting likanes med Sanna. Kan. Ikke. Fordra. Det. Mennesket. Håper du leser dette Sanna!! Bli bedre!!! Håvard Lilleheie derimot. Super type. En jeg lett kunne vært kompis med! 14
Mollebolle Skrevet 24. september #79 Skrevet 24. september Mange "hater" Sanna, men jeg må si at Fladseth og Wergeland er de som irriterer meg mest. Sanna er som hun er, tar hun med en klype salt. Klarer ikke å bruke en kalori på henne. Fladseth og Wergeland derimot, er så irriterende at jeg har lyst å mute tv'en. Fladseth skal "tøffe" seg hele tiden, og han finnes ikke morsom. Wergeland sin stemme gjør vondt i ørene. Sorry....dagens rant. 6 2
hege78 Skrevet 24. september #80 Skrevet 24. september Dårligste sesongen i mine øyne, når det kommer til deltakere. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå