enkefru Skrevet 28. oktober #241 Skrevet 28. oktober Herlig at Ingrid bare slipper det løs! -og at Håvard er fascinert, sier det er som en kvinnelig urkraft av raseri som slipper løs. Jeg har virkelig full forståelse for Ingrids raseri og frustrasjon 😅👏 21
Mollebolle Skrevet 28. oktober #242 Skrevet 28. oktober En mer ekte deltaker enn Ingrid i kveldens episode, skal en lete lenge etter i en realityserie, kjendisversjon. 👏😅 23
Turkis Sau Skrevet 28. oktober #243 Skrevet 28. oktober (endret) Tradegy skrev (2 timer siden): "Jeg er så driiit sliten.. har bare spist Bounty og bæsj,liksom! " - Ingrid (48) enkefru skrev (2 timer siden): Herlig at Ingrid bare slipper det løs! -og at Håvard er fascinert, sier det er som en kvinnelig urkraft av raseri som slipper løs. Jeg har virkelig full forståelse for Ingrids raseri og frustrasjon 😅👏 Så enig! Jeg har ledd så mye av, og med henne😆 Lemenet Ingrid, jeg digger deg!😅❣️ Endret 28. oktober av Turkis Sau 13 2 1
Ninaen Skrevet 28. oktober #244 Skrevet 28. oktober Og når hun sier til Tom noe sånt som: synes du virkelig det der alltid er fantastisk?! 🤣 Også er det litt utblåsning, også begynner hun å le 😂 Altså for et befriende menneske. «Som å ha født ut av hodet!» 😆 Og Tom som nesten ikke vet om han skal være gravalvorlig og terapeut, eller bryte ut i rå latter. Nei herregud. Årets tv-øyeblikk 😂 19
Ninaen Skrevet 28. oktober #245 Skrevet 28. oktober (endret) «Noen trær fortjener å bli baksnakka!». hilsen Ingrid Gjessing Linhave 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 «Lars Monsen folk må faen meg roe seg litt ned!» 🤣🤣🤣 Enig! «Det er så mye negativt med natur vi aldri snakker om!» «Natur ass, det er så jævla oppskrytt!» Jeg dauver. 😂 Gullkorn på rekke og rad. Også like blid rett etterpå, og masse selvransakelse og litt skam i sync etterpå. 😆 For en dame. Herregud, dette er ekte underholdning fra ekte menneske. Og dama har jo selvinnsikt. Nei, gud bedre, takk for latteren. Endret 28. oktober av Ninaen 27
Mollebolle Skrevet 29. oktober #246 Skrevet 29. oktober For meg er Susanne og Daniel samme ulla. Fremstår som lite sympatiske begge to. Sier ikke at de er det på privaten, men i 71 sammenheng, er de ikke særlig innbydene noen av de. Jeg håper en av de andre vinne, samme hvem, bare ikke Susanne eller Daniel. Skikkelig barnslig av meg, men sånn er det. 4 2
Ninaen Skrevet 29. oktober #247 Skrevet 29. oktober enkefru skrev (15 timer siden): Herlig at Ingrid bare slipper det løs! -og at Håvard er fascinert, sier det er som en kvinnelig urkraft av raseri som slipper løs. Jeg har virkelig full forståelse for Ingrids raseri og frustrasjon 😅👏 Jeg har sett det klippet sikkert 20 ganger nå, og ler like godt fortsatt 🤣 Dette må bli årets tv-øyeblikk. 13 1
Bronto Skrevet 29. oktober #248 Skrevet 29. oktober Også Håvard..! For en skjønn god mann. Måten han trøstende og fascinert setter seg ned med henne støttende og beundrende! Og ler med henne..! Elsker den mannen jeg nå. 27 1
cassio Skrevet 29. oktober #249 Skrevet 29. oktober Ingrid gir et ansikt til oss som hater å være på bæsjetur blant trær som fortjener å bli baksnakka!!! Takk for en god latter! 14
Ninaen Skrevet 29. oktober #250 Skrevet 29. oktober Bronto skrev (5 timer siden): Også Håvard..! For en skjønn god mann. Måten han trøstende og fascinert setter seg ned med henne støttende og beundrende! Og ler med henne..! Elsker den mannen jeg nå. Håvard Lilleheie er årets mann! Tenk å komme så godt ut av reality, og reality der du blir så pressa over alle grenser, helt uten å prøve en gang. For en nydelig fyr. På alle måter. 33 1 2
Hallepalle2 Skrevet 29. oktober #251 Skrevet 29. oktober De sier det er et eventyr. Det er ikke det, det er et helvete. Også Ingrid. Jeg digger henne og lag Nordkapp, de er snille med hverandre. Håvard er den nydeligste mann som har vært på noen reality. 15 1
Boetica Skrevet 29. oktober #252 Skrevet 29. oktober Det var så morsomt da Ingrid satt på rompa og kjeftet på Tom Stiansen 😂 Og ja, Håvard er et nydelig menneske 😍 8
Apis Skrevet 29. oktober #253 Skrevet 29. oktober Herlige Inger, fikk meg til å tenke på utrykket, det er ikke hvordan du har det som er det viktige, men hvordan du tar det, etter "litt" hat, så begynte hun å se humoren i egen oppførsel 4
Ninaen Skrevet 29. oktober #254 Skrevet 29. oktober Apis skrev (28 minutter siden): Herlige Inger, fikk meg til å tenke på utrykket, det er ikke hvordan du har det som er det viktige, men hvordan du tar det, etter "litt" hat, så begynte hun å se humoren i egen oppførsel Tenk om alle hadde både sånn selvinnsikt og selvironi, da hadde verden vært et bedre sted. 😅 Hun er veldig klar over egne atferdsmønstre, hun har jo adressert det ifb med tidligere utbrudd. 😅 Herlig dame altså. 8
Ninaen Skrevet 29. oktober #255 Skrevet 29. oktober Boetica skrev (1 time siden): Det var så morsomt da Ingrid satt på rompa og kjeftet på Tom Stiansen 😂 Og ja, Håvard er et nydelig menneske 😍 Og Tom som bare med hele seg «skal jeg være redd…? Bekymra…? Skal jeg få hjelp fra helseteamet…? Skal jeg gå nære og trøste…? Holde avstand…? Skal jeg si noe…? Eller holde kjeft…? Og kan jeg le…for dette er litt morsomt…eller klikker hun fullstendig da…?» han er litt som en usikker guttunge som bare vil hjelpe og løse situasjonen, men ikke er helt sikker på hva han egentlig opplever rett foran seg. 😂 Og når han spør om en klem og hun sier unnskyld og begynner å si «jeg ble litt småsur» og han ler letta «du ble litt småsur», også ler alle 😂 Helt nydelig seanse. Og Håvard…Håvard…❤️ 16 2 2
refill Skrevet 30. oktober #256 Skrevet 30. oktober Skal innrømme at jeg syntes de tok litt mye av Ingrid sin fresing med 😅 men jeg skjønner henne godt. Ser mange i kommentarfelt rundtom skriver "de vet jo hva de har meldt seg på", men jeg tror ærlig talt ikke man VET hva man har meldt seg på (fysisk) med mindre man er "Lars Monsen type". Og jeg tipper han hadde bannet nedover fjellet der med ski som hang seg fast hver meter og 😅 Dagens episode: Spoiler Det var jo dumt at hun ga plassen sin til Mimmi da. Forhåpentligvis mest fordi hun ikke var i form, men hun hadde nok blitt med videre om det var noen andre enn Mimmi vil jeg tro (?). Glad på Mimmi sine vegne når hun virkelig, virkelig vil være der. Måtte lese meg litt opp på henne, og dæven hun har vært mye uheldig ja. Nesten overrasket over at hun ble klarert for deltakelse sånn rent fysisk 😅 5
Ninaen Skrevet 30. oktober #257 Skrevet 30. oktober refill skrev (1 time siden): Skal innrømme at jeg syntes de tok litt mye av Ingrid sin fresing med 😅 men jeg skjønner henne godt. Ser mange i kommentarfelt rundtom skriver "de vet jo hva de har meldt seg på", men jeg tror ærlig talt ikke man VET hva man har meldt seg på (fysisk) med mindre man er "Lars Monsen type". Og jeg tipper han hadde bannet nedover fjellet der med ski som hang seg fast hver meter og 😅 Dagens episode: Vis skjult innhold Det var jo dumt at hun ga plassen sin til Mimmi da. Forhåpentligvis mest fordi hun ikke var i form, men hun hadde nok blitt med videre om det var noen andre enn Mimmi vil jeg tro (?). Glad på Mimmi sine vegne når hun virkelig, virkelig vil være der. Måtte lese meg litt opp på henne, og dæven hun har vært mye uheldig ja. Nesten overrasket over at hun ble klarert for deltakelse sånn rent fysisk 😅 Spoiler Hun sa jo at om det hadde vært en skikkelig drittsekk (eller noe i den duren) så hadde hun nok prøvd å presse seg 1 døgn til. Det eneste jeg lurte på, har det vært sånn tidligere at de kan gi bort plassen/bytte? Trodde at hvis en trakk seg så fortsatte utslag som før. Synes det var veldig fint av Ingrid og at produksjonen sa ja til det altså! Synes generelt denne sesongen er en av de finere som har vært. 7
Mollebolle Skrevet 30. oktober #258 Skrevet 30. oktober refill skrev (4 timer siden): Skal innrømme at jeg syntes de tok litt mye av Ingrid sin fresing med 😅 men jeg skjønner henne godt. Ser mange i kommentarfelt rundtom skriver "de vet jo hva de har meldt seg på", men jeg tror ærlig talt ikke man VET hva man har meldt seg på (fysisk) med mindre man er "Lars Monsen type". Og jeg tipper han hadde bannet nedover fjellet der med ski som hang seg fast hver meter og 😅 Dagens episode: Vis skjult innhold Det var jo dumt at hun ga plassen sin til Mimmi da. Forhåpentligvis mest fordi hun ikke var i form, men hun hadde nok blitt med videre om det var noen andre enn Mimmi vil jeg tro (?). Glad på Mimmi sine vegne når hun virkelig, virkelig vil være der. Måtte lese meg litt opp på henne, og dæven hun har vært mye uheldig ja. Nesten overrasket over at hun ble klarert for deltakelse sånn rent fysisk 😅 Spoiler Mimmi er helt rå, og fortjener alt godt 🤩 5
Sam Fox Skrevet 1. november #260 Skrevet 1. november Boetica skrev (På 29.10.2025 den 21.31): Det var så morsomt da Ingrid satt på rompa og kjeftet på Tom Stiansen 😂 Og ja, Håvard er et nydelig menneske 😍 Så gøy var det ikke. Ble litt flau av all den banninga og skrikingen hennes. Hun oppfører seg kom et barn. Noe hun selv påpeker. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå