Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mollebolle skrev (51 minutter siden):
  Skjul innhold

Nei, er Mimmi ute? 

Spoiler

Ja 😕 Orienterte feil til første post :( Veldig trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dere siste episode er 20. november? 

Skrevet

Bjørndalstraversen er ikkje noko for meg, men for ein vakker plass Rosendal er ellers 🤩 der må eg ta med ein tur ein gong. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Heier på Jørgen eller Muss nå!

Hedvig 🤮

Endret av makkapakka
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
2 hours ago, makkapakka said:

Hedvig 🤮

Hvorfor misliker du henne? Hun er jo bare god,og utrolig modig og sterk.

• Liker 11
Skrevet
makkapakka skrev (3 timer siden):

Hedvig 🤮

Hva har du imot Hedvig? 

Heier på Jørgen etter Håvard og Mimmi måtte gå. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg heiet på Mimmi, men hun surret for mye og det var helt greit at hun røyk ut nå. 

Alle fire semifinalistene er verdige vinnere, men jeg håper inderlig på kvinnelig seier. Rett og slett fordi det er på tide at produksjonen legger opp til at kvinner også kan vinne.

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Jeg heiet på Mimmi, men hun surret for mye og det var helt greit at hun røyk ut nå. 

Alle fire semifinalistene er verdige vinnere, men jeg håper inderlig på kvinnelig seier. Rett og slett fordi det er på tide at produksjonen legger opp til at kvinner også kan vinne.

Hvordan mener du produksjonen skal legge opp til det? Er det ikke likestilling? 

• Liker 10
Skrevet

Synes Hedvig er en rå dame som fortjener å vinne. Hadde aldri trodd at jeg skulle si det, og skammer meg over at jeg var nok litt forutinntatt, men damen er jo snill, tøff, modig og skarp. Hun har stålkontroll på «hode oppgaver» og kompass. Selv om Jørgen er kanskje den sterkeste fysisk, kan hun vinne igjen med at hun peker ut riktig kurs fort for eksempel.  Alle som er igjen fortjener og vinne, men jeg holder en knapp på Hedvig 👏

• Liker 11
Skrevet
Sh999 skrev (2 timer siden):

Hvordan mener du produksjonen skal legge opp til det? Er det ikke likestilling? 

De kan lage oppgaver som krever litt kløkt og kartkunnskaper, ikke bare å være rask og sterk. 

• Liker 3
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (3 minutter siden):

De kan lage oppgaver som krever litt kløkt og kartkunnskaper, ikke bare å være rask og sterk. 

De har jo det og. 71 handler jo om å være rask og sterk på det meste.Og damene er flinkere enn gutta i kompass for eks. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synd Mimmi gikk ut. Hun hadde fortjent det mer en Hedvig. Hedvig har tross alt fått for mye hjelp. Heier på de tre andre. Susanne synes jeg er kjempetøff uten å overspille 💪🏼

• Liker 1
Skrevet
Snurrevippen skrev (6 timer siden):

Synd Mimmi gikk ut. Hun hadde fortjent det mer en Hedvig. Hedvig har tross alt fått for mye hjelp. Heier på de tre andre. Susanne synes jeg er kjempetøff uten å overspille 💪🏼

Jeg syns ikke at Mimmi hadde fortjent det mer. Hun røk jo ut egentlig, men så ofret Ingrid seg.

Liker Mimmi kjempegodt, og hun er en rååå dame (med DE lårmusklene!). Men hun har ikke det som trengs for å vinne 71 rett og slett.

men Susanne da dere! Jeg var sikkrr på at hun var en idrettsutøver, før noen her k tråden informerte meg om at hun er programleder. Tenk å komme før alle de idrettsutøverne! Både sterk, rask og flink til å navigere!

og Hedvig er klok og rask. Så her kan det fort bli 71s andre kvinnelige vinner i år!

• Liker 9
Skrevet (endret)
makkapakka skrev (22 timer siden):

Hedvig 🤮

Alle som er igjen nå, er veldig verdige vinnere. 

Selv håper jeg på Hedvig eller Mush. Har fått et helt annet syn på Hedvig etter 71. Dama er ikke så "dum og blond" som hun gjerne hatt gitt utrykk for. Synes hun er rå!

Endret av Mollebolle
  • Liker 9
Skrevet
Snurrevippen skrev (8 timer siden):

Hvorfor fortjener hun det mer? Hun har jo egentlig røket ut tidligere også, men Ingrid ga da sin plass til henne. Så har allerede fått en ekstra sjanse og da fortjener du det ikke mer enn de som ikke har røket tidligere hvertfall. 

• Liker 6
Skrevet

Når tror dere siste episode er? 

Skrevet (endret)
CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Når tror dere siste episode er? 

Pleier ikke finalen å være på en søndag da….? 
så… 23. november?

Endret av enkefru
Skrevet
enkefru skrev (42 minutter siden):

Pleier ikke finalen å være på en søndag da….? 
så… 23. november?

Håper på det, men..klarer de å trekke ut finalen over fire episoder, så blir jeg intet mindre enn imponert!😅 tipper søndag er siste!

• Liker 3
Skrevet
Mozzarellastick skrev (1 time siden):

Håper på det, men..klarer de å trekke ut finalen over fire episoder, så blir jeg intet mindre enn imponert!😅 tipper søndag er siste!

Ja, håper nesten det 

Skrevet
Mozzarellastick skrev (2 timer siden):

Det er Tirsdag. 3 episoder. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...