Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner historien til Mimmi? Håvard sier at hun hatt så mange skuffelser i livet, selv sier hun at hun har opplevd å bli svikter av laget osv. Jeg har prøvd å google uten å finne noe spesielt, hun har vært endel skadet ser det ut til, er det det de sikter til?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun gikk jo fra Lsk kvinner til Vålerenga, og hun har hintet litt om at hun ikke var fornøyd med hvordan ting ble håndtert i Lsk. Fant en artikkel om da hun punkterte en lunge på treningsleir under en behandling, blant annet. Antar det er Lsk kvinner hun føler seg sviktet av, men det ser ikke ut som det er skrevet så mye om det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mala_L skrev (På 1.11.2025 den 16.13):

Hun gikk jo fra Lsk kvinner til Vålerenga, og hun har hintet litt om at hun ikke var fornøyd med hvordan ting ble håndtert i Lsk. Fant en artikkel om da hun punkterte en lunge på treningsleir under en behandling, blant annet. Antar det er Lsk kvinner hun føler seg sviktet av, men det ser ikke ut som det er skrevet så mye om det. 

Greia er vel at hun ble overlatt til seg selv i Spania etter punktert lunge. Mens hun lå på sykehuset, valgte resten av LSK-gjengen å reise hjem. Ingen fra støtteapparatet ble igjen, noe som for meg er meget dårlig av en toppklubb i Norge. Etter hvert fikk mannen og barna komme nedover, slik at hun slapp å være alene. Etter den episoden, ble klubbskifte et ganske enkelt valg. Slet også med skader i Vålerenga, men kom alltid tilbake. Hun fortjener å komme langt. Ikke pga det hun har opplevd, men fordi hun er en herlig dame.

• Liker 9
Skrevet

Heier på Håvard, han er helt nydelig, Susanne og Daniel tenker kun konkurranse, Mimmi er blitt bedre etterhvert, Ingrid var bare slitsom..  

• Hjerte 2
Skrevet

Men kan vi snakke litt om laginnsatsen i dag! På begge lag. Susanne og Daniel som knapt krangla et sekund, og Daniel som faen meg gikk HELE VEIEN med 2 sekker, det siste er helt sykt! Og Nordkapp, altså måten de tar vare på Håvard. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Ingrids deltakelse i 71° nord er noe av det beste jeg har sett på TV på mange år. Et ekte menneske med ekte følelser. Jeg våger å påstå at en sint/frustrert/sliten Ingrid Gjessing Linhave er Norges morsomste.

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen som har sett kveldens episode allerede? Ser at TV2 spoiler at Tom Stiansen må trekke seg fra etappen. Håper virkelig ikke at det gjør at Kvammen får "frikort" til komme seg videre i konkurransen.

Skrevet

Liker ikke de variantene hvor en ryker direkte ut om taper mot resten, spesielt ikke når de setter tidsbestemte forsprang, som 30 min på den etappen her f.eks. Da er det ikke "like" vilkår. Det tempoet Daniel/Tom holdt på etappen ville nok de fleste slitt med. Mistenker også at den gå-etappen på slutten var enklere enn sykle/gå, og med 30 min forsprang var det nesten gitt at de ville få velge rute. 

• Liker 9
Skrevet
Anonym90059005 skrev (44 minutter siden):

Liker ikke de variantene hvor en ryker direkte ut om taper mot resten, spesielt ikke når de setter tidsbestemte forsprang, som 30 min på den etappen her f.eks. Da er det ikke "like" vilkår. Det tempoet Daniel/Tom holdt på etappen ville nok de fleste slitt med. Mistenker også at den gå-etappen på slutten var enklere enn sykle/gå, og med 30 min forsprang var det nesten gitt at de ville få velge rute. 

Det forspranget forstår jeg faktisk ikke. Det var kanskje innafor da Tom var 15 år yngre og fortsatt i toppform. Nå blir det bare dumt og ødeleggende. 

• Liker 12
Skrevet
Anonym90059005 skrev (6 timer siden):

Helt enig - synes det var veldig urettferdig. Daniel har virkelig vært den sterkeste konkurrenten fysisk og kunne potensielt vunnet hele 71 grader nord. Surrehuet Mimmi  fikk en ny sjanse etter at hun tapte en etappe fordi Ingrid trakk seg  - hvorfor skal det være tillatt?

• Liker 12
Skrevet
MiaY skrev (1 minutt siden):

Helt enig - synes det var veldig urettferdig. Daniel har virkelig vært den sterkeste konkurrenten fysisk og kunne potensielt vunnet hele 71 grader nord. Surrehuet Mimmi  fikk en ny sjanse etter at hun tapte en etappe fordi Ingrid trakk seg  - hvorfor skal det være tillatt?

Helt enig. Fikk vondt av Daniel i dag 🥲

• Liker 9
Skrevet
Sh999 skrev (40 minutter siden):

Helt enig. Fikk vondt av Daniel i dag 🥲

Synd for han at han gikk ut. Selv var jeg fornøyd med det fordi jeg har oppfattet han som altfor opptatt av seg og sitt. Jeg synes f.eks at han oppførte seg dårlig mot Susanne da det var bare de to på en (eller flere) etapper. Og en del andre situasjoner der han forventet å få forrang foran de andre (f.eks i starten da det var oppgaver som kunne fjerne merking - og han ikke klarte sin oppgave- så var han bestemt på at han likevel skulle få forsøke igjen - selv om det gikk ut over de andre).

Daniel imponerte stort mtp at han er musiker og ikke idrettsmann, det skal han ha. Men i mitt hode skal man være en lagspiller når man spiller på lag og der mener jeg han ikke besto 100%

• Liker 17
Skrevet

Joda, syntes synd på Kvammen. Men faktum er at deltakerne er mange og da tar påkledning, bytte av aktivitet etc lenger tid. 30 min er helt ok.

med det sagt… jeg gleda meg SÅNN til å se Kvammen gjete «geitene»! Jeg visste at han kom til å få overtenning🤣🤣

vi ser gang på gang ar de som er dårlig på lagopplegg, ikke når til topps. Sånn ble det denne gangen også. Kvammen er ikke noe lagspiller, og en god lagkamerat.

• Liker 8
Skrevet (endret)
Lofilteret skrev (På 6.11.2025 den 23.26):

Synd for han at han gikk ut. Selv var jeg fornøyd med det fordi jeg har oppfattet han som altfor opptatt av seg og sitt. Jeg synes f.eks at han oppførte seg dårlig mot Susanne da det var bare de to på en (eller flere) etapper. Og en del andre situasjoner der han forventet å få forrang foran de andre (f.eks i starten da det var oppgaver som kunne fjerne merking - og han ikke klarte sin oppgave- så var han bestemt på at han likevel skulle få forsøke igjen - selv om det gikk ut over de andre).

Daniel imponerte stort mtp at han er musiker og ikke idrettsmann, det skal han ha. Men i mitt hode skal man være en lagspiller når man spiller på lag og der mener jeg han ikke besto 100%

Veldig enig med deg. Det er trist når de som potensielt kan vinne ryker forholdsvis tidlig, men han var ikke noen god lagkamerat for dem som ikke nådde opp til hans fysikk. Men at han både er råsterk og har en toppidrettsutøvers vinnerskalle er helt sikkert. 

Nå heier jeg på Mimmi, det er på tide at en kvinne vinner.

Jeg er også imponert over Hedvig. Jeg var full av fordommer og trodde hun var mer av typen posør, men hun er jo både råsterk og sporty. Ta utfordringer på strak arm og melder seg raskt for å gjøre en ekstra innsats for laget. 

Endret av Hallepalle2
  • Liker 8
Skrevet
Hallepalle2 skrev (26 minutter siden):

Veldig enig med deg. Det er trist når de som potensielt kan vinne ryker forholdsvis tidlig, men han var ikke noen god lagkamerat for dem som ikke nådde opp til hans fysikk. Men at han både er råsterk og har en toppidrettsutøvers vinnerskalle er helt sikkert. 

Nå heier jeg på Mimmi, det er på tide at en kvinne vinner.

Jeg er også imponert over Hedvig. Jeg var full av fordommer og trodde hun var mer av typen posør, men hun er jo både råsterk og sporty. Ta utfordringer på strak arm og melder seg raskt for å gjøre en ekstra innsats for laget. 

Hedvig har virkelig gjort alle fordommer til skamme. Fy flate for ei rå dame. Og da hun gikk ned fra Hardangerjøkulen uten en sko…det var jo ikke snakk om å gi seg heller. Og ikke sutrer og klager hun heller. 
Hjernen min tenker på Daniel som toppidrettsutøver, det har den gjort når han har vært med i andre ting også, altså jeg sliter med å skjønne at han er artist. 😅Da han gikk nesten hele den turen nå for et par episoder siden med 2 sekker… det er helt vilt. Jeg er ikke helt enig i at han ikke er en lagspiller. Han prøver jo, og han vil, det er bare noen koder og noe regulering han sliter med, som han jo er åpen om også, og jeg ser hvordan han jobber inni hodet sitt. På starten var han ikke helt god mtp fokus på seg selv vs laget, men synes det har skjedd en stor endring underveis. 

• Liker 9
Skrevet

Ja, Hedvig har imponert. Og gitt et helt annet inntrykk enn hun gjorde i Kompani Lauritzen, det var hun helt fjern.

• Liker 8
Skrevet

Heia Mimmi ❤️ 

Hedvig som nr 2.

Skrevet
Spoiler

NEI 😕 :( Mimmi :(❤️ 

Skrevet
shab skrev (34 minutter siden):
  Vis skjult innhold

NEI 😕 :( Mimmi :(❤️ 

Spoiler

Nei, er Mimmi ute? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...