Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er Jørgen så tjukk i huet, eller tullet han? Et tre lever ikke, min ild lever??

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så lei meg om Mimmi ryker 😕

• Liker 1
Skrevet
shab skrev (På 22.10.2025 den 0.55):

Enig

• Liker 1
Skrevet
shab skrev (På 22.10.2025 den 0.55):

jeg også

Synes hun er en tøff dame men også hyggelig - hun virker å være godt likt av alle. 

Synes det er gøy at hun viser at hun har skikkelig konkurranseinstinkt - bra at hun har det samtidig så gjør hun det som er det beste for laget 

• Liker 3
Skrevet

Fra dagens episode (på hbo):

Spoiler

Måtte gråte en skvett da Mimmi sto der alene, og man ser at usikkerheten tar henne. Litt lettrørt 😅 komisk å se Ingrid miste det helt😆

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Mozzarellastick skrev (24 minutter siden):

Fra dagens episode (på hbo):

Skjul innhold

Måtte gråte en skvett da Mimmi sto der alene, og man ser at usikkerheten tar henne. Litt lettrørt 😅 komisk å se Ingrid miste det helt😆

Spoiler

Og så Mimmi miste det helt etterpå 😂 Egentlig veldig deilig å se voksne damer kunne blåse ut sånn! Også blir det ikke ødeleggende i gruppa heller fordi Ingrid/de sier jo unnskyld etterpå og tror alle skjønner at det ligger redsel i bunn. Heller folk som blåser ut enn å gnure🙈

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Søndagens episode var slitsom! Ble så lei av skrikingen til Ingrid! Skjønner man kan bli frustrert, men hva er vitsen med den skrikingen? 

• Liker 4
Skrevet
tirben skrev (1 minutt siden):

Søndagens episode var slitsom! Ble så lei av skrikingen til Ingrid! Skjønner man kan bli frustrert, men hva er vitsen med den skrikingen? 

Noen mennesker blir sinte når de blir redde

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, tirben said:

Syns det var artig, det er ekte følelser og det vil vi jo se. Er jo bare å skru ned lyden. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet
tirben skrev (2 timer siden):

Årets vakreste TV øyeblikk. 

Ekte følelser, ekte frustrasjon og ekte hat. Fantastisk! Følte med ho, tenk å stå opp den breen med 40 kg på ryggen, ursliten, sulten og redd, og vite att denne dritten bare fortsetter, og fortsetter... Hadde klikket jeg også. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
Skrevet

Synes Kvammen blir kvalmere og kvalmere. Til hvilken pris vinne når han sliter ut lagkamerater og ikke lar de spise uten å demonstrere. Susanne kunne sag nå må jeg ta pause for å ikke gå i bakken og ikke diskutert mer, uansett blir han sur. Ja, han er mann som tåler mye, men vi så f.eks med roing at dwt finnes ting han ikke mestrer ig kan trenge andres hjelp så hvorfor holde på som han gjør. 

• Liker 12
Skrevet
_Maddie_ skrev (3 minutter siden):

Synes Kvammen blir kvalmere og kvalmere. Til hvilken pris vinne når han sliter ut lagkamerater og ikke lar de spise uten å demonstrere. Susanne kunne sag nå må jeg ta pause for å ikke gå i bakken og ikke diskutert mer, uansett blir han sur. Ja, han er mann som tåler mye, men vi så f.eks med roing at dwt finnes ting han ikke mestrer ig kan trenge andres hjelp så hvorfor holde på som han gjør. 

Hadde Mush nevnt noe om en matbit der, så hadde de stoppet på flekken var tanken min. 

Men ja, ho stuper inn i diskusjonen istedenfor å bare ta beslutninger. 

De er ikke på bølgelengde rett og slett. 

Skrevet
Ssb skrev (15 timer siden):

Hadde Mush nevnt noe om en matbit der, så hadde de stoppet på flekken var tanken min. 

Kvammen leker sjef, Susanne leker mellomleder uten makt som prøver å få med alle. 

• Liker 3
Skrevet
tirben skrev (21 timer siden):

Jeg er sånn sjøl. Klikker 😂

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Jeg er sånn sjøl. Klikker 😂

Mye bedre det, da vet vi hvor vi har dere. 😂 Forutsigbart og greit. Så lenge man ikke klikker på andre mennesker selvsagt! Men Ingrid blir jo bare forbanna på naturen og utstyret i diverse former. 😆Hadde hun skjelt ut lagkameratene hver gang hun ble redd, overvelda osv så hadde det vært noe helt annet. Det er noe utrolig befriende med mennesker som bare blåser ut og så ferdig. 

• Liker 7
Skrevet
Ninaen skrev (37 minutter siden):

Mye bedre det, da vet vi hvor vi har dere. 😂 Forutsigbart og greit. Så lenge man ikke klikker på andre mennesker selvsagt! Men Ingrid blir jo bare forbanna på naturen og utstyret i diverse former. 😆Hadde hun skjelt ut lagkameratene hver gang hun ble redd, overvelda osv så hadde det vært noe helt annet. Det er noe utrolig befriende med mennesker som bare blåser ut og så ferdig. 

Nei, tar det ikke ut på andre. Det er defekt utstyr, pc’er som ikke funker, ski som sklir feil vei osv 😅😂 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (11 minutter siden):

Nei, tar det ikke ut på andre. Det er defekt utstyr, pc’er som ikke funker, ski som sklir feil vei osv 😅😂 

Nettopp 😂 Jeg synes helt ærlig det er befriende å se at voksne damer kan «klikke» og avreagere på den måten, og det er jo også mye sunnere totalt sett. Få det ut, ferdig. Ingrid viser jo også at når hun da har blåst ut så er det mye lettere å fortsette for da ligger ikke frykten der og gnager i kroppen på samme måte. Ingrid tåler jo også at de andre småler av henne mens det pågår, og blir ikke sur eller såra for det, og det er jo faktisk litt underholdende også 😂 jeg lo godt da hun fyrte løs i går.

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet
Ssb skrev (21 timer siden):

Det tror jeg ikke at de hadde.

men ja, Susanne burde bare være mer tydelig og si «nå er jeg for sulten til å fortsette. Jeg stopper for å spise.». Hun blir veldig vag, og estimerer og hinter først.

Og Daniel burde bare ha hørt på henne, og respektert at hun (som jo er idrettskvinne) vet hva hun klarer og hva hun trenger.

hadde forøvrig vært interessant å visst hvor mye de leder med. Det er jo aldri tvil at de leder, så hvorfor ikke bare si det? 

• Liker 3
Skrevet
Mozzarellastick skrev (18 timer siden):

Det tror jeg ikke at de hadde.

men ja, Susanne burde bare være mer tydelig og si «nå er jeg for sulten til å fortsette. Jeg stopper for å spise.». Hun blir veldig vag, og estimerer og hinter først.

Og Daniel burde bare ha hørt på henne, og respektert at hun (som jo er idrettskvinne) vet hva hun klarer og hva hun trenger.

hadde forøvrig vært interessant å visst hvor mye de leder med. Det er jo aldri tvil at de leder, så hvorfor ikke bare si det? 

Susanne er ikke idrettskvinne. 

Kvammen med sitt konkurranseinstinkt og adhd ser ikke de sosiale kodene og er vrang og vanskelig, men Susanne og velger å gnage på og ta diskusjonene og klarer ikke å bare la det ligge og f.eks. bare stoppe og ta pause. De matcher dårlig. 

De leder med enormt mye, de sier sjelden noe om tider når et lag leder suverent foran det andre og det ikke er noen spenning.

• Liker 7
Skrevet

"Jeg er så driiit sliten.. har bare spist Bounty og bæsj,liksom! "

- Ingrid (48)

:ler:

• Liker 14
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...