Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hedvig er vandt til høye hæler og selskapskjoler, og bli klappet på som en annen hvalp, 

Ingrid har spydd eder og galle fra dag 1, 

Vet ikke om det er så god underholdning i lengda, 

SEND DE HJEM!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
makkapakka skrev (3 minutter siden):

Hedvig er vandt til høye hæler og selskapskjoler, og bli klappet på som en annen hvalp, 

SEND DE HJEM!

Heldigvis er ikke disse fine damene, blant de som kan ryke i kveld 😊

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (17 timer siden):

Heldigvis er ikke disse fine damene, blant de som kan ryke i kveld 😊

Det desse damene gjorde er jo som å pisse i buksa for å halde varmen.  Lite "flaterende" .

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Man ser jo i dag at det ikke var ren sabotasje at de ikke kom av gårde i tide på forrige etappe. Nordkapp er trege, dvs særlig Hedvig sliter. At de ikke la seg ekstra i selen for Henrik er en ting, men det var ikke ren sabotasje heller.

Respekt for Mayoo i dag, som gikk ut i kajakken igjen! Skjønner han trakk seg etter gang nr2, men respekt for at han prøvde på nytt.

• Liker 16
Skrevet
Ninaen skrev (4 timer siden):

Man ser jo i dag at det ikke var ren sabotasje at de ikke kom av gårde i tide på forrige etappe. Nordkapp er trege, dvs særlig Hedvig sliter. At de ikke la seg ekstra i selen for Henrik er en ting, men det var ikke ren sabotasje heller.

Respekt for Mayoo i dag, som gikk ut i kajakken igjen! Skjønner han trakk seg etter gang nr2, men respekt for at han prøvde på nytt.

Det i dag og det med Henrik kan ikke sammenlignes, i dag somlet de 7 minutter, med Henrik var det snakk om 30-45 min.

Og om ikke det er sabotasje, så er det i hvert fall utrolig respektløst og dårlig stil. Karterud som er merka stakkar står der og venter og venter og de somler altså noe så grusomt! Og når du først er forsinka og fucker for laget ditt, så tar du da faen meg ikke fram en tannbørste og suller med den. Den jentetrioen der, med Hedvig i spissen,  burde seriøst ta seg sammen.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonym90059005 skrev (4 timer siden):

Det i dag og det med Henrik kan ikke sammenlignes, i dag somlet de 7 minutter, med Henrik var det snakk om 30-45 min.

Og om ikke det er sabotasje, så er det i hvert fall utrolig respektløst og dårlig stil. Karterud som er merka stakkar står der og venter og venter og de somler altså noe så grusomt! Og når du først er forsinka og fucker for laget ditt, så tar du da faen meg ikke fram en tannbørste og suller med den. Den jentetrioen der, med Hedvig i spissen,  burde seriøst ta seg sammen.

Jeg sa ingenting om at jeg mente det var greit eller respektfullt. 😉Kun at forsinkelsen den andre dagen ikke var kun sabotasje basert på denne observasjonen. Jeg skjønner at Jørgen ble irritert i dag, virkelig. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
makkapakka skrev (På 12.10.2025 den 19.35):

SEND DE HJEM!

Ser vi på samme program? Synes de klarer seg bra, jeg. 

Ikke sett dagens episode enda. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonym90059005 skrev (6 timer siden):

Enig. Noen bare veldig selvsentrerte og har ikke respekt for andres tid. Heller ikke respekt for resten av laget sitt. 

Forstår veldig godt at Karterud blir irritert.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Håvard altså. For en fin fyr. Altså…snakk om å komme godt ut av reality, på en genuin måte.

Og Sanna viser jo at hun har rettferdighetssans og ser andre hun også. 
Fin etappe. Lite krangling. Nå blir det spennende framover!

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
15 hours ago, Ninaen said:

Håvard altså. For en fin fyr. Altså…snakk om å komme godt ut av reality, på en genuin måte.

Ja virkelig, alltid likt han. 

• Liker 10
Skrevet

Synd Sanna gikk ut. Liker henne og liker mennesker som fremstår som ekte og originale. Kanskje ikke hennes sterkeste side å være på tur, men humor hadde hun.  I tillegg lot hun Kvammen vinne. 

Det var stort av Mimmi å ta solo-utfordringen. Det stod mellom henne og Hedvig, men selvsagt ble det henne. Hedvig ofrer seg lite for laget sitt, merker jeg.

• Liker 9
Skrevet
Snurrevippen skrev (På 17.10.2025 den 9.53):

Synd Sanna gikk ut. Liker henne og liker mennesker som fremstår som ekte og originale. Kanskje ikke hennes sterkeste side å være på tur, men humor hadde hun.  I tillegg lot hun Kvammen vinne. 

Det var stort av Mimmi å ta solo-utfordringen. Det stod mellom henne og Hedvig, men selvsagt ble det henne. Hedvig ofrer seg lite for laget sitt, merker jeg.

Hun lot ikke Kvammen vinne. 😛

Hedvig ville jo, men Mimmi var mer sikker..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mozzarellastick skrev (Akkurat nå):

Hun gjorde jo det 😉 Hør hva hun sier på slutten. 

• Liker 3
Skrevet
Snurrevippen skrev (På 17.10.2025 den 9.53):

Og når det var diskusjon om hvem som fortjente sjanse til å bli kvitt merking ila de første episodene mot fyret, da var Hedvig lynrask med å si "jeg kan ta'n, jeg!", selv om Mimmi tydelig også hadde lyst på den. Kartet og de tunge oppgavene derimot lar hun de andre få beholde..🥲

• Liker 8
Skrevet
Mozzarellastick skrev (5 timer siden):

Jo, det var det hun gjorde. Hun sa det jo selv.

Nei, Hedvig ga ikke inntrykk av at hun ønsket det. Hun møtte ikke blikket til Mimmi når det var snakk om hvem som skulle ta utfordringen.

loguntio skrev (1 time siden):

Og når det var diskusjon om hvem som fortjente sjanse til å bli kvitt merking ila de første episodene mot fyret, da var Hedvig lynrask med å si "jeg kan ta'n, jeg!", selv om Mimmi tydelig også hadde lyst på den. Kartet og de tunge oppgavene derimot lar hun de andre få beholde..🥲

Nettopp. 

• Liker 5
Skrevet

Dagens episode: kjempegøy! Fikk lyst til å spille selv 😂 Og gode par Sanna hadde satt sammen. J… deilig med en episode uten sutring og krangling. Og Ingrid…helsike som hun har fått fart på seg. Nei, dette var gøy. Gleder meg til tirsdag og å få se hvordan det går!  Og noen burde lage konsept av det der, jeg hadde deltatt 😆

• Liker 12
Skrevet
Ninaen skrev (12 timer siden):

Dagens episode: kjempegøy! Fikk lyst til å spille selv 😂 Og gode par Sanna hadde satt sammen. J… deilig med en episode uten sutring og krangling. Og Ingrid…helsike som hun har fått fart på seg. Nei, dette var gøy. Gleder meg til tirsdag og å få se hvordan det går!  Og noen burde lage konsept av det der, jeg hadde deltatt 😆

Gøy episode!

Jeg heier sånn på Håvard, Mush, Karta, Ingrid! Og faktisk Daniel.

Daniel er god, men stresset tar han i blant på en litt lei måte. Men snill, det er han. Han bare fikser ikke så mye styr og indre støy.

Skrevet
Turkis Sau skrev (13 minutter siden):

Gøy episode!

Jeg heier sånn på Håvard, Mush, Karta, Ingrid! Og faktisk Daniel.

Daniel er god, men stresset tar han i blant på en litt lei måte. Men snill, det er han. Han bare fikser ikke så mye styr og indre støy.

Synes det er gøy å se og høre hvordan han jobber med seg selv underveis! Daniel altså. Hvor reflektert han faktisk er. (Og det er jo lett å forstå de utfordringene når han nå avslørte at han har fått ADHD-diagnose 😅Ikke akkurat noen overraskelse i grunnen)

Håvard er jo bare god. Og den utstyrskontrollen hans. Herregud😂Det er så velkjent. Ingrid har vokst på meg. 
Det er egentlig mange fine folk med i år. Og synes Sanna gjorde en veldig god jobb med å sette sammen par. Veldig morsom episode, og befriende fri for «støy».

• Liker 6
Skrevet
Ninaen skrev (12 timer siden):

Synes det er gøy å se og høre hvordan han jobber med seg selv underveis! Daniel altså. Hvor reflektert han faktisk er. (Og det er jo lett å forstå de utfordringene når han nå avslørte at han har fått ADHD-diagnose 😅Ikke akkurat noen overraskelse i grunnen)

Håvard er jo bare god. Og den utstyrskontrollen hans. Herregud😂Det er så velkjent. Ingrid har vokst på meg. 
Det er egentlig mange fine folk med i år. Og synes Sanna gjorde en veldig god jobb med å sette sammen par. Veldig morsom episode, og befriende fri for «støy».

Fri for støy var min aller første tanke også. For meg har Sanna også vært støy, om enn i mindre grad enn Henrik. 

• Liker 3
Skrevet
_Maddie_ skrev (Akkurat nå):

Fri for støy var min aller første tanke også. For meg har Sanna også vært støy, om enn i mindre grad enn Henrik. 

Men Sanna bidro jo også med mye bra, og humoren hennes er jo spiss som pokker, helt etter min smak 😅 Hun var litt gnagsår i de første episodene, men synes hun kom seg veldig, det skjedde noe etter den lange sykkeletappen.

Søndagens episode viser at det kan være god tv-underholdning uten krangel og støy, det håper jeg kanalene skjønner mer igjen. Jeg koste meg. Artig å se samarbeidet, hvilke valg de tar, ulik taktikk, hvordan ting snur osv. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...