Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lunabelle skrev (På 30.9.2025 den 9.24):

Og etter dagens episode ble jeg litt mett av Ingrid. Det blir for mye hodeløs roping 🙈

I går måtte jeg dempe volumet ja, det ble veldig mye "er du trønder?" Huff.... 
Har alltid tenkt på henne som forfriskende og med en herlig innstilling (til det meste), men i går ble det i meste laget ja 😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lunabelle skrev (På 30.9.2025 den 9.24):

Og etter dagens episode ble jeg litt mett av Ingrid. Det blir for mye hodeløs roping 🙈

Totalt usjarmerende overtenning det der. 

• Liker 7
Skrevet

Gøy at lag Nordkapp vant og dermed slapp få eliminert en av sine 😊

• Liker 5
Skrevet

Jeg ble så lei meg da Jenny gikk ut!!! Hun har virkelig vokst på meg. Jeg håpa Sanna skulle ryke. Og så håpa jeg Sanna skulle ofre seg. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (7 timer siden):

Jeg ble så lei meg da Jenny gikk ut!!! Hun har virkelig vokst på meg. Jeg håpa Sanna skulle ryke. Og så håpa jeg Sanna skulle ofre seg. 

Sanna gjør ingenting for andre enn seg selv. Det er greit nok at man ikke ofrer seg, men hun er rask til å kritisere andre for små filleting. Hun er det minst sjarmerende i medienorge, sammen med Grøtta Grav og sjamanen

• Liker 14
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Sanna gjør ingenting for andre enn seg selv. Det er greit nok at man ikke ofrer seg, men hun er rask til å kritisere andre for små filleting. Hun er det minst sjarmerende i medienorge, sammen med Grøtta Grav og sjamanen

Ja, faktisk. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kritisert Daniel Kvammen, men nå er han blitt hyggelig 😊 Slik var han også i Kompani Lauritzen. Startet selvsentrert og egoistisk, bidra til gruppen etter korreks :) 

• Liker 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (På 3.10.2025 den 15.48):

Ingenting sjarmerende med den dama der. Til og med måten hun snakker på er grenseløst irriterende. Er redd jeg har fått hun helt i halsen -.-

• Liker 7
Skrevet

Jeg for min del synes Henrik er mer irriterende enn Sanna.

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
Boetica skrev (13 timer siden):

Mayo er så søt! 😄

Enig, skikkelig godgutt :strix:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har mistet all respekt for Henrik nå. For en psykopat! Jeg syns han var irriterende i episode 11, men etter episode 12 var jeg sjokkert. For en ufyselig mann!

Endret av Lunabelle
  • Liker 15
Skrevet
Lunabelle skrev (56 minutter siden):

Jeg har mistet all respekt for Henrik nå. For en psykopat! Jeg syns han var irriterende i episode 11, men etter episode 12 var jeg sjokkert. For en ufyselig mann!

Ser ikke ut som det blir bedre i morgendagens episode…hvis det skjer som det ser ut som på «kommer»-snutten fra søndagens episode så burde han skamme seg så langt inni helvete. Stakkars Hedvig. 

• Liker 4
Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

Ser ikke ut som det blir bedre i morgendagens episode…hvis det skjer som det ser ut som på «kommer»-snutten fra søndagens episode så burde han skamme seg så langt inni helvete. Stakkars Hedvig. 

Jeg regner med at «morgendagens» episode er den jeg omtaler som episode 12. Den ligger allerede ute på Discovery og ja, han bør skamme seg. Det er helt jævlig å se på. Snakk om å utføre karakterdrap på seg selv…

• Liker 7
Skrevet
Ninaen skrev (2 timer siden):

Oi, hva skjedde med Hedvig? Aldri likt han forresten, fremstår usympatisk og kvalm.🤮 

• Liker 7
Skrevet
Lunabelle skrev (4 timer siden):

Huff, jeg tenker folk bør roe ned noen hakk. Hva er poenget med å slenge rundt seg med psykopatdiagnoser? Han kom med en (dårlig) spøk som ble tolket helt feil av Hedvig. Dette tolket hun feil og tok det som en fornærmelse. Det laget hun drama i gruppa av og var rimelig butthurt. Aldri hatt sansen for Henrik, men det får være måte på hvor nærtagende enkelte skal bli. Hadde hun trodd at 71 grader nord var rene luksusferien? 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Lunabelle skrev (3 timer siden):

Jeg regner med at «morgendagens» episode er den jeg omtaler som episode 12. Den ligger allerede ute på Discovery og ja, han bør skamme seg. Det er helt jævlig å se på. Snakk om å utføre karakterdrap på seg selv…

Jeg ser løpende på HBOmax, trodde det lå likt med Discovery. Men ser nå at siste lagt ut der er episode 11. Og da er episode 12 den det ble vist frampek på i slutten av ep 11ja. Jeg gruer meg til å se det. 

• Liker 1
Skrevet
Sh999 skrev (2 timer siden):

Oi, hva skjedde med Hedvig? Aldri likt han forresten, fremstår usympatisk og kvalm.🤮 

Jeg har ikke sett selve episoden, kun «kommer i neste episode». Men hun har fått mensen, og er noe i den forbindelse hvor han viser mildt sagt dårlig dømmekraft på både forståelse og kommentarer.

Jeg liker ikke Fladseth, heller ikke før dette. Jeg synes han er brautende og for mye, på en måte som er lite spiselig. Sliter med å se siste sesong av Kongen befaler pga ham. Er andre som også er mye som jeg ikke opplever på samme måte. Er som om han ikke gidder å prøve å ha på sosiale antenner en gang, bare dundrer på.

• Liker 13
Skrevet
Ninaen skrev (15 timer siden):

Jeg har ikke sett selve episoden, kun «kommer i neste episode». Men hun har fått mensen, og er noe i den forbindelse hvor han viser mildt sagt dårlig dømmekraft på både forståelse og kommentarer.

Jeg liker ikke Fladseth, heller ikke før dette. Jeg synes han er brautende og for mye, på en måte som er lite spiselig. Sliter med å se siste sesong av Kongen befaler pga ham. Er andre som også er mye som jeg ikke opplever på samme måte. Er som om han ikke gidder å prøve å ha på sosiale antenner en gang, bare dundrer på.

Helt enig med deg! Fladseth finnes ikke morsom, og jeg prøver å unngå program han er med i. Minner meg om Guffen til Bestemor Duck. Veldig lite sjarmerende type og burde heller vært pushet i program som 16 ukers helvete enn å spille tøff i trynet på 71.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Mollebolle skrev (Akkurat nå):

Helt enig med deg! Fladseth finnes ikke morsom, og jeg prøver å unngå program han er med i. Minner meg om Guffen til Bestemor Duck. Veldig lite sjarmerende type og burde heller vært pushet i program som 16 ukers helvete enn å spille tøff i trynet på 71.

Å herregud, jeg hadde elsket å se ham i 16 ukers helvete med Martin JS på nakken! Tommy Steine sin «syting» og motstand hadde bleknet enormt i forhold 🙈

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...