AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:24 #21 Del Skrevet torsdag kl 03:24 Hvis det var første gangen det skjedde hadde jeg antageligvis bare latt ham gjøre seg ferdig. Neste dag ville jeg tatt en samtale med ham om at jeg synes det er flott med selvkos, men ikke ved siden av meg når jeg ikke er i sexmodus og bare har lyst til å sove. Det blir bare helt feil for meg å bli pådyttet andres seksualitet når jeg ikke er er kåt selv. Senga skumper og lufta fylles av spermlukt. Det er noe hensynsløst over det, som i verste fall kan påvirke min generelle lyst negativt. Anonymkode: 733f1...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet torsdag kl 04:26 #22 Del Skrevet torsdag kl 04:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det var første gangen det skjedde hadde jeg antageligvis bare latt ham gjøre seg ferdig. Neste dag ville jeg tatt en samtale med ham om at jeg synes det er flott med selvkos, men ikke ved siden av meg når jeg ikke er i sexmodus og bare har lyst til å sove. Det blir bare helt feil for meg å bli pådyttet andres seksualitet når jeg ikke er er kåt selv. Senga skumper og lufta fylles av spermlukt. Det er noe hensynsløst over det, som i verste fall kan påvirke min generelle lyst negativt. Anonymkode: 733f1...8b4 Så egentlig ikke spesielt stor sexlyst hos deg generelt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet torsdag kl 04:38 #23 Del Skrevet torsdag kl 04:38 Jeg gjør en av to ting: 1) Ligger å slapper av. Kanskje sovner jeg. Dette er når jeg ikke er interessert i det heletatt, muligens sliten og trett etter en lang dag og vil bare være i fred. 2) Legger meg inntil og hjelper han litt med kyss og kos. Noen ganger koser jeg bare, noen ganger hjelper jeg til med å runke, og en sjelden gang i blant blir jeg likevel i humør så det kan bli sex av det eller at vi fingrer/runker hverandre. Ingen av delene plager meg. Han må gjerne runke i mitt nærvær. Jeg tenker det er flott at han har det godt samtidig som han ikke belaster meg med det når jeg ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:59 #24 Del Skrevet torsdag kl 04:59 Resignert skrev (17 minutter siden): Så egentlig ikke spesielt stor sexlyst hos deg generelt da. Det er mer at det er et veldig klart skille. Jeg er aldri halvveis interessert, jeg er enten kåt og klar for sex, eller ikke kåt og helt uinteressert. Det blir ekkelt å ligge som tilskuer til sex når jeg er helt uinteressert, selv om jeg ellers både tenner på og er glad i mannen. Kanskje det kan sammenlignes med slik enkelte menn har det etter sex - at det plutselig byr dem imot med nærhet, selv om sexen var god og de er glad i partneren sin. Anonymkode: 733f1...8b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:05 #25 Del Skrevet torsdag kl 05:05 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mer at det er et veldig klart skille. Jeg er aldri halvveis interessert, jeg er enten kåt og klar for sex, eller ikke kåt og helt uinteressert. Det blir ekkelt å ligge som tilskuer til sex når jeg er helt uinteressert, selv om jeg ellers både tenner på og er glad i mannen. Kanskje det kan sammenlignes med slik enkelte menn har det etter sex - at det plutselig byr dem imot med nærhet, selv om sexen var god og de er glad i partneren sin. Anonymkode: 733f1...8b4 At man er helt uinteressert i partneren sin, selv om man ikke er i modus for sex, er litt spesielt. Og det er like ofte kvinnene som får rullegardina ned etter sex, så å antyde at det gjelder "enkelte menn" er merkelig. Anonymkode: 4414d...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:26 #26 Del Skrevet torsdag kl 05:26 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): At man er helt uinteressert i partneren sin, selv om man ikke er i modus for sex, er litt spesielt. Og det er like ofte kvinnene som får rullegardina ned etter sex, så å antyde at det gjelder "enkelte menn" er merkelig. Anonymkode: 4414d...4f6 Jeg er ikke uinteressert i partner, jeg er uinteressert i seksuelle ting når jeg ikke er i sexmodus. Det kan godt hende at kvinner føler det slik også, men på bakgrunn av det jeg har lest tidligere er det først og fremst et mannefenomen, derav 'enkelte menn'. Anonymkode: 733f1...8b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:31 #27 Del Skrevet torsdag kl 09:31 Har aldri opplevd dette. Er det virkelig vanlig? Hvis han plutselig hadde begynt å runke når jeg lå der hadde jeg lurt på hvorfor han ikke ville ha sex med meg istedet. Anonymkode: 444de...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:33 #28 Del Skrevet torsdag kl 09:33 Og hadde han komt og lagt seg i senga og sagt "jeg er kåt og vil runke, men vil ikke ha sex med deg" hadde jeg bare sagt ok runk i vei. Men sexlysten min på han hadde sikkert fått seg en liten skrape. Hadde nok ikke vært så kåt og villig som jeg normalt er mot han. Anonymkode: 444de...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:42 #29 Del Skrevet torsdag kl 09:42 Det ville ikke skjedd for jeg tilbyr meg å runke han i de tilfellene, koster meg ikke mange kaloriene å bidra med det i noen minutter Anonymkode: 5f7af...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:41 #30 Del Skrevet torsdag kl 11:41 Har hendt at jeg har ventet til hun har sovnet, og så ordnet meg selv. Har hendt at vi har onanert i sammen også. Anonymkode: 1561a...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:54 #31 Del Skrevet torsdag kl 11:54 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ville ikke skjedd for jeg tilbyr meg å runke han i de tilfellene, koster meg ikke mange kaloriene å bidra med det i noen minutter Anonymkode: 5f7af...55c Sorry at jeg spør, hvordan gjør du det? Anonymkode: 2817c...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:54 #32 Del Skrevet torsdag kl 11:54 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har hendt at jeg har ventet til hun har sovnet, og så ordnet meg selv. Har hendt at vi har onanert i sammen også. Anonymkode: 1561a...f4a Hvordan gjør dere det sammen? På hver side hver for seg eller? Anonymkode: 2817c...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 #33 Del Skrevet torsdag kl 12:17 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvordan gjør dere det sammen? På hver side hver for seg eller? Anonymkode: 2817c...54b På hver side slik at vi ser på hverandre. Skikkelig kult en gang i blant. Anonymkode: 1561a...f4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:08 #34 Del Skrevet torsdag kl 14:08 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det ville ikke skjedd for jeg tilbyr meg å runke han i de tilfellene, koster meg ikke mange kaloriene å bidra med det i noen minutter Anonymkode: 5f7af...55c Hadde bare fler vært som deg👌 Anonymkode: 56dcb...fee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:28 #35 Del Skrevet torsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde bare fler vært som deg👌 Anonymkode: 56dcb...fee Hvorfor ikke bare ha sex? Anonymkode: 444de...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:08 #36 Del Skrevet torsdag kl 16:08 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det hadde ikke vært noe tema her for stort sett er begge kåte. Og skulle bare den ene være kåt blir den andre det fort, seksuelle antydninger fører til sex 👍 Men skulle det være sykdom eller ekstremt utmattet eller noe sånt som gjorde at en av oss sa nei, ja da hadde det vært null stress at den kåte fullførte selv, også om man ligger i samme seng. Personlig hadde jeg nok sett på, og gjerne tatt litt på han også 😉 Anonymkode: e167d...78c Ikke noe er deiligere enn kjæresten som ligger å vrir seg i orgasmespasmer🥰 Anonymkode: 98599...1cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:42 #37 Del Skrevet torsdag kl 18:42 Kona har ikke lyst så ofte lenger, så jeg onanerer noen ganger i uken, etter leggetid, med henne ved siden av meg. Jeg gjør det nokså diskre, men Jeg har sagt henne hva jeg gjør. Jeg har ikke fått noen respons fra henne. Anonymkode: 32e05...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:47 #38 Del Skrevet fredag kl 04:47 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kona har ikke lyst så ofte lenger, så jeg onanerer noen ganger i uken, etter leggetid, med henne ved siden av meg. Jeg gjør det nokså diskre, men Jeg har sagt henne hva jeg gjør. Jeg har ikke fått noen respons fra henne. Anonymkode: 32e05...eea Du klarer å være helt rolig under orgasmen? Uten stønn, hikst eller skjelvinger i kroppen? Ikke sjanse til det når jeg selv får orgasme. Dama våkner alltid til liv når orgasmen nærmer seg😅 Anonymkode: 98599...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:07 #39 Del Skrevet fredag kl 05:07 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har aldri opplevd dette. Er det virkelig vanlig? Hvis han plutselig hadde begynt å runke når jeg lå der hadde jeg lurt på hvorfor han ikke ville ha sex med meg istedet. Anonymkode: 444de...f47 Tror du misforstår situasjonen her. Han runker fordi hun ikke har lyst på sex. Så i ditt tilfelle, så ville han ha sex med deg, men du ville ikke, så derfor runket han. Anonymkode: 4414d...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:34 #40 Del Skrevet fredag kl 18:34 AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 5.24): Hvis det var første gangen det skjedde hadde jeg antageligvis bare latt ham gjøre seg ferdig. Neste dag ville jeg tatt en samtale med ham om at jeg synes det er flott med selvkos, men ikke ved siden av meg når jeg ikke er i sexmodus og bare har lyst til å sove. Det blir bare helt feil for meg å bli pådyttet andres seksualitet når jeg ikke er er kåt selv. Senga skumper og lufta fylles av spermlukt. Det er noe hensynsløst over det, som i verste fall kan påvirke min generelle lyst negativt. Anonymkode: 733f1...8b4 Helt enig med denne Anonymkode: e9b0d...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå