Gå til innhold

Onani i samme seng?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg følgende scenario: dere har lagt dere, og h*n er good to go, men h*n er not in the mood. Helt fair det, ingen sure miner, og begge legger seg på hver sin side i sengen. Men h*n var såpass gira at h*n føler for å ta trykket av, og starter onanere på egenhånd. 

Hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: 4414d...4f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjulpet til

Anonymkode: 77347...4a0

• Liker 3
Skrevet

Spurt om han hadde ombestemt seg og bidratt. 

• Liker 1
Skrevet

Spurt om hun hadde ombestemt seg og bidratt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke skjedd her i huset. Mannen min er veldig redd for å onanere rundt meg i hus, så han gjør det kun når jeg er på jobb, er et annet sted eller han er skal ut i seilbåten. Vi har ganske romlige og ikke gjennomsebare vinduer. . 
Jeg syns dette er synd, for jeg tenner på at han runker. Men dette er et ikke-snakkende tema hjemme hos oss, og det er veldig sårt😢 vi har vært sammen i 7 år, og gift i 5. Men disse problemene at han driver å skjuler dette for meg, starta han med for ca 2 år siden. Jeg tror det var fordi han runka ved siden av meg i sengen når vi sov, og vridde jeg på meg fra den ene siden til den andre, og han fikk helt panikk og løp omtrent ut av rommet. Han sov ikke på rommet den natta, og når jeg spurte hva det var på morran, så fikk jeg bare til svar at han hadde vondt i hode og ikke klarte å sove. 
hvorfor er det sånn? Hvorfor skal onani være så skamfullt for noen? Jeg har prøvd snakke med han om det senere, men det ender alltid med at han skifter tema fryktelig fort. 
Jeg er 40 og han er 42

Anonymkode: fe4f2...306

• Hjerte 8
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som foreslår "Spurt om han/hun hadde ombestemt seg og bidratt", så gir ikke det mening. Den som onanerer er den med lyst. Da er det den uten lyst som skal bidra, og den med lyst har jo ikke ombestemt seg, som velger å onanere?

Kommentarene henger ikke på greip. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ha positiv effekt på den uten lyst (i utgangspunktet). Kanskje vedkommende innser hvor kjip de har vært, eller lider av FOMO. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd noen ganger her. Da legger jeg meg inntil å kysser og koser med han. Er med på leken kan du si.

Anonymkode: c6011...6ff

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Se for deg følgende scenario: dere har lagt dere, og h*n er good to go, men h*n er not in the mood. Helt fair det, ingen sure miner, og begge legger seg på hver sin side i sengen. Men h*n var såpass gira at h*n føler for å ta trykket av, og starter onanere på egenhånd. 

Først og fremst, kjønn er av vesentlig betydning her. Er du tilbakestående som anonymiserer kjønnene her ? Alle skjønner jo at HAN er good to go og HUN er not in the mood. 

Anonymkode: f0cea...699

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvem an h*n'ene som hadde lyst eller ei og hvem som gjør det eller ei. Hvis den som ikke hadde lyst begynner å onanere istedet så er det jo litt idiotisk. "Nei jeg vil ikke ha sex med deg men vil heller onanere så du skal få ligge der og høre på". Ikke bra.

Men om jeg hadde sagt jeg ikke orker men han ville onanert, ville jeg blitt med. Han har gjort det for meg mange mange ganger. Det setter jeg stor pris på.

Anonymkode: bfdf0...32f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette har skjedd noen ganger her. Da legger jeg meg inntil å kysser og koser med han. Er med på leken kan du si.

Anonymkode: c6011...6ff

det skjer hos oss også. om jeg våkner når samboeren min velger og onanere så ligger jeg bare å koser med hu til hu kommer så sier vi natta og sovner. er det motsatt så skjer det at hu tar over med munn rett før jeg kommer. "kom her så slipper vi søl" pleier hu å si.  

Anonymkode: 8155d...b64

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og akkurat det scenarioet med at han hadde startet å runke med meg ved siden av hadde nok ikke skjedd hos oss. (Jeg gjør heller ikke det). Men ofte viser han/sier til meg hvor lyst han har, og da suger jeg han gladelig hvis jeg ikke er kjempegira på sex akkurat da.. Noen ganger ender det med at jeg får lyst likevel, og vi har sex, og hvis ikke så suger jeg til han kommer. Runking/onanering gjør vi i dusjen eller når vi er alene hjemme. 

I dag tidlig f.eks så stod jeg opp tidligere enn han, og etterhvert kom han ut på kjøkkenet i bare boxeren - tydelig opphisset. Jeg ble også kåt, men jeg bruker lengre tid på å komme enn han, så jeg tilbød meg å suge han i stedet for morgensex. Han takket ikke nei for å si det sånn. Han kom på null komma niks, og fikk en nydelig start på dagen. :)

Anonymkode: 6f95d...b39

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg tar en runk ved siden av henne, og som regel blir det: Fy faen, det der kan du vel ta et annet sted en annen gang, jeg er nødt til å sove.

Anonymkode: 56dcb...fee

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Først og fremst, kjønn er av vesentlig betydning her. Er du tilbakestående som anonymiserer kjønnene her ? Alle skjønner jo at HAN er good to go og HUN er not in the mood. 

Fy søren, det der var en rimelig nedsnødd kommentar. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde reagert med å hjelpe henne med å komme. Kost osv. 

Hun hadde nok kjeppjagd meg, kjeftet som faan. Veldig få kjærester (utenom et par) som hadde godtatt det. 

Men jeg kan komme bare av ultralett stryking under penis, så jeg har gjort det. Flere ganger. Umulig å merke. Ingen bevegelse. Men bedre å være singel. Mer sex og. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) har våkna av at tidligere sambo lå og nådde klimaks ved siden av meg.

Samtidig var det ikke så sjelden at hun ikke ville, men lot meg ligge side ved side hud mot hud, eller med en hånd på låret hennes mens jeg gjorde mitt. Noen få minutter oppofring for henne så var jeg fornøyd og maset var over.

En sjelden gang endra settingen seg etter ei lita stund, at det ble sex av det. Enda sjeldnere kunne man få et huff eller et sukk før man var ferdig, men stort problemfritt. Nå var vi veldig trygge på hverandre og hadde gjort det meste og prata om det meste.

Anonymkode: ee4a2...bfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er omvendt hos oss.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er omvendt hos oss.

Hos oss også.

Anonymkode: a0b42...a66

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hos oss også.

Anonymkode: a0b42...a66

Hos oss også. Tror jeg er normalt kåt, men kona er definitivt i en liga over meg, i alle fall de siste par åra. Er litt hver sin tur til å ha mest lyst.

Endret av Jdz
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke vært noe tema her for stort sett er begge kåte. Og skulle bare den ene være kåt blir den andre det fort, seksuelle antydninger fører til sex 👍

Men skulle det være sykdom eller ekstremt utmattet eller noe sånt som gjorde at en av oss sa nei, ja da hadde det vært null stress at den kåte fullførte selv, også om man ligger i samme seng. Personlig hadde jeg nok sett på, og gjerne tatt litt på han også 😉

Anonymkode: e167d...78c

• Liker 1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...