AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Jeg tar etterveksten relativt ofte og disse små balsamene du får med er så sjukt gode. Håret blir magisk og jeg har til gode å finne en balsam som er så god. Finnes det? Anonymkode: b4663...7cb
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Den er så «bra» fordi den inneholder mye silikon som først og fremst maskerer slitasje. Anonymkode: 31a9a...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 10.18): Den er så «bra» fordi den inneholder mye silikon som først og fremst maskerer slitasje. Anonymkode: 31a9a...8a1 Men jeg har jo sikkert prøvd hundrevis av balsamer med silikon før uten ar det er i nærheten engang? Ts Anonymkode: b4663...7cb
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 10.18): Den er så «bra» fordi den inneholder mye silikon som først og fremst maskerer slitasje. Anonymkode: 31a9a...8a1 Jeg har prøvd silikonfritt i flere år, hvor håret har endt opp med å bli veldig trist. Kanskje forskjell på merker? Anonymkode: da8f9...d05 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Jeg har aldri fått med noe som helst. Foliestriper her da. Hva slags balsam er det? Mener du at du farger selv hjemme kanskje? Anonymkode: 3e1e5...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå