Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

45.

Anonymkode: 78ab9...324

Da ville jeg nok ikke latt deg gå med det øverste forslaget. Har selv en datter som blir 45 i år. Helt uaktuelt for henne og selv hennes 15 år gamle datter er litt  nøye på å ikke vise for mye kropp.

• Liker 2

Fortsetter under...

Belima skrev (3 minutter siden):

Da ville jeg nok ikke latt deg gå med det øverste forslaget. Har selv en datter som blir 45 i år. Helt uaktuelt for henne og selv hennes 15 år gamle datter er litt  nøye på å ikke vise for mye kropp.

Du skjønner vel selv at det er snakk om kun buksa? 🙄

Anonymkode: 62041...a07

• Liker 2
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du skjønner vel selv at det er snakk om kun buksa? 🙄

Anonymkode: 62041...a07

Hbordan skal msn skjønne det? Det er bilde av to antrekk!

Anonymkode: f7de0...fda

• Liker 12
  • Nyttig 6

Annonse

Belima skrev (21 minutter siden):

Det er jo godt voksne personer. Vise for mye kropp med jeans og genser? Man skal jo prøve å selge seg selv litt når man er på date. Det fungerer det der, men å være vågal eller selge seg selv gjør man ikke videre. 

Anonymkode: 76dd5...f97

• Liker 1
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes det er kjerring med den genseren,buksa kan gå.

Anonymkode: 5f96b...513

Synes buksa er mer kjerring enn genseren. (Men hadde valgt en lysere genser til en så lys bukse. Og droppet skjorten)

Anonymkode: 62169...82b

• Liker 2

Annonse

Ja, absolutt. Så lenge klærne passer på kroppen, så passer det sammen og er velegnet til en kaffedate. Hvis det er en kjæreste-date ville jeg kanskje pyntet meg litt mer, typ med jeans, kanskje en ålreit topp og en ulljakke/kardigan som kan tas over. Lykke til! 🤗

Anonymkode: 6102a...1da

De fleste menn bryr seg veldig lite om hvilke klær du har på deg, så lenge det ikke er skrikende oransje, altfor tettsittende leopard print eller skitten joggebukse. 

Gå med noe som er komfortabelt og får deg til å føle deg vel.

Anonymkode: 92a47...cb8

• Liker 1
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...