AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Skal i bryllup nå til helgen, og det er meldt 12 grader og overskyet. Vi skal være i lavvo, så det er vel en viss risiko for at det kan bli litt kjølig? Har ikke tenkt på hva jeg skal ha utenpå denne kjolen - noen tips til hva som kan passe? har en strikket kort cardigan i fargen mørkegrønn, har også en grønn dongerijakke, men har også vanlige ullgensere uten åpning i hvit/beige. Dette er kjolen jeg skal bruke sammen med åpne høyhælte sko. dresskoden er grønt og svart. Anonymkode: 78854...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Veldig søt kjole. Tror jeg ville tatt hvit/beige ullgenser over. Anonymkode: 72170...43a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai På min kroppsfasong er det helt klart finest med noe midjekort utenpå kjoler med vide skjørt, bruker jeg genser/jakker med vanlig lengde blir jeg en klump med en gang 🙈 jeg ville derfor gått for strikket, grønn cardigan (synes dongerijakke høres kaldt ut med tanke på været). Men hvis kroppsfasongen din tillater det tror jeg det kan passe med alt det du nevner. Husk at folk kommer ikke til å bry seg så mye med hva du (eller andre gjester) har på seg - så det er egentlig ikke så farlig ☺️ Anonymkode: 60fff...f54
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På min kroppsfasong er det helt klart finest med noe midjekort utenpå kjoler med vide skjørt, bruker jeg genser/jakker med vanlig lengde blir jeg en klump med en gang 🙈 jeg ville derfor gått for strikket, grønn cardigan (synes dongerijakke høres kaldt ut med tanke på været). Men hvis kroppsfasongen din tillater det tror jeg det kan passe med alt det du nevner. Husk at folk kommer ikke til å bry seg så mye med hva du (eller andre gjester) har på seg - så det er egentlig ikke så farlig ☺️ Anonymkode: 60fff...f54 Enig i dette. Siden det kan bli enda kallere på kveld og natt, om dere blir sene der, så er et lite tips å ha en utringet ullsinglet eller ullundertrøye under kjolen, ev. også kort ullstrømpebukse/bokser, ev også et par sokker og noen tette sko/støvletter om det blir veldig kaldt. Kos deg i bryllup! 😊 Anonymkode: 0efc6...ac6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Hvis det blir så kaldt som det var i natt på kvelden, hadde jeg tatt med mammapølsa mi i bakhånd. Lekkert? Nei, men heller det enn å fryse halvt i hel. Det er frost på bakken! Den er iallefall grønn, da. (Hvem har utendørs bryllup i mai i Norge?) Anonymkode: 1e453...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Er det en veldig stor lavvo? Slik at dere sitter ved vanlige bord? Klarer bare ikke å se for meg en så stor lavvo. Jeg ville brukt beige ullgenser til. Kanskje en kåpe til hjemveien. Også ville jeg hatt med noen sko du kan ta på deg om det blir kaldt / vanskelig med høye hæler. Kan jo også ha et litt stort skjerf i bakhånd til å legge over beina. Anonymkode: 17103...b60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå