Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det egentlig så digg å bli knullet bakfra? Jeg har snakket mye med venninnene mine om det, for vi er flere som synes det er noe helt spesielt med den stillingen. Det er noe med at det skjer uten at man ser hverandre i øynene, liksom litt mer rått og intenst.

Vi har jo alle et slags dyr inni oss, en del som bare styres av lyst og instinkt. Når man ikke har øyekontakt, slipper man å tenke så mye, og det blir mer ren lyst på en annen måte. Det føles som om man gir slipp på alt det kompliserte og bare følger følelsene.

En ting jeg elsker, er hvordan brystene mine dingler og klasker mens det skjer, det gir liksom en egen følelse av villskap og nærvær. Flere venninner sier det samme, at det er deilig å ikke måtte møte blikket, bare være helt til stede i øyeblikket.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det presser kanskje også mot g-punktet? Uten at jeg er noen ekspert ;)

Anonymkode: d0cbe...3d9

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer både dypere inn i meg og støter hardere, så for meg blir alt forsterket. I tillegg kan han holde i hoftekammen for å virkelig støte hardt mot. 

Anonymkode: 903d8...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det gjør vondt, jeg. Og dessuten liker jeg å se på den pene mannen min.

Anonymkode: 3b229...065

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
Rebecca30 skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det egentlig så digg å bli knullet bakfra? Jeg har snakket mye med venninnene mine om det, for vi er flere som synes det er noe helt spesielt med den stillingen. Det er noe med at det skjer uten at man ser hverandre i øynene, liksom litt mer rått og intenst.

Vi har jo alle et slags dyr inni oss, en del som bare styres av lyst og instinkt. Når man ikke har øyekontakt, slipper man å tenke så mye, og det blir mer ren lyst på en annen måte. Det føles som om man gir slipp på alt det kompliserte og bare følger følelsene.

En ting jeg elsker, er hvordan brystene mine dingler og klasker mens det skjer, det gir liksom en egen følelse av villskap og nærvær. Flere venninner sier det samme, at det er deilig å ikke måtte møte blikket, bare være helt til stede i øyeblikket.

Det jeg som mann liker med bakfra er at det er en stilling for skikkelig knulling. Man har sex og samleie i misjonær, man har rolig sex i skje ... og så oppriktig knuller man bakfra. Det litt mer uhemmet og rått.

Jeg liker veldig godt å se partner når vi har sex. Liker å se ansiktet hennes, uttrykkene hennes, så sånn sett scorer ikke bakfra så bra. Men de gangene hun snur seg litt med et kåt blikk og ber om mer og hardere... DET er bra greier. Stort pluss å se pikken gli inn og ut av henne. Det er noe med å se det, samtidig som jeg føler det.

Bakfra blir mest en avsluttende stilling for min del, for det stimulerer veldig. Særlig om hun har rumpa opp og hodet ned. Da er det begrenset hvor lenge jeg kan holde det gående. Og når jeg kommer er det digg å bare presse meg helt inn, holde henne litt fast mens det pumper.

Alt i alt, gir jeg bakfra 7/10.

Endret av Even Tuell
  • Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Føttene i vinkel, uansett stilling er med på å skape vakuum inne i skjeden. Det kan muligens bidra med at det føles godt?

Anonymkode: 93cb9...dee

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: de967...67f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker det om han ikke har så lang for den kommer dypere. Er den lang er det vondt bakfra.

Anonymkode: cca81...967

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han kommer både dypere inn i meg og støter hardere, så for meg blir alt forsterket. I tillegg kan han holde i hoftekammen for å virkelig støte hardt mot. 

Anonymkode: 903d8...227

What she said ☝️

• Liker 1
Skrevet

Det har å gjøre med at det er enklere å konsentrere seg om seg selv i doggy-doggy-doggy. Jeg "sliter" ikke rent sjelden med en forvirring mellom oppmerksomhet på partner og min egen nytelse. Akkurat det "problemet" er jeg sikker på gjør sex til noe man heldigvis aldri helt finner ut av eller "løsningen" på. En runde bakfra gir begge mulighet til å knulle litt for seg selv og slippe fram det indre dyret. Og som det blir påpekt lengre opp i tråden: når hun snur seg og ser fornøyd ut, da holder'n ikke lenge .. :D 

Hun som lærte meg at sex og nærhet kunne være som jeg trodde, hadde bakfra som sin greie når hun ville tømme fyren og "bli ferdig". Funka HVÆR gang. For begge to :) 

AnonymBruker
Skrevet

Bakfra med stor er ikke nødvendigvis tutt og kjør for oss med lang. Men hun liker det da en med rett tempo og at den er tykk, når inn til punkter hun ikke har hatt andre.

De dype rom er for de få. For mange kvinner er dette en greie. Med rett mann gull, med en velutstyrt gjøk sikkert et helvete.

For de fleste er dette ikke virkeligheten, de lever med menn uten lengde og eventuell tykkelse, som kan frembringe, den opplevelsen.

Har du som kvinne opplevd dette, fortell de uerfarne her inne, hvordan det opplevdes. Ut fra hva du skriver får vi tolke om du opplevde det med en elsker eller en gjøk. 

.

Anonymkode: 9d368...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler jeg dette ble skrevet av en mann? 😅 Har til dags dato aldri møtt en kvinne (inkl meg selv) som synes det er deilig når puppene fyker veggimellom og heller ikke venninner som diskuterer sex så detaljert som ts beskriver.

Anonymkode: 43089...0fe

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi er dyr.

Anonymkode: ea01f...edc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og bakfra er ikke den stillingen som er mest digg for meg. Mannen min liker det veldig godt, og kommer veldig kjapt i den stillingen, men for meg funker den ikke for å få orgasme. Det er absolutt ikke vondt, men jeg er avhengig av indirekte stimuli av klitoris for å komme, og det får jeg ikke ved å bli tatt bakfra. Jeg kan "hjelpe til" med hånda selv, men det blir ikke det samme.

Anonymkode: ee0a4...c1e

• Liker 2
Skrevet

Ok mann 58. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare vondt…

Anonymkode: ad67b...f14

• Nyttig 1
Skrevet

Som trådstarter @Rebecca30 skriver: Det er noe med råskapen i å bli tatt bakfra. Mer intens (fysisk) sex enn f.eks. misjonær, som jeg opplever som mer intens mentalt (mer nær/intim) som selvsagt også er magisk. 

Bakfra kan liksom være "hvem som helst", om det gir mening. Men selvsagt ikke hvem som helst men allikevel, intensiteten ligger i det dyriske, bli holdt bestemt i hoftene, deilige rapp med flat hånd som gjør rumpeballene røde og ikke minst, elsker følelsen av baller som klasker mot "lyst knappen" min. 

• Liker 1
Skrevet
Tennplugg skrev (51 minutter siden):

Som trådstarter @Rebecca30 skriver: Det er noe med råskapen i å bli tatt bakfra. Mer intens (fysisk) sex enn f.eks. misjonær, som jeg opplever som mer intens mentalt (mer nær/intim) som selvsagt også er magisk. 

Bakfra kan liksom være "hvem som helst", om det gir mening. Men selvsagt ikke hvem som helst men allikevel, intensiteten ligger i det dyriske, bli holdt bestemt i hoftene, deilige rapp med flat hånd som gjør rumpeballene røde og ikke minst, elsker følelsen av baller som klasker mot "lyst knappen" min. 

Det er så sant som du sier, blir noen ganger bedt om ta henne bakfra, og gjerne hardt, Og når ballene har klasket litt mot knappen hennes, så for det første er hun rimelig i ekstase, men den står også godt ut på henne før hun kommer.

Skrevet

Min tiss er helt ben. Så lite gode ting å treffe i doggy. Det er noe gode punkt i bunnen som hun liker når eg dytter i, ikke hard jukking. Det er mange sillinger som blir litt like men som gir henne mye mer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker følelsen av å bli dominert, som regel er det han som holder tempoet i denne stillingen, men det hender jeg ber han om å ta meg raskere eller saktere. Han kommer dypt inni meg, og jeg liker å kjenne at puppene mine er i bevegelse og at hele rumpa mi rister så deilig i takt med støtene hans. Jeg kommer som oftest ganske fort da jeg blir tatt bakfra. 

Anonymkode: cb370...a9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...