AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:19 #1 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 Jeg har stripet håret hos frisøren. Er lys brun i håret og har nå litt gyldne/"solblekede" striper. Syntes stripene er litt i overkant lyse. Kan jeg dempe det selv ved å bruke for eksempel wella color touch i en farge som tilsvarer den fargen jeg kunne ønske at stripene var? Anonymkode: f71ff...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet tirsdag kl 20:24 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:24 Ja, du kan dempe stripene med Wella Color Touch. Velg en kald tone, f.eks. 8/1 eller 7/81, så blir det mindre gyldent. Det jevner ut fargen fint uten å skade håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:29 #3 Del Skrevet tirsdag kl 20:29 Takk for svar. Bunnfargen min er litt varm/gylden. I følge frisøren kler jeg best at stripene ikke blir for kalde. Tror du fremdeles at jeg skal velge en kald nyanse? Anonymkode: f71ff...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet i går, 06:04 #4 Del Skrevet i går, 06:04 Da ville jeg valgt en litt mindre kald nyanse, f.eks. 8/03 eller 9/7. Det demper stripene, men holder det gyldne varme uttrykket som passer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå