Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gjerne en med en god del kilo ekstra på kroppen, en som er snill, respektfull, trofast, glad i kos og nærhet! 

Tips til hvor og hvordan jeg kan finne meg en sånn en? Har du en sånn selv eller ønsker du deg en?

Finnes det faktisk en god en der ute? En som bare vil meg vel, en som behandler meg med ømhet, kjærlighet og respekt?

Anonymkode: 3fbdb...484

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1841881-dr%C3%B8mmer-om-en-skjeggete-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjerne en med en god del kilo ekstra på kroppen, en som er snill, respektfull, trofast, glad i kos og nærhet! 

Rart å ha fokus på skjegget når du ramser opp alt dette etterpå. Hvis du skaffer deg en som oppfyller de andre kriteriene, ordner jo resten seg. Bare ta fra ham høvelen og gi ham mye god mat 😅

Anonymkode: 95498...a24

• Liker 4
  • Nyttig 2

De finnes! Ofte de rolige, trygge typene som ikke roper høyest. Se etter han på steder med lite støy, kanskje en konsert, bokhandel, dugnad, eller gjennom venner.

Vær varm og ekte, det er sånne kvinner de faller for. Jeg har en sånn selv med skjegg, mage og verdens beste klem. Ikke gi opp, du leter etter noe ordentlig. Det er verdt det.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er slik type mann jeg er, noe som gjør det så og si umulig å date.

Anonymkode: 561aa...8da

De to siste som avsluttet med meg var av typen, de avsluttet fordi de ville satse på noen andre enn meg. Tviler på at skjegg og litt fyldighet er noe som gjør dating vanskelig.

Anonymkode: ed311...85c

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Rart å ha fokus på skjegget når du ramser opp alt dette etterpå. Hvis du skaffer deg en som oppfyller de andre kriteriene, ordner jo resten seg. Bare ta fra ham høvelen og gi ham mye god mat 😅

Anonymkode: 95498...a24

Ja, jeg ser den selv. Overskriften var mest for å fenge oppmerksomheten til flest mulig, så kom tilleggsinformasjonen etterpå. Yellowstone har jeg aldri sett på, for deg som lurer. Jeg har bare alltid hatt en fascinasjon og et ønske om å finne meg en skjeggete, stor og snill mann. Noen her sier han finnes, så det håper jeg jo er sant, men regner jo med at jeg må lete litt.

AnonymBruker
Rebecca30 skrev (52 minutter siden):

De finnes! Ofte de rolige, trygge typene som ikke roper høyest. Se etter han på steder med lite støy, kanskje en konsert, bokhandel, dugnad, eller gjennom venner.

Vær varm og ekte, det er sånne kvinner de faller for. Jeg har en sånn selv med skjegg, mage og verdens beste klem. Ikke gi opp, du leter etter noe ordentlig. Det er verdt det.

Så søt og fin kommentar ❤️ Jeg er selv ekte og jordnær, snill og ikke den som roper høyest. Så det er den trygge typen jeg ser etter, og det er en spesiell type mann jeg ser på som akkurat det. Du er veldig heldig som har funnet din!

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tips til hvor og hvordan jeg kan finne meg en sånn en? Har du en sånn selv eller ønsker du deg en?

Finnes det faktisk en god en der ute? En som bare vil meg vel, en som behandler meg med ømhet, kjærlighet og respekt?

Hahaha😂 Du kan gjerne prøve deg på eksen min👏 Han bor på Rykkinn i Bærum. Snill, trofast og absolutt en flott kar 👍

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter å ha mistet 30 kilo er det ikke en god del ekstra på kroppen, men har som regel 3 dagers skjegg og passer resten av beskrivelsen. Er ikke noe enklere å finne kjærligheten av den grunn, men jeg håper du finner din drømmemann 💞

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mmmm! Digg og hygienisk med det skjegget fullt av matrester 🤣🤢🤮

Anonymkode: 3c639...5e0

Så alle menn med skjegg er uhygieniske uten evne til å spise uten at skjegget er fullt av matrester?🤔🙄

Anonymkode: ac05c...0c4

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Her må du nok rett og slett ut å date folk som jobber på mikrobryggeri eller digger håndtverksøl😆
Så heng på Brygg, Røør, Crow-Bar, mikrobryggerifestivaler og reis rundt på norske mikrobryggeri. Her finner du folk med skjegg, ekstra kilo på kroppen, og er de rolige og respektfulle med noen øl innabords, så kanskje er de det? De er nok litt kosete🤣

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 1
AnonymBruker

Jeg er nesten alt du leter etter. Synes det er merkelig med folk som selverklærer seg som snille. Jeg håper folk ser på meg som snill. Mine verdier er iallfall å være respektfull, ærlig, høflig. Har skjegg og glad i kontakt. Dessverre et jeg bygd som adonis, så 🤷‍♂️

Anonymkode: 9cf62...d68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...