AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Jeg har en passe stor tatovering over ribbena. Sort tykk skrift i to lange rader. Har et ønske om å dekke over den, for den er litt skjev og skriften er rar. Har ideer til hva jeg ønsker å ha over, men er usikker på hvordan det vil se ut da den originale er stor, og det sikkert må være mye sort blekk tett i tett. Er det noen som har erfaring med noe lignende, og kan anbefale noen som er flinke til sånt? Har som sagt en ca ide, men ønsker å finne noen som er gode til å tegne på et dårlig utgangspunkt. Jeg bor i Asker, men kan fint kjøre et lite stykke for å finne noen som er gode. Anonymkode: 685d0...878
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Ta et bilde av det du har, skisse av det du ønsker og send det til diverse tatovører. Han her har gjort noe coverup på meg, men stilen hans er ikke for alle. Kanskje noen andre på samme studio kan? Buznik tattoo Anonymkode: ec0b5...65d
Skuteviken Skrevet 1. juni #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 21.5.2025 den 17.38): Ingen? Anonymkode: 685d0...878 Ljungberg tatto , i Førde . Sjekk Instagram
AnonymBruker Skrevet 2. juni #5 Skrevet 2. juni Electric Linda, desidert beste på cover-up. Hun har fått til de utroligste ting med ferdighetene sine, holder til på Masterpiece i Oslo. Anonymkode: 6b799...d30 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #7 Skrevet 5. juni Det viktigste er å finne en tatovør som er god på den stilen du ønsker deg. En tatovør som er dritgod på old school og har masse erfaring med cover-up hjelper lite om du ønsker deg noe i en helt annen stil de ikke er så god i. Hvis du kan finne inspo-bilder i lignende type stil du ønsker, er det lettere å gi spesifikke anbefalinger. Samtidig så er det et faktum at mye sort er vanskelig å dekke, du får ikke dekket det med lyse farger f.eks. Det kan hende du bør vurdere et par runder laser hvis det du ønsker deg ikke er ganske mørkt Anonymkode: e30d7...271
AprilLudgate Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni (endret) Ja, hun…. Ah. Hun som var på TVserien om tatoveringssted i Oslo…. Linda! Ja. Hun er nå på Sagene. Endret 6. juni av AprilLudgate
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå