AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #41 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er nettopp det.. vil jeg klare 3?? ts Anonymkode: 60b5e...a2d Jeg er alene med 3. De er store nå, og vil jo si at det har vært tøft økonomisk, men hjelpes så verdt det. 2 av de har spesielle behov. Anonymkode: 0bfb4...1d5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #42 Del Skrevet 20 timer siden Traktor skrev (9 minutter siden): Som selvfølgelig er helt fair og legitimt. Ganske shitty gjort å presse et uønsket barn på noen. Ikke rart han reagerer slik da. Absolutt ikke en selvfølge nei. Anonymkode: 0bfb4...1d5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 20 timer siden #43 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke en selvfølge nei. Anonymkode: 0bfb4...1d5 Jo, begge parter står selvfølgelig helt fritt til å forlate forholdet, uansett grunn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19 timer siden #44 Del Skrevet 19 timer siden Traktor skrev (14 minutter siden): Som selvfølgelig er helt fair og legitimt. Ganske shitty gjort å presse et uønsket barn på noen. Ikke rart han reagerer slik da. I hvilken verden er det å presse på han et barn når hun blir uplanlagt gravid? Mange kvinner ønsker ikke å ta abort. Også de som er for avbitt før de står i situasjonen selv. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 19 timer siden #45 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Brunello skrev (3 minutter siden): I hvilken verden er det å presse på han et barn når hun blir uplanlagt gravid? Mange kvinner ønsker ikke å ta abort. Også de som er for avbitt før de står i situasjonen selv. Og mange menn ønsker ikke flere barn, og vil da heller avslutte forholdet, akkurat like legitimt. Endret 19 timer siden av Traktor 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #46 Del Skrevet 19 timer siden Hadde beholdt og forlatt han. Har 4 alene, går fint. Anonymkode: aeb5e...31b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #47 Del Skrevet 19 timer siden Traktor skrev (5 minutter siden): Og mange menn ønsker ikke flere barn, og vil da heller avslutte forholdet, akkurat like legitimt. Vet ikke menn hvordan man lager barn? Såvidt jeg vet er det en rimelig enkel prosedyre som mannen kunne gjort hvor de ville unngått denne situasjonen de nå står i. Anonymkode: e17c7...f32 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 19 timer siden #48 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke menn hvordan man lager barn? Såvidt jeg vet er det en rimelig enkel prosedyre som mannen kunne gjort hvor de ville unngått denne situasjonen de nå står i. Anonymkode: e17c7...f32 Tydligvis vet ikke kvinner det, for med din logikk kunne man jo bare avskaffet abort. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #49 Del Skrevet 19 timer siden Traktor skrev (1 minutt siden): Tydligvis vet ikke kvinner det, for med din logikk kunne man jo bare avskaffet abort. Ulykker skjer, men hvis menn på død og liv ikke vil ha flere barn kan de ta saken i egne hender. Kvinner utsetter kroppen sin for alt mulig både i forhold til å ikke bli gravid og så går de gjennom svangerskap og fødsel. Menn slipper å styre med noe som helst i mange tiår. Anonymkode: e17c7...f32 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19 timer siden #50 Del Skrevet 19 timer siden Traktor skrev (12 minutter siden): Og mange menn ønsker ikke flere barn, og vil da heller avslutte forholdet, akkurat like legitimt. Nei, det er det ikke. Da er man en taper uten rasjonell handlingsevne. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19 timer siden #51 Del Skrevet 19 timer siden Du vil klare det uansett hva du velger. Og uansett hva du velger, ville jeg gått fra ham. Han kan umulig elske deg særlig høyt når det å ikke få et barn til er viktigere enn kjærligheten til deg og barna. Ikke mye å samle på, med andre ord. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #52 Del Skrevet 19 timer siden Traktor skrev (32 minutter siden): Som selvfølgelig er helt fair og legitimt. Ganske shitty gjort å presse et uønsket barn på noen. Ikke rart han reagerer slik da. Dersom pappa forlot mamma og OSS BARNA da mamma ble gravid med 3 barnet, hadde jeg aldri snakket med ham igjen. Hadde han ønsket kontakt med oss to eldste og ikke yngste så hadde det ikke blitt pent. Folk glemmer at de eldste barna blir en del av denne amoen og at lojaliteten til sitt yngste søsken gjerne er sterk. For barn er opptatt av rettferdighet. Anonymkode: 8e35b...325 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #53 Del Skrevet 19 timer siden Traktor skrev (25 minutter siden): Jo, begge parter står selvfølgelig helt fritt til å forlate forholdet, uansett grunn. Selvfølgelig, men da må de tåle konsekvensene av det. Anonymkode: 8e35b...325 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #54 Del Skrevet 18 timer siden Når han ber deg velge han eller barna, så hadde jeg uansett flyttet om jeg så hadde tatt abort eller ei. Anonymkode: bc3e2...c55 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17 timer siden #55 Del Skrevet 17 timer siden Traktor skrev (1 time siden): Og mange menn ønsker ikke flere barn, og vil da heller avslutte forholdet, akkurat like legitimt. Men han har jo akkurat like mange barn om han blir hos henne eller ikke. Hans ansvar for egne barn forandres ikke om han er sammen med moren eller ikke. Han truer med å forlate henne om hun ikke tar abort, men om hun tar abort hva da? Skal de late som at alt er som før? Han kan argumentere for hvorfor de ikke burde beholde barnet. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 17 timer siden #56 Del Skrevet 17 timer siden TS - hadde det vært et alternativ å adoptere bort barnet i stedet for abort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #57 Del Skrevet 17 timer siden Jeg forstår ditt dilemma. Jeg klarte ikke ta abort da abort hadde vært det mest logiske, også for meg. Jeg ønsket det selv, men det er ikke bare bare å ta abort. I etterkant er jeg veldig glad for at jeg ikke tok abort. Jeg kan ikke tenke meg livet uten. Nå var ikke jeg i samme situasjon. Far støttet mitt valg, men jeg ble likevel alene med tre barn noen da får ble alvorlig psykisk syk da barna var små. Det gikk fint. Travelt, men verdt det. Elsker flokken min. Man klarer det man må. Ikke alle kan klare abort. Jeg kunne ikke klart det uansett. Ikke religiøse årsaker, men morsinnstinktet var for sterkt. Anonymkode: bf04f...c62 5 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #58 Del Skrevet 17 timer siden Abort er drap Anonymkode: 50a61...ce2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #59 Del Skrevet 17 timer siden Tror du kommer til å klare det fint. Men det blir noen hektiske år. Jeg har selv vært 100% alene med 2, siden minste var 1 år. Begge har diagnoser. Men det har gått veldig bra, selvfølgelig tøft til tider, men det har vært så mye mer glede. Nå er de begge voksne, og de er helt fantastiske, og jeg har et veldig godt forhold til de. Anonymkode: f8fb8...142 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #60 Del Skrevet 17 timer siden Hva med om du tar abort - för hans skull och för familjen men så lämnar han dig etterpå likväl? Anonymkode: 2c9be...cbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå