AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Det beste er nok å jobbe med seg selv før man går inn i et forhold . Kan fort bli ødeleggende hvis det er sjalusi inni bildet fra begge kanter. Anonymkode: ab552...f6a 2 2
Erixon Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Spørs hvor mye sjalusi det er snakk om. Er forskjell mellom sjalusi og sykelig sjalusi.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det beste er nok å jobbe med seg selv før man går inn i et forhold . Kan fort bli ødeleggende hvis det er sjalusi inni bildet fra begge kanter. Anonymkode: ab552...f6a Ja, det er det. Men er ganske ivrig på å få det til å fungere. Passer så godt sammen ellers. Anonymkode: 656df...723
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai Vi hadde/har begge noe sjalusi på både samme måte og forskjellige måter. Han var glad for at jeg viste litt sjalusi fordi han opplevde det aldri med eksen. Man kan lettere forstå følelser man gjenkjenner fordi man selv opplever det. Men vi har et spesielt grunnlag. Og er motiverte for at det skal fungere uansett. Sjalusien er ikke et problem. Anonymkode: 54e3c...88e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja, det er det. Men er ganske ivrig på å få det til å fungere. Passer så godt sammen ellers. Anonymkode: 656df...723 Dere får begynne hos psykolog hver for dere. Anonymkode: 9b13d...9da 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai Vi har lite sjalusi, høy tillit til både hverandre og forholdet vårt. Det anbefales. Har hatt sjalu partnere tidligere. Misforstått uttrykk for kjærlighet. Det min nåværende samboer viser meg gjennom komplett tillit. DET er kjærlighet, og sabla sexy og tiltrekkende. Tryggheten og roen han utsonder, det er virkelig noe jeg unner alle å oppleve. Veldig deilig å være jenta hans. Anonymkode: 838d2...be6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai Aldri vært sjalu og skyr sjalu partnere. Sjalusi handler om egen usikkerhet og kontroll. Heldigvis er forloveden min ikke sjalu og forholdet vårt er basert på tillit, ærlighet og kommunikasjon ❤️ Anonymkode: cf935...e92
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai Han kom rett utifra ett turbulent forhold det eksen forsatt skriver meldinger til han og jeg hadde en elsker osv. Så det er vel ikke så rart at det er litt usikkerhet. Mest av alt frykt for å miste hverandre for vi er så forelsket. Det vil nok roe seg vil jeg tro etterhvert som vi blir tryggere håper jeg. Allerede bedre i dag Anonymkode: 656df...723
AnonymBruker Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Alle blir val sjalu hvis det er en reell grunn til deg? Anonymkode: d61a9...574
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han kom rett utifra ett turbulent forhold det eksen forsatt skriver meldinger til han og jeg hadde en elsker osv. Så det er vel ikke så rart at det er litt usikkerhet. Mest av alt frykt for å miste hverandre for vi er så forelsket. Det vil nok roe seg vil jeg tro etterhvert som vi blir tryggere håper jeg. Allerede bedre i dag Anonymkode: 656df...723 Bli enige om at det er dere to, dere skal være lojale og ærlige med hverandre, ikke flørte med andre og legge det gamle livet bak dere. Begge to. Anonymkode: 384ed...1e8
AnonymBruker Skrevet 21. mai #12 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bli enige om at det er dere to, dere skal være lojale og ærlige med hverandre, ikke flørte med andre og legge det gamle livet bak dere. Begge to. Anonymkode: 384ed...1e8 Ja, vi har snakket mye om det. Det er bare så nytt og jeg har blitt såret og løyet til før om ekser osv. Men får bare prøve ja. Kan vel ikke gjøre så mye før det motsatte er bevist uansett. Anonymkode: 656df...723
AnonymBruker Skrevet 21. mai #13 Skrevet 21. mai Dere begge må jobbe med dere selv og bygge tillit til hverandre. Er det et stort problem hos dere begge ville det kanskje vært lurt å få hjelp hos psykolog hver for seg for å komme til bunn i problemet og deretter jobbe videre på det. Om begge er like sjalue kan det fort bli et trøblete forhold Anonymkode: 5a7e8...cb3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #14 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han kom rett utifra ett turbulent forhold det eksen forsatt skriver meldinger til han og jeg hadde en elsker osv. Så det er vel ikke så rart at det er litt usikkerhet. Mest av alt frykt for å miste hverandre for vi er så forelsket. Det vil nok roe seg vil jeg tro etterhvert som vi blir tryggere håper jeg. Allerede bedre i dag Anonymkode: 656df...723 Det kommer til å bli bedre. Vi hadde en mye mer turbulent historie enn dere og det er en verdens forskjell i dag. Ikke bare har vi begge traumer fra alt mulig i livet, men vår forhistorie er også rotete og unik. Det kan gå bare man jobber sammen og snakker sammen. Anonymkode: 54e3c...88e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå