AnonymBruker Skrevet 20. mai #21 Skrevet 20. mai Om det naturlig er plass til badekar, så kan vel en god løsning være å beholde rørene, slik at det er bare å sette inn badekar hvis man ønsker det (bare å koble det til, trenger ikke rørlegger). Jeg vil påstå at badekar ikke øker verdien på huset nevneverdig, men fravær av dusj reduserer verdien. De aller, aller fleste vil helst dusje. Selv hadde jeg et meget romslig badekar med boblefunksjon, og det nesten ga jeg bort mot at noen kom og hentet det. Da vi løftet det ut rant det vann ut fra det, og da hadde ikke jeg hatt noe vann i det på ukevis 🤮 Her ble badekaret aldri brukt, og var bare irriterende fordi det tok mye plass og samlet mye støv (enda en ubrukelig ting som måtte vaskes). Skulle jeg satt inn et nytt badekar ville jeg valgt en liten versjon, som er passende til å legge klær i bløt og vaske barn og hund. Men jeg har hverken barn eller hund, så det kommer ikke til å skje... Anonymkode: 76819...88d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #22 Skrevet 21. mai Det kommer nok an på hvem som kjøper. For min del hadde det trukket ned. I hvertfall hvis det var slik at jeg måtte ha dusjet oppi. Hadde jeg hatt småbarn og dusj og badekar separert hadde det trukket opp… Anonymkode: 878aa...16b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #23 Skrevet 21. mai Nei, ille vanlig badekar. Stort (store) bad med store dusjvegger (1x1m) er mye mer attraktivt. Store jacuzzi med god plass rundt seg er attraktivt, plass til panter og skikkelig spa følelse(20kvm+) ikke ha badekar på små bad. Anonymkode: 9cf65...e79
AnonymBruker Skrevet 21. mai #24 Skrevet 21. mai Jeg utelukker alle boliger med badekar Anonymkode: 060fd...eec
AnonymBruker Skrevet 21. mai #26 Skrevet 21. mai Hadde ikke orket sette inn ett badekar jeg selv ikke skal bruke, i en bolig jeg ikke skal selge... Men hadde latt rørene stå. På samme måte som mange fjerner peis, men setter på blending istedenfor å mure igjen, så kan man selge med "mulighet for å sette inn peis". Anonymkode: 1f2dd...a29 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #27 Skrevet 22. mai Jeg ville hatt stort bad med plass til både badekar og dusj og gjerne en god stol slik at jeg kunne sitte der og slappe av og ta et fotbad Dessverre er de fleste bad idag alt for små Anonymkode: 8fe86...823 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #28 Skrevet 22. mai For meg hadde det gjort at jeg hadde vurdert hva det koster å fjerne badekaret. Her bruker jeg aldri badekar. Anonymkode: 58608...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå