AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Jeg bor i Trondheim og skal flytte 1 August. Har sett etter leilighet i det området jeg har lyst å bo, men ikke fått leilighet ennå. Men hvordan blir leiemarkedet i sommer? Nå skal vel studentene finne seg leiligheter og da blir det sikkert umulig å finne noe? Anonymkode: 31d1b...120
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Jeg ville fulgt med godt fremover nå. Siste vanlige eksamen på universitetet er første uke i juni. Mulig det blir flere ledige leiligheter med innflyttingsmuligheter allerede i juni eller juli. Samordna opptak kommer i midten av juli så da begynner det virkelig å koke med studenter som vil ha leilighet fra august. Anonymkode: f17bf...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ville fulgt med godt fremover nå. Siste vanlige eksamen på universitetet er første uke i juni. Mulig det blir flere ledige leiligheter med innflyttingsmuligheter allerede i juni eller juli. Samordna opptak kommer i midten av juli så da begynner det virkelig å koke med studenter som vil ha leilighet fra august. Anonymkode: f17bf...aa8 Så de fleste studenter vet ikke helt sikker om de kommer inn på studie før midten av juli? Anonymkode: 31d1b...120
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai Nei, eller jo, alle vet ikke sikkert. Men for veldig mange studenter vet de at de kommer inn, og sikrer seg bolig før rushet i juli. Anonymkode: 3181f...095
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai Dette er den aller beste tiden på året å jakte leilighet i Trondheim. Svært mange leiligheter er i spill i nærmeste fremtid. Noen studenter er ferdige, andre flytter sammen etc etc. Men du må belage deg på å betale for den nye leiligheten i juli også – det er dessverre prisen for å øke sannsynligheten voldsomt for å skaffe seg et sted å bo fra august... Da ungene studerte ved NTNU var det rådet de fikk av meg, og det fungerte utmerket. Anonymkode: e7543...fcc 1
enkefru Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Nå er dette riktignok i Bergen, men vil tro det ikke er veldig ulikt til Trondheim...? Ekstra tidlig kamp om leilighetene 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai Jeg er i 40 årene. Kanskje jeg har bedre sjanse hos noen pga alderen Anonymkode: 31d1b...120
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er i 40 årene. Kanskje jeg har bedre sjanse hos noen pga alderen Anonymkode: 31d1b...120 Mange foretrekker studenter, da de gjerne er bortreist i ferier. Men om du er i jobb er du jo sikker betaler. Anonymkode: 95806...61f
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai enkefru skrev (6 timer siden): Nå er dette riktignok i Bergen, men vil tro det ikke er veldig ulikt til Trondheim...? Ekstra tidlig kamp om leilighetene Stemmer, vi har allerede leid ut vår utleieleilighet i Bergen til neste års studenter. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er i 40 årene. Kanskje jeg har bedre sjanse hos noen pga alderen Anonymkode: 31d1b...120 Vi foretrekker studenter da de har en naturlig slutt på leieforholdet. Så er noen vi ikke trives med risikerer vi ikke at de blir boende år etter år. Anonymkode: bfd42...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Jeg har også foretrukket studenter. De kan jages med inkasso, melder sjelden feil og klager nesten aldri på ikke utbetalt depositum. Bare å ikke utbetale depositum minus rettsgebyr og de få som måtte utbetales ga millioner i inntekt over de årene jeg var en drit utleier. Anonymkode: b3760...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå