AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #21 Del Skrevet 19 timer siden Det er ingen forskjell om du betaler, eller var i alle fall ikke det for et par år siden. Ja, du kan se alle de som har likt deg, men de får du uansett opp i stokken når du sveiper, i alle fall om de ikke er veldig langt unna det du søker. Og de har du ikke bruk for å få opp uansett. Jeg bor også i Vestfold, er litt eldre enn deg, og har ikke bruke Tinder de siste par årene. Men det ER begrenset med brukere her, og man kommer ganske raskt gjennom alle. Jeg har likevel fått en god del matcher, i de periodene jeg ikke har vært veldig selektiv. Har møtt en god del hyggelige menn, men du må luke ut mye useriøst også. Men kan legge til at når jeg var på din alder (rett i underkant av 40 år) så fikk jeg opp svært få menn i begynnelsen av 40-årene, som var min alderspreferanse da. Det bedret seg når jeg kom litt opp i 40-årene. Jeg tror mange menn i begynnelsen av 40-årene søker en god del ned i alder, og dermed får man de ikke opp. For det var virkelig påfallende forskjell. Anonymkode: 544f4...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ingen forskjell om du betaler, eller var i alle fall ikke det for et par år siden. Ja, du kan se alle de som har likt deg, men de får du uansett opp i stokken når du sveiper, i alle fall om de ikke er veldig langt unna det du søker. Og de har du ikke bruk for å få opp uansett. Jeg bor også i Vestfold, er litt eldre enn deg, og har ikke bruke Tinder de siste par årene. Men det ER begrenset med brukere her, og man kommer ganske raskt gjennom alle. Jeg har likevel fått en god del matcher, i de periodene jeg ikke har vært veldig selektiv. Har møtt en god del hyggelige menn, men du må luke ut mye useriøst også. Men kan legge til at når jeg var på din alder (rett i underkant av 40 år) så fikk jeg opp svært få menn i begynnelsen av 40-årene, som var min alderspreferanse da. Det bedret seg når jeg kom litt opp i 40-årene. Jeg tror mange menn i begynnelsen av 40-årene søker en god del ned i alder, og dermed får man de ikke opp. For det var virkelig påfallende forskjell. Anonymkode: 544f4...256 Tinder er blitt noe helt annet enn da du brukte appen. Algoritmene er helt forandret. Anonymkode: b14fa...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå