AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:08 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:08 Jeg har støtt på en utfordring for første gang etter mange år av/på på Tinder. I denne runden her så får jeg nesten ikke matcher. Og de få jeg har svarer ikke/tar ikke kontakt. jeg får i tillegg bare opp menn som er 100 km unna (typ Oslo +) selv om jeg har angitt maks 50km som grense. Og det kan umulig være tomt 50km rundt her, området Vestfold med de få jeg har fått opp. Jeg er en ganske så attraktiv kvinne i slutten av 30 årene. Har aldri hatt problem med at det manglet interesse fra menn. Så dette her ble jeg veldig overrasket over. Har Tinder blitt sånn at du nesten MÅ betale for å få opp mer relevante menn og få matche? På en måte som andre gratisversjoner av apper der du bare får en dårlig versjon som gratis? Og at ommman betaler så tar den faktisk hensyn til avstandsinnstillingene? Dere med en del erfaring hva er deres dom over dagens Tinder versjon? Anonymkode: e06ac...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:27 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:27 Nei, men du kan se hvem som har lika deg og da er det kanskje enklere for deg å få match. Anonymkode: acde6...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:00 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:00 TS her. Jeg ser nå også hvem som har lika meg for jeg får opp et merke i gult der det står «har likt deg» på en del jeg sveiper forbi på. Så noe rart er det med det. og jeg betaler ikke. Anonymkode: e06ac...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minianni Skrevet tirsdag kl 19:01 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:01 Hei! Er i en lignende situasjon. Er i din alder omtrent og også i Vestfold, og tror jeg har en bra profil. Har slettet tinder nylig da ingenting skjedde lenger, men vil nok prøve på nytt. Siste gang jeg hadde ny profil for noen måneder siden var det en del match den første halvtimen, og så rett før jeg skulle slette brukeren og bruke en booster jeg hadde. Kom i snakk med en del, men ingenting der ble noe av. Jeg tror det at de fleste nå har gull eller platinum gjør at de oppbevarer deg i likes-listen sin uten å orke eller tørre å ta kontakt. Få litt validering av å samle på noen å se på bare, uten å risikere avvisning 🤷♀️ Hadde vært morsomt å utveksle flere erfaringer, send meg gjerne pm om du har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:08 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:08 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her. Jeg ser nå også hvem som har lika meg for jeg får opp et merke i gult der det står «har likt deg» på en del jeg sveiper forbi på. Så noe rart er det med det. og jeg betaler ikke. Anonymkode: e06ac...400 Du får det ikke opp på alle som har lika deg. Anonymkode: acde6...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:14 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Samme her ! Også kvinne i slutten av 30 åra fra Vestfold . Hva skjer med alle de som ikke skriver noe , hvorfor liker de når de ikke skal ta kontakt , sykt irriterende. Anonymkode: 49b96...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:28 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:28 Vel, som mann har jeg fått masse likes og matcher i den aldersgruppa. Vet ikke hvor mange du selv swiper på? Er en gjenganger at damer som klager over lite trafikk kanskje overvurderer sin egen attraktivitet. Anonymkode: 3e022...82b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:00 #8 Del Skrevet tirsdag kl 21:00 Min erfaring er at noen profiler blir holdt tilbake, mens de minst likte blir vist først og gjerne flere ganger. Dette gjelder for både gratis- og betalingsversjonen. Mange som betaler har på inkognito-visning, som gjør at man selv ikke vises,… dvs at kun de som får likes fra en sånn profil får profilen opp når de sveiper. Hvis mange har satt på inkognito, så vil noen profiler aldri «møtes». Å betale for å se de som har likt deg er oftest en stor skuffelse. Anonymkode: b14fa...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:42 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:42 Nei, var akkurat samme opplevelse Anonymkode: d304e...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:57 #10 Del Skrevet onsdag kl 05:57 Nå har mange klagd over tinder i en rekke år og da spesielt menn. Jeg tror ikke det gir mening at de skal fortsette i samme kjøret uten å endre oppførsel når noe ikke fungerer. Vi har fortalt at de må slutte å like på forhånd før de sorterer så det blir mer stress for dammer med falske matcher. De har også i lang tid fortalt at de er lei av å sende meldinger for å bli ignorert eller at det ikke blir noe av det. Er også mange som har insett de ikke vil bruke app, kanskje også fordi det går utover dem negativt selv om de treffer andre, det bare klaffer aldri og de lurer på om de har blitt kyniske. Så det kan hende det er noe teknisk, kan være at du er akkurat på en alderslinje mange utelukker det tror jeg skjer mer i slutten av alle aldersgrupper. Men også at appen ikke har mye aktivitet lengre eller at menn vil du skal snakke med dem, mange som sier de ønsker det så kan jo hende de er mer passive. Anonymkode: 89d04...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:39 #11 Del Skrevet onsdag kl 08:39 Jeg har som mann aldri sortert i etterkant. Er veldig kresen og ville aldri gitt inntrykket at jeg «likte» noen om det ikke er tilfellet. Er uheldig å lete med lys og lykte for hvorfor man ikke får flere likes, match. «Er det en betalingsmur som gjør det?», «Kanskje det er noe teknisk…». Sannheten er at det faktisk er DEG. Tinder o.l kan nok for mange oppleves brutalt. Du legger ut bilder av deg selv og de fleste fremmede tenker nei takk! Om man er sårbar og sliter med selvtilliten så for guds skyld hold deg unna datingapper. Anonymkode: 3e022...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet onsdag kl 10:44 #12 Del Skrevet onsdag kl 10:44 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er en ganske så attraktiv kvinne i slutten av 30 årene. Har aldri hatt problem med at det manglet interesse fra menn. Så dette her ble jeg veldig overrasket over. Da jeg brukte tinder så var det der utenfor alderen jeg viste profiler for. Kan ikke se for meg at jeg når jeg blir 40 heller vil ha på profiler i slutten av 30 årene. Det er mange menn på tinder, og mange er desperate, hvis du ikke får matcher er det nok fordi du ikke er på radaren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet onsdag kl 10:46 #13 Del Skrevet onsdag kl 10:46 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min erfaring er at noen profiler blir holdt tilbake, mens de minst likte blir vist først og gjerne flere ganger. Dette gjelder for både gratis- og betalingsversjonen. Mange som betaler har på inkognito-visning, som gjør at man selv ikke vises,… dvs at kun de som får likes fra en sånn profil får profilen opp når de sveiper. Hvis mange har satt på inkognito, så vil noen profiler aldri «møtes». Å betale for å se de som har likt deg er oftest en stor skuffelse. Anonymkode: b14fa...c99 Tinder har følgende prioritering: 1: Nye profiler 2: Populære profiler ... ... 45: upopulære profiler. Hvis du ser noen flere ganger er det fordi de har slettet og laget profilen på nytt. Det gir dem en midlertidig boost før de blir nærmest usynlig fordi de er upopulær- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:31 #14 Del Skrevet onsdag kl 11:31 Jeg var der bare en kort stund, men opplevde også at folk langt utover mine grenser tok kontakt. Brukere jeg fjernet dukket opp igjen også. Jeg ble fortalt at fordi de hadde betalt profil kunne de "overkjøre" på den måten. Hvis de hadde likt meg ville jeg få dem opp igjen selv om jeg hadde fjernet. En mann på 74 syntes jeg på 36 var en god match 🤢 Vet ikke om det stemmer, men det var i alle fall ingen suksess å teste fiskelykken der inne. Likte happn bedre, da var det jo folk man faktisk hadde vært i nærheten av. Anonymkode: afcb7...0b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:27 #15 Del Skrevet onsdag kl 20:27 Sykkelkopp skrev (9 timer siden): Da jeg brukte tinder så var det der utenfor alderen jeg viste profiler for. Kan ikke se for meg at jeg når jeg blir 40 heller vil ha på profiler i slutten av 30 årene. Det er mange menn på tinder, og mange er desperate, hvis du ikke får matcher er det nok fordi du ikke er på radaren en gang. Du er ikke den hun søker. Ikke litt en gang. Anonymkode: 89d04...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:28 #16 Del Skrevet onsdag kl 20:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg var der bare en kort stund, men opplevde også at folk langt utover mine grenser tok kontakt. Brukere jeg fjernet dukket opp igjen også. Jeg ble fortalt at fordi de hadde betalt profil kunne de "overkjøre" på den måten. Hvis de hadde likt meg ville jeg få dem opp igjen selv om jeg hadde fjernet. En mann på 74 syntes jeg på 36 var en god match 🤢 Vet ikke om det stemmer, men det var i alle fall ingen suksess å teste fiskelykken der inne. Likte happn bedre, da var det jo folk man faktisk hadde vært i nærheten av. Anonymkode: afcb7...0b0 Æsj! Anonymkode: 89d04...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet onsdag kl 20:32 #17 Del Skrevet onsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er ikke den hun søker. Ikke litt en gang. Anonymkode: 89d04...2db Selvfølgelig ikke. Og det er ikke mesteparten av menn heller, siden de ikke vil ha på den alderen i søket sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:32 #18 Del Skrevet onsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 20.08): Jeg er en ganske så attraktiv kvinne i slutten av 30 årene. Har aldri hatt problem med at det manglet interesse fra menn. Så dette her ble jeg veldig overrasket over. 🙃 Anonymkode: c7c90...488 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:34 #19 Del Skrevet onsdag kl 20:34 Sykkelkopp skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig ikke. Og det er ikke mesteparten av menn heller, siden de ikke vil ha på den alderen i søket sitt. Det gjør dere bare mer uatraktive enn dere allerede er. Jeg kan fint leve uten både sex og kjæreste. Det er ikke vi som klager over kattene våre. Anonymkode: 89d04...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:39 #20 Del Skrevet onsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 20.08): Jeg er en ganske så attraktiv kvinne Anonymkode: e06ac...400 Men det er umulig for mange å ha en formening om kun basert på Tinder/bilder/bio. For mange så er det slt for begrenset til at man blir nyskjerrig eller interessert. Selv har jeg aldri brukt Tinder/Hinge etc da jeg aldri har fattet interesse for noen damer kun basert på bilder og 2 setninger. Syntes det er mye enklere å møte folk «i det virkelige liv». Det er i det virkelige liv jeg har møtt de damene jeg har datet, hatt som rene «FF», blitt kjærester med og til slutt hun som nylig ble min kone. Anonymkode: bd03c...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå