AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:08 #1 Del Skrevet tirsdag kl 18:08 Denne sommeren skal jeg bare ha korte turer til steder jeg kan hoppe på toget til, kanskje jeg skal forsøke noen turer over grensen til Sverige også, med billigbuss og tog. Det samme skjedde i fjor sommer. Maks 4-5 dager i tre bolker. Trenger egentlig ikke reise så langt når en ikke er fullpakket med familie. Det finnes jo rimelige overnattinger mange steder. Jeg har fortsatt til gode å skaffe meg sånn nøkkel til DNT-hyttene, jeg vet ikke om jeg noen gang blir konform med det. Kanskje en gang på den hytta i Oslofjorden, på øyene. Supert med innspill til rimelige aktiviteter, steder å dra i sommer. Anonymkode: efa1c...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet onsdag kl 10:31 #2 Del Skrevet onsdag kl 10:31 Hvor reiser du fra? Er det med eller uten barn? Nå liker vi å reise osv, men vi skal også gjøre en del forskjellige og litt rimeligere aktiviteter med og uten barn; * Dra på sykkeltur med elsyklene våre og telte/ligge i hengekøye. Tar med mat og drikke for å kunne overnatte noen dager. * Besøker familieparker, deriblant Foldvik familiepark, som har en del for barn med spesielle behov (vi skal dit med min stesønn). Vi har kjøpt årskort hos Tusenfryd til min stesønn med spesielle behov, fordi det gir gratis inngang for ledsager, og det inkluderer også inngang til Bø i Sommarland. Vi skal altså på minst tre familieparker i år. * Mannen og jeg tenkte å besøke både Norsk folkemuseum, Arbeidermuseet og Maihaugen i sommer, da vi begge elsker historie og kulturelle opplevelser. * Drar til noen skjulte perler langs Oslo- og Drammensfjorden, hvor vi bader og leser bøker en hel dag. * Spille minigolf * Dra på piknik både med og uten barn, med og uten sykkel. * Øyhopping i Oslofjorden * Stolpejakt rundt om i landet (der vi får lyst til å dra, rett og slett) * Frisbeegolf * Vi har månedskort hos Skimore, så vi skal prøve ut Formula G og frisbeegolf i Kongsberg og klatrepark i Oslo. * Vi tenkte, hvis vi får tid, å sykle Inderøy og Den Gyldne Omvei med elsykler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå