AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:05 #1 Del Skrevet tirsdag kl 17:05 Gravid i uke 8. Har ikke hatt noe kvalme,har bare en voldsom apetitt og veldig sulten og tørst. Klarte å holde meg veldig sunn i starten, men nå har jeg så lyst på noe annet enn vann. Hvor skadelig er en boks fanta zero ? Fun light ? Anonymkode: a1450...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:09 #2 Del Skrevet tirsdag kl 18:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gravid i uke 8. Har ikke hatt noe kvalme,har bare en voldsom apetitt og veldig sulten og tørst. Klarte å holde meg veldig sunn i starten, men nå har jeg så lyst på noe annet enn vann. Hvor skadelig er en boks fanta zero ? Fun light ? Anonymkode: a1450...a8a Å kalle det skadelig er vel tidenes overdrivelse. Alt med måte. Man må da kunne kose seg litt og uten å bli helt koko på kosthold. Anonymkode: 64c92...2df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:18 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:18 herre min det går helt fint og drikke brus Anonymkode: 4f3e7...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå