Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør man tenke på? Ønsker å få en best mulig pris når jeg skal selge min 2-roms. Noen råd til hvordan leiligheten stiger i verdi? Bare oppussing? 

Anonymkode: 1ab81...020

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk Finn og se hvem som selger lignende leiligheter i ditt område. Ta møte med 2-3 ulike meglere, og se hva du tenker etter det.

Det med oppussing vet meglere mye bedre enn oss, da det varierer veldig fra sted til sted.

Anonymkode: 90a09...cd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fikk referanser fra venner og fra nett. 

Hadde møte med tre stykker. Valgte den vi var mest fornøyd med, og ba da om prisen til den som la seg lavest av de tre. 

Oppussing har lite å si. Om du pusser opp et kjøkken, og man ikke liker stilen, så kan det faktisk virke avskrekkende. Man føler man må betale for noe nytt/dyrt man egentlig ikke ønsker. 

Vedlikehold har enormt mye å si. Små ting viser raskt at du ikke har tatt vare på boligen din, og det gjør også at du raskt tenker "skjulte skader". 

Anonymkode: 3f9b0...c39

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Se gjennom meglerens tidligere annonser på Finn. Bruker de bilder hvor de zoomer inn på en fruktskål eller har skrivefeil i noen av annonsene så leter du videre. 

Anonymkode: 21fdf...303

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva bør man tenke på? Ønsker å få en best mulig pris når jeg skal selge min 2-roms. Noen råd til hvordan leiligheten stiger i verdi? Bare oppussing? 

Anonymkode: 1ab81...020

Hadde ikke pusset opp 

Anonymkode: cc66e...0fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde møte med to meglere fra ulike firma. 
Hadde møtt begge på visning tidligere, og likte hvordan de fremsto på visninger og hvordan de håndterte interessenter. 
Tilbudene fra de var veldig lik, men de hadde litt ulikt fokus på hva de ville fremheve. Så jeg valgte den som ville fremheve det jeg selv også hadde likt best med boligen. 
Fikk solgt til ønsket pris etter første visning, før jul, i ett tilnærmet dødt marked. 

Hva som øker verdien er helt individuelt fra bolig til bolig. 

Anonymkode: 0b2cf...a91

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...