AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Jeg har passert 40 og føler meg ikke så gammel. Er det vanlig? Anonymkode: d9947...e25 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Ja har hørt de fleste føler det. Anonymkode: 80022...388 2
Milly GeoCad Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Ja tror de aller fleste føler det sånn, å godt er det:) Tror det hadde vært kjipere å føle seg gammel😅 4 2
Stor pike Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai Jeg er 50+ men er ikke klar for det. Føler ikke det i det hele tatt. 2 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai (endret) Jeg også. Er 35 år men føler meg og oppfører meg som 20 åra. Alder er bare tall. Hvis du føler deg ung så er du ung😊 Endret 20. mai av GlitrendeSjokolade 2 2
Blueberrymuffin Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai Starten av 30 årene. Kler meg likt som jeg gjorde i 20 årene. Har de samme interessene som når jeg var i 20 årene. Liker de samme tingene som når jeg var i 20 årene. Føler meg i grunn lik som når jeg var i 20 årene. Så ikke rart, tror det er helt vanlig å ha det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai Ja, blir selv 40. Men jeg er likevel mer moden og kunnskapsrik enn da jeg var 30. Anonymkode: b4b08...e70 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Skrevet 20. mai Det gjør alle. Så lenge du ikke flyr etter folk 10-15 år yngre enn deg, så spiller det liten rolle. Anonymkode: b61b6...32f 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai Har hørt at de fleste føler seg som 35ish. Anonymkode: 90cea...853 1 2
senior Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai Jeg er godt over forventet levealder . . og lever fremdeles. Føler meg langtfra død fremdeles . . . 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai Man er gammel det øyeblikket det å bli tatt for å være eldre blir fornærmede. Du hører ikke 25-åringer fortelle at de føler seg yngre enn de er Anonymkode: 4898f...572
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai Føler meg 25. Er snart 40. Mitt eldste søsken nærmer seg 50 år og jeg får det liksom ikke til å stemme. Anonymkode: 59a22...d86
AnonymBruker Skrevet 20. mai #13 Skrevet 20. mai De fleste ser ganske like ut, og har like helse fra 25-40. Og så vil alle helst beholde det utseende og den helsa, fordi det knyttes opp mot identiteten, samtidig som man ikke blir så mye eldre i tankegangen heller. Men man eldes, og mister makten ungdommelig utseende gir, noe som er vanskelig å takle for mange. Anonymkode: 90cea...853 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Skrevet 20. mai Ja jeg føler meg også yngre enn min faktiske alder Jeg tenker det ikke er noe som er normalt eller ikke. Hva som er normalt, kommer opp til en selv. Anonymkode: f6d7d...861
AnonymBruker Skrevet 20. mai #15 Skrevet 20. mai Blir 41 og føler meg som ca. 30. Har ikke forandret meg. Hovedinteressen er å drikke kaffe og spise godteri. Har trent i perioder, men sliter med å finne fritidsinteresser. Har alltid vært opptatt av utseendet og trives godt i et forhold. Anonymkode: 38e75...680 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #16 Skrevet 20. mai Ikke rart det all den tid visdom ikke automatisk kommer med alderen men krever egeninnsats. Anonymkode: b8230...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #17 Skrevet 20. mai Jeg er 34 år og føler meg langt i fra 34 år gammel. Har tenkt mye på dette de siste årene. Jeg føler meg ikke ut som alderen min, og ikke ser jeg ut som det heller. Psykologen sa det helt utav det blå en gang. Sa så å si ordrett fra minnet "jeg må bare få si det, du ser virkelig ikke ut som at du har passert 30 år. Det er så fascinerende hvor moden du er, men samtidig så unaturlig ung. Jeg glemmer ofte alderen din og hadde aldri klart å gjette den riktig". Om det er relevant så er han 50 år. Det er noe jeg ofte tenker på selv også, jeg føler meg ikke barnslig og umoden, jeg passer ikke inn med de som er under 30 år, samtidig så passer jeg ikke inn med de på min alder. Jeg føler ofte at jeg går rundt og faker at jeg er voksen og bare leker voksen. Jeg kler meg ikke voksent, ganske basic og det har vært slik siden ungdomskolen. Men om jeg så hadde hatt på meg noe så aldersnøytralt som en bunad, så hadde jeg sett yngre ut enn 34 år og følt meg yngre enn det jeg er. Jeg bruker ikke sminke. Når jeg er med barna til søskenbarna mine som er 25-27 år så føler jeg ikke at jeg på deres alder. De føles alt for umoden ut. Så jeg vil ikke si at jeg føler at jeg er 25 år, for det gjør jeg ikke. Men jeg føler meg ikke som 34 år heller. Anonymkode: 39e2b...9a0
AnonymBruker Skrevet 20. mai #18 Skrevet 20. mai Jeg har alltid følt meg eldre. Føler meg som en gammel dame på 75 . Og har gjort det siden ung alder. Anonymkode: 014cc...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #19 Skrevet 20. mai Er det i det hele tatt noen som føler seg som 40, 50 eller 60? Jeg er 40, men vet ikke om jeg føler meg som det. Vet ikke hva det vil si å føle seg som 30 heller, for å være helt ærlig. Føler meg ikke gammel, men 40 er vel ikke akkurat gammelt heller. Jeg kan mye mer og har mange flere erfaringer med meg enn da jeg var 30, så det er vel det de ti årene betyr for meg. Å møte den store kjærligheten, å flytte, være gravid, å få barn og oppfostre dem. Utenpå ser jeg ut som en 40 år gammel småbarnsmor selv om jeg i hemmelighet håper at folk si de trodde jeg var yngre. Anonymkode: 2f8b2...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #20 Skrevet 20. mai Jeg er 40, og føler meg ikke voksen mesteparten av tiden. Liker å leke, se på animasjonsfilmer, bygge lego, lese ungdomsbøker (ironisk siden jeg leste Kafka og Tolstoy på ungdomsskolen), er opptatt av musikk og følger japanske og koreanske grupper og ser på serier og filmer derifra. En av mine beste venninner er 23, og vi er totalt på bølgelengde (men hun er en gammel sjel). Jeg har mann og barn, men føler meg mer hjemme løpende med en potet på en skje enn i kiosken på 17. Mai-arrangementet på skolen. 😅 Barna mine er veldig fornøyde med å ha en leken mamma, og jeg husker faren min var sånn også og vi elsket det. Jeg lager gjerne temafester og kler meg ut sammen med ungene eller setter i gang vannkrig. Jeg klarer fint å gjøre voksne ting, som å fylle ut skattemelding og jobbe, men også jobben min er veldig kreativ og leken. Jeg synes bare A4-tilværelsen virker gørrkjedelig. ❤️ Jeg ser ung ut også, senest i fjor ble jeg nektet å kjøpe vin på polet fordi jeg hadde glemt leg. 😅 Anonymkode: 656a5...1af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå