Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
horsey skrev (14 minutter siden):

Min WP har maxfart på 12 km/t så det er grei fart. Vurderte å selge den men den koster meg lite der den står å er kjekk å finne på dager som dette (og på vinteren) så den blir nok værende. 

Var mer hvor du har den jeg tenkte på, siden du synes det er kjedelig :)

Skrevet
Taluno skrev (1 minutt siden):

Var mer hvor du har den jeg tenkte på, siden du synes det er kjedelig :)

Åja, hadde tv foran den (dvs har fortsatt) tidligere men har lånt bort cromecasten min 🙀 så da ble det musikk på høytaler i dag vertfall

Skrevet
horsey skrev (5 minutter siden):

Åja, hadde tv foran den (dvs har fortsatt) tidligere men har lånt bort cromecasten min 🙀 så da ble det musikk på høytaler i dag vertfall

Jeg må ha på serie eller noe for å orke crosstrainer hjemme :hihi: Klarer fint styrkeøkter hjemme til musikk, og klarer cardio på senter til musikk. Men cardio hjemme i stua er gørr kjedelig :hihi:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg ny klokke for noen uker siden, i mangel på motivasjon så satte jeg i gang med løpeplan mot 21km. Skal løpe halvmaraton til høsten en gang. Lunter rolig rundt i sone 2 på løpeturene mine. I dag står sprint intervaller på planen.

Anonymkode: d1225...316

Skrevet

Det er grått og vått ute, 8 grader, og sur vind... :(

På høsten så gjør ikke slikt vær meg noe, men nå som kropp og sinn er innstilt på sommer, så kjenner jeg ikke på mye løpelyst når jeg ser ut. Og jeg er småstøl etter styrkeøkt på torsdag.

Spørs om jeg ikke utsetter løpingen til i morgen :tristblå:

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen, så kjekk tråd! 

Jeg "oppdaget" løping for noen måneder siden og koser meg sånn med det. Løper både ute og inne, men ofte trener jeg før jobb så da blir det mølla - noe jeg egentlig synes er ganske gøy så lenge det er intervaller men langkjøring synes jeg er uutholdelig kjedelig og tiden går sååå sakte. Noen tips for å få tiden til å gå litt fortere/litt artigere? :D

Anonymkode: 47bb2...afd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løp akkurat 5km sammenhengende! 😱 Fort gikk det ikke, tok meg 48 min, men var ikke forberedt på at jeg skulle klare det overhodet😄Begynte å bli tøffere i trynet da jeg fortsatt holdte koken i det jeg startet på kilometer nr. 4, som antagelig er tøffest, mye opp og ned, opp og ned(løp ute) og når jeg overlevde den så var det kun flatmark og nedover igjen på siste kilometeren, så ikke faen om jeg skulle gi meg da :fnise: 

Anonymkode: 968d4...d21

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Ble fjelltur på meg i dag så da utgår trening, men har jo på en måte trent da siden vi gikk 15 km å nesten 900 høydemeter 🏔️🏔️🏔️

Endret av horsey
Skrevet

Mandag: regn og jobb, så tok en beinøkt (knebøy å div) kjappt. 

Tirsdag: nydelig vær og jobb litt senere enn mandag så ble en 7 km lett løpeøkt. Måtte gå litt, ble varmt selv om jeg hadde med vann. Ankelen ble ikke værre, ble vel 3 km på asfalt og 4 på grus.

Nesten bestemt meg for Birken nå, men står mellom det og et annet løp samme helg. Men Birken er nok hyggeligere for ankelen min så får se. Birken er dyrere og mer tidkrevende (pga reise, jeg bor i trøndelag)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har trent en del siste tiden og fått noen moderate smerter i akillesen, så nå har jeg tatt det helt rolig en uke. Så nå skal jeg teste en rolig løpetur, håper akillessmertene holder seg unna! 

Har løpt i 1,5 år nå, og enn så lenge holdt meg unna alt av skader og vondter, så jeg håper virkelig det fortsetter slik. 

Jeg løper en del i terreng, men aldri funnet en sko som passer min fot. Har testet litt forskjellig, men ender enten opp med gnagesår eller smerter på sidene av føttene (jeg har en bred fot med høy rist). 

New balance joggeskoene sitter som en drøm på føttene mine, så har bestilt en terrengvariant. Gleder meg til de kommer 🙂 

Anonymkode: 96451...a4c

Skrevet

Sitter å titter ut av vinduet og drømmer om en løpetur etter jobb :mynona:

Håper bare været holder seg greit. Det var skikkelig fint med sol da jeg dro til jobb, men nå er det ganske grått, og det kommer noen regnskurer. Har bare shorts og singlet med, så om det regner og er kjølig må jeg hjem å hente genser... 

Men skal ta en langhelg hos mine foreldre, og jeg vet det er planlagt ting hver dag siden vi er flere som kommer tilreisende, så det er ikke sikkert jeg får inn mer enn en liten tur før jeg er hjemme onsdag! 

Skrevet

Fikk endelig en løpetur sammen med ene sønnen min i dag, det var veldig fint. 10,5 km i sola gjorde godt. 

I morgen skal jeg handle nye løpesko, helst bør jeg komme hjem med to par… vi får se. Prøvde Asics Magic Speed i dag men de er for smale for meg så må opp i 40 (bruker 38,5-39 vanligvis) å da er jeg redd de blir for lange selv om litt er ok (forde 39 er vanligvis akkurat litt lenger enn jeg ville hatt de ellers)  Sønnen kjøpte Saucony Endorphin speed 4 som han brukte første gang i dag å han var meget fornøyd med investeringen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...