AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Del Skrevet 20. mai Skal bytte fra en gammel samsung(android) til en ny Samsung. ... Er mange år siden jeg byttet telefon, så er det noe jeg må huske på og andre tips. Vil ikke miste bilder, bankID, apper, kontakter, gamle sms med passord og annen info... Bildene har jeg i Google photo så tror alt ligger der som backup Anonymkode: c4385...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 20. mai #2 Del Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal bytte fra en gammel samsung(android) til en ny Samsung. ... Er mange år siden jeg byttet telefon, så er det noe jeg må huske på og andre tips. Vil ikke miste bilder, bankID, apper, kontakter, gamle sms med passord og annen info... Bildene har jeg i Google photo så tror alt ligger der som backup Anonymkode: c4385...c6c Det aller meste lar seg overføre via veiviser som Samsung har laget. Unntak er BankID app, den må aktiveres på nytt. Tilsvarende gjelder for andre tofaktor autentisering løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 08:26 Et familiemedlem kjøpte seg nylig en ny Samsung fra elkjøp, og for noen hundrelapper overførte de innholdet fra gammel telefon over til ny. Men du kan rimelig enkelt overføre dette selv fra gammel til ny telefon. Er snakk om å flytte noe fra en mappe til en annen. Bruk internett og søk etter løsninger. F.eks, sjekk hvor bildene dine er lagret, er det i Google photo eller er de lagret i minnet på telefonen. Anonymkode: 8cc82...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå