Gå til innhold

Nu førstegangsintervju . Jeg som var så dum sist jeg var på intervju! Trenger støtte!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne gangen er det fysisk. Jeg sitter og øver og øver på å svare på alt jeg kan få av spørsmål.

Bør jeg ha med laptop eller notatbok og penn? Har mest lyst til å la være, men det ser kanskje ut som om jeg er lite forberedt?

Hvordan kan jeg takle nervøsiteten? Når jeg blir nervøs klarer jeg ikke å tenke, og da klarer jeg heller ikke så si noe fornuftig.

Sist jeg var på intervju snakket jeg omtrent som Donald Trump…Uten sammenheng og logikk…. Det MÅ ikke skje igjen!😱

Anonymkode: 21157...f53

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også på intervju (andregangs) i morgen. Jeg følte også at jeg svarte usammenhengende ved første runde men fikk frem poenget likevel. Jeg skal også øve litt i kveld, og sette meg inn hvordan det kan være å jobbe i den stillingen. 

Jeg tenkte ikke å ta med annet enn mobil. 

I forhold til nervøsitet så kan det hjelpe å være forberedt, og øve i forkant slik som du gjør. I tillegg ville jeg prøvd å fokusere utover, altså på de som er der og ikke deg selv og hvor nervøs du er.

Anonymkode: fe123...c76

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skal også på intervju (andregangs) i morgen. Jeg følte også at jeg svarte usammenhengende ved første runde men fikk frem poenget likevel. Jeg skal også øve litt i kveld, og sette meg inn hvordan det kan være å jobbe i den stillingen. 

Jeg tenkte ikke å ta med annet enn mobil. 

I forhold til nervøsitet så kan det hjelpe å være forberedt, og øve i forkant slik som du gjør. I tillegg ville jeg prøvd å fokusere utover, altså på de som er der og ikke deg selv og hvor nervøs du er.

Anonymkode: fe123...c76

Takk for svar! Lykke til i morgen, håper du får jobben! Kanskje det var den samme der jeg var dum på førstegangsintervju. Da fortjener du å få den 😁

Anonymkode: 21157...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg tid til å puste og tenke før du svarer 😃 Dette klarer du! Lurt å ha noe å notere på, og lese fra hvis du har spørsmål.  

Anonymkode: 976e4...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...