AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:14 #1 Del Skrevet tirsdag kl 12:14 Denne gangen er det fysisk. Jeg sitter og øver og øver på å svare på alt jeg kan få av spørsmål. Bør jeg ha med laptop eller notatbok og penn? Har mest lyst til å la være, men det ser kanskje ut som om jeg er lite forberedt? Hvordan kan jeg takle nervøsiteten? Når jeg blir nervøs klarer jeg ikke å tenke, og da klarer jeg heller ikke så si noe fornuftig. Sist jeg var på intervju snakket jeg omtrent som Donald Trump…Uten sammenheng og logikk…. Det MÅ ikke skje igjen!😱 Anonymkode: 21157...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:52 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:52 Jeg skal også på intervju (andregangs) i morgen. Jeg følte også at jeg svarte usammenhengende ved første runde men fikk frem poenget likevel. Jeg skal også øve litt i kveld, og sette meg inn hvordan det kan være å jobbe i den stillingen. Jeg tenkte ikke å ta med annet enn mobil. I forhold til nervøsitet så kan det hjelpe å være forberedt, og øve i forkant slik som du gjør. I tillegg ville jeg prøvd å fokusere utover, altså på de som er der og ikke deg selv og hvor nervøs du er. Anonymkode: fe123...c76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:41 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal også på intervju (andregangs) i morgen. Jeg følte også at jeg svarte usammenhengende ved første runde men fikk frem poenget likevel. Jeg skal også øve litt i kveld, og sette meg inn hvordan det kan være å jobbe i den stillingen. Jeg tenkte ikke å ta med annet enn mobil. I forhold til nervøsitet så kan det hjelpe å være forberedt, og øve i forkant slik som du gjør. I tillegg ville jeg prøvd å fokusere utover, altså på de som er der og ikke deg selv og hvor nervøs du er. Anonymkode: fe123...c76 Takk for svar! Lykke til i morgen, håper du får jobben! Kanskje det var den samme der jeg var dum på førstegangsintervju. Da fortjener du å få den 😁 Anonymkode: 21157...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:47 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 Ta deg tid til å puste og tenke før du svarer 😃 Dette klarer du! Lurt å ha noe å notere på, og lese fra hvis du har spørsmål. Anonymkode: 976e4...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå