AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:51 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:51 Fortell? Anonymkode: e4dbf...450 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 11:55 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:55 Her må du nesten utdype for at folk skal vite hva de skal svare. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:00 #3 Del Skrevet tirsdag kl 12:00 Hate er et ekstremt sterkt ord. Men jeg blir oppgitt over folk som elsker å dyrke egen misnøye, og som klager og klager uten å gidde å gjøre noe med egen situasjon. Som ser ut til å nyte martyrrollen som de setter seg selv i. Anonymkode: 389cf...14b 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet tirsdag kl 12:01 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:01 Finnes det noen som hater/misliker mennesker som ikke har det bra? Hvis så er tilfelle, er ikke disse menneskene annet enn onde. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:20 #5 Del Skrevet tirsdag kl 12:20 Mange som ikke har det bra prøver å jevne ut situasjonen ved å trykke andre ned. Dette er usjarmerende. Anonymkode: 45938...13f 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:22 #6 Del Skrevet tirsdag kl 12:22 Hater ingen som ikke har det bra, men kan hate måten de takler det på om de lar det gå utover hele verden rundt. Jobber med mennesker og tåler litt av hvert, men jeg duller ikke med en som bruker sykdom som unnskyldning for å være drittsekk. Anonymkode: f0e8c...159 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:26 #7 Del Skrevet tirsdag kl 12:26 Hater ingen, og her mangler vi kontekst, men som en generell greie kan man si at en del som ikke har det bra kan ha en tendens til å bli ekstremt selvopptatte. Noen legger også skylden for egen livssituasjon på andre, og velger å ikke ta tak i egne problemer. Tråden kommer antageligvis til å bli stengt pga manglende overskrift. Anonymkode: 47869...781 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 12:29 #8 Del Skrevet tirsdag kl 12:29 Så legger vi dette her litt i vater og tenker på alle dem som ikke har det bra i sine liv, men de sier ingenting til noen om det, de later som at alt er ok der ute i samfunnet og lider i stillhet i privaten. Jeg tror det er mange av det slaget. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:36 #9 Del Skrevet tirsdag kl 12:36 Når du stiller spørsmålet på en slik måte legger du til grunn at jeg hater eller misliker folk som ikke har det bra. Det gjør jeg ikke. Anonymkode: 53420...899 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 17:09 #10 Del Skrevet tirsdag kl 17:09 Jeg går ikke rundt å hater folk. Jeg har empati og medfølelse for dem. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #11 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 Det er flere deprimerte der ute som faktisk sliter alvorlig, noen av dem trenger bare noen å snakke med i håp om å lette på den tyngden det er. Man burde kunne være litt tålmodig med dem fremfor å murre. Og har man problemer med deprimerte så får man heller prøve å unngå å komme i snakk med dem. Anonymkode: 77a3d...447 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:05 #12 Del Skrevet tirsdag kl 21:05 Jeg hater ikke eller misliker folk som ikke har det bra, men jeg kan bli irritert over folk som klager og syter mye. Nå mener jeg ekstrem klaging og folk som har hakk i plata over flere år. Gjerne prøver man å hjelpe og støtte, men alt er galt uansett. Jeg skjønner at folk kan ha det tøft og vanskelig, men det kan være veldig vanskelig å vite hva man kan gjøre. Å bli lyttet til trenger alle, men når det blir hele tiden og hver eneste gang man møtes så blir det vanskelig. Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg kan gjøre noen ganger, men jeg hater ikke eller misliker dem. Anonymkode: 60440...066 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:05 #13 Del Skrevet onsdag kl 01:05 Det er ingenting å fortelle om, det er åpenbart at det er sånn. Anonymkode: 9aaf1...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:56 #14 Del Skrevet onsdag kl 04:56 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fortell? Anonymkode: e4dbf...450 Driver ikke med hat,det for dagens ungdom ta seg av. Anonymkode: 1a00b...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:16 #15 Del Skrevet onsdag kl 05:16 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hate er et ekstremt sterkt ord. Men jeg blir oppgitt over folk som elsker å dyrke egen misnøye, og som klager og klager uten å gidde å gjøre noe med egen situasjon. Som ser ut til å nyte martyrrollen som de setter seg selv i. Anonymkode: 389cf...14b 👆👆 Anonymkode: 7853d...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:28 #16 Del Skrevet onsdag kl 05:28 Men jeg backer unna de som klager på egen situasjon, uten å ta grep. De som ringer for å fortelle hvor rævva livet er, helst uten antydning til å spørre om hvordan det er med meg. Så jeg hater ikke, jeg har bare ikke energi til å være alles søppeldunk. Anonymkode: 15055...460 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:34 #17 Del Skrevet onsdag kl 05:34 Har du sluttet å slå din kone? Anonymkode: 8b590...6ca 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:41 #18 Del Skrevet onsdag kl 05:41 Jeg hater dem ikke, men synest at de krever mye av de som står rundt og når de selv er blitt bedre så ser de ikke at de nærmest har slitt ut alle andre. De er energityver på en måte. Anonymkode: a56be...fa5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet onsdag kl 08:15 #19 Del Skrevet onsdag kl 08:15 Det blir veldig unyansert med slike overskrifter og et innlegg som beskriver lite av hva man er ute etter i tråden sin. Dog må jeg si at jeg reagerer litt på alle de som snakker om hvor slitsomt det er å høre på mennesker som har det vondt - selv om jeg kan skjønne hva de mener. Min erfaring er at de som har det vondest ofte sier minst..men det blir et stort problem for dem å lese tråder som dette - fordi det er dem tråden treffer, de som virkelig burde snakke med noen om hvordan de har det. Det kan fort bli slik at de føler seg som en enda større byrde enn de allerede gjør, når de leser innleggene i denne tråden. Det som egentlig provoserer meg mest, er at vi 1 dag i året skal late som at vi er interesserte i å høre om hvordan menneskene rundt oss har det..da oppfordrer vi de som har det vondt å snakke om det, fortelle det til noen..mens resten av året er det mest bekvemmelig for oss om de bare later som at livet er bra. Det er den mest idiotiske dagen i året. Den understreker bare det store gapet mellom menneskene i samfunnet. Jeg hater ingen. Ikke engang enkelte av tullingene som uttaler seg i denne tråden, eller på forumet generelt. Hat betyr at det må ligge følelser til grunn, og jeg kjenner bare likegyldighet til mennesker jeg ikke liker. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:19 #20 Del Skrevet onsdag kl 10:19 Folk skyr syke mennesker som pesten. Fysisk syke, så vel som psykisk syke. Hvor mange CP, MS, hjertesyke, etc mennesker omgås du? Eller hva med rullestolbrukere, blinde, døve mennesker? Folk som har amputert et bein, eller et godt uten en arm? Snakker ikke om de som har en forbigående diagnose, eller en diagnose som ikke er synlig, eller har ført til uføretrygd, men alvorlige sykdommer eller svært synlige sykdommer. Snakker ikke om en perifer i gjengen, eller en man gikk på skole med som man møter på ulike treffpunkt en gang i blant. Ingen? Nei, tenkte det… Anonymkode: 1b9d0...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå