Filifjonkamor Skrevet onsdag kl 07:30 #21 Del Skrevet onsdag kl 07:30 Fikk for 1 uke siden, uken før stod det at skattemld var sendt inn med hjelp fra skatteetaten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:41 #22 Del Skrevet onsdag kl 07:41 Drammensmannen skrev (16 timer siden): Ts her, ingen statlige krav eller noe jeg heller, kommer vel når de kommer. er ikke krise, går ikke konk liksom. Men er snakk om nesten 30 k, så hadde vært fint å fått før ferien!☺️ gjorde en endring, la til kjøring til og fra jobb. Selvsagt er det ikke bare deg, noen får i juni og noen til høsten. Men du kan sørge for at det samme ikke gjentar seg neste år, ved å trekke mindre skatt. Anonymkode: abe37...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:25 #23 Del Skrevet onsdag kl 19:25 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ektefelle og jeg leverte i marsj begge får igjen restskatt, men har ikke fått noe enda. De siste ti årene har vi fått restskatten i oktober, så jeg forventer det i år også Anonymkode: 3b09b...1fa Restskatt får man ikke. Den betaler man. Anonymkode: e8584...e31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå