Drammensmannen Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai (endret) Heihei! Er der flere enn meg som venter på skattepengene? Leverte skattemeldingen 19/03 men ikke fått noe oppgjør enda, syns dette er litt rart da jeg hører folk som leverte etter meg har fått pengene for lenge siden! spent på om vi er flere i samme båt? ☺️ vet det kommer når det kommer osv, men bare spent på om det er flere som venter!☺️ Endret 20. mai av Drammensmannen
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Jeg fikk tidlig vet at andre får i juni eller noe. Så det er ikke bare deg nei. Anonymkode: 80e3a...2a8
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai Ikke fått og leverte i mars, men mannen fikk baksmell og skjønte det sånn at om partner får baksmell så kan man tidligst vente å få det i juni. Så antar det gjelder meg også da. Anonymkode: 2d87d...2c3 4 1
Hololo Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai de kom vel en uka ca etter at jeg leverte skattemelding. Men du er nok langt ifra alene nei.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai Fikk beregna baksmell og sendte inn endringer i god tid før fristen, men har fortsatt ikke hørt noe jeg heller. 🤷♀️ Anonymkode: d8244...12c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai Husker ikke når vi leverte, men vi fikk oppgjøret sist uke. Mener det hadde gått over en måned i alle fall. Anonymkode: 2eeec...66c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #8 Skrevet 20. mai Ikke fått, men det er fordi mannen fikk restskatt. Får derfor igjen tidligst i juni. Anonymkode: 042e8...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai Har ENK, leverte 18.03! Enda ikke sett noe til de… Anonymkode: 0b971...201
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai For noen år siden fikk jeg i oktober/november men nå i 25 og 24 fikk jeg 1 uke etter levert skattemelding gift ingen ubetalte statlige krav Anonymkode: 58c85...cfe
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ikke fått og leverte i mars, men mannen fikk baksmell og skjønte det sånn at om partner får baksmell så kan man tidligst vente å få det i juni. Så antar det gjelder meg også da. Anonymkode: 2d87d...2c3 I fjor fikk jeg igjen og mannen baksmell, han betalte den med en gang og da fikk jeg igjen på skatten Anonymkode: 58c85...cfe
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ikke fått og leverte i mars, men mannen fikk baksmell og skjønte det sånn at om partner får baksmell så kan man tidligst vente å få det i juni. Så antar det gjelder meg også da. Anonymkode: 2d87d...2c3 Hvor finner man denne informasjonen? Jeg fikk mine skattepenger utbetalt 1 uke etter at jeg leverte skattemeldingen, selv om min mann fikk baksmell. Anonymkode: 44b6c...f23
AnonymBruker Skrevet 20. mai #13 Skrevet 20. mai Umulig å si. I fjor fikk jeg i November. I 2023 fikk jeg i Mai, og i 2022 i Mars 🤪 I år fikk jeg baksmell på 620 kr. Anonymkode: bef61...079
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor finner man denne informasjonen? Jeg fikk mine skattepenger utbetalt 1 uke etter at jeg leverte skattemeldingen, selv om min mann fikk baksmell. Anonymkode: 44b6c...f23 «Ektefeller får skatteoppgjør samtidig, så hvis din ektefelle ikke leverer eller får restskatt, må også du vente til tidligst juni.» https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/slik-far-du-skatteoppgjoret-raskere Anonymkode: 2d87d...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #15 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor finner man denne informasjonen? Jeg fikk mine skattepenger utbetalt 1 uke etter at jeg leverte skattemeldingen, selv om min mann fikk baksmell. Anonymkode: 44b6c...f23 Er dere gift da? Anonymkode: 042e8...e5a
AnonymBruker Skrevet 20. mai #16 Skrevet 20. mai Ts, de aller fleste får igjen skatten i juni. Anonymkode: c7dd7...444 2
Drammensmannen Skrevet 20. mai Forfatter #17 Skrevet 20. mai Ts her, ingen statlige krav eller noe jeg heller, kommer vel når de kommer. er ikke krise, går ikke konk liksom. Men er snakk om nesten 30 k, så hadde vært fint å fått før ferien!☺️ gjorde en endring, la til kjøring til og fra jobb.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #18 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fikk beregna baksmell og sendte inn endringer i god tid før fristen, men har fortsatt ikke hørt noe jeg heller. 🤷♀️ Anonymkode: d8244...12c Hvis du får restskatt så får du jo oppgjøret tidligst i juni, så da har du jo såklart ikke hørt noe enda. Anonymkode: e8584...e31
AnonymBruker Skrevet 21. mai #20 Skrevet 21. mai Ektefelle og jeg leverte i marsj begge får igjen restskatt, men har ikke fått noe enda. De siste ti årene har vi fått restskatten i oktober, så jeg forventer det i år også Anonymkode: 3b09b...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå