Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er virkelig helt avgjørende for deg når du liker noen? Det du ikke helt kan sette fingeren på? 

Anonymkode: 24acd...3af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å si. Det er liksom poenget med en «x-faktor». At det er vanskelig å sette fingeren på.

Men for meg handler det om noe som gir et særpreg. Noe som skiller vedkommende ut fra mengden.

Anonymkode: 7c02b...97f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det nok kjemi når det kommer til humor som er min X-faktor.

Ikke like lett å forstå med en gang eller definere, men plutselig forstår jeg hvem jeg liker å være sammen med.

Anonymkode: 1252f...f8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt en greie for smarte menn. 

Anonymkode: 469dc...8ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er virkelig helt avgjørende for deg når du liker noen? Det du ikke helt kan sette fingeren på? 

Anonymkode: 24acd...3af

Følelsen jeg får når jeg begraver hele meg i han. At han åpenbart liker meg. Følelsen jeg får i hans nærvær. Hvordan ting føles når vi bare eksisterer sammen.

Anonymkode: b60ae...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når vi møttes og vi begge øyeblikkelig kjente på denne "å komme hjem" følelsen.

Nå er vi forlovet og har kjøpt hus sammen ♥️ 

Anonymkode: d48e1...8f4

• Nyttig 1
Skrevet

Når det gjelder min mann så var det blandingen av hans utrolige intelligens og kunnskapsrikhet sammen med en åpen, og hvor utrolig trygg han fikk meg til å føle meg. Jeg følte han så hele meg, var liksom så åpen og klar for å dele alt ved seg. Det var sterkt.

Skrevet

Enig i den "komme hjem følelsen" når du virkelig kan være deg selv og føle deg helt trygg og avslappet. Hele relasjonen flyter liksom av seg selv og du "vet" at dette er rett. 

Klarer ikke beskrive det mer en som så. Det er sjeldent vertfall og jeg vet med meg selv at neste gang jeg finner noe sånt skal jeg prøve å stå i det. 

Har akkurat sett Pørni og enig i at du lurer ikke når du vet det er rett, da vet du ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Kjemien oss imellom, at han er snill og behandler meg bra. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...