Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror muligens jeg har blitt svindlet på Finn… kjøpte noen billetter til en konsert. Ikke en veldig populær konsert, så trodde det var trygt. Brukeren er verifisert med bankid og har bare bra tilbakemeldinger. Vippset han og nummerer stemmer med navn osv, så virket troverdig og har aldri blitt svindlet før. 

Mange sier at man aldri skal betale før man får en vare, men jeg hadde da aldri sendt fra meg en vare uten betaling først? 

Han bor litt over 1 time unna, så det eneste man kan gjøre er vel å oppsøke han..? 

Anonymkode: 1768f...047

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle han sende billettene, hvor lenge er det siden du kjøpte de?

Anonymkode: d43a2...d01

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du glemmer helt å skrive hvorfor du tror du er svindlet?🙃

Er det så at du ikke har mottatt billettene? Husk at de fleste billetter i dag kommer digitalt. Skulle han sende dem som vedlegg på e-post? Har du sjekket spamfilteret ditt?

Anonymkode: 99c11...458

• Liker 3
Skrevet

Ulempen ved å kjøpe billetter på finn.no er at billetter som ofte er digitale PDF. De kan man selge MANGE ganger, og førstemann som stiller opp i billettkontrollen får sett konserten. Resten blir avvist. 

Sist jeg var på konsert måtte man ha Ticketmaster-appen på telefonen og være samme bruker som billetten var registrert på. 

Men hvorfor er du svindlet? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...