AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Annet enn som tilbehør til grillmat. Når jeg søker etter andre bruksområder for potetsalat. Så får jeg bare opp oppskrifter på hvordan lage potetsalat. Men det er altså ikke det jeg er ute etter. Anonymkode: 02871...d3e
AnonymBruker Skrevet 20. mai #2 Skrevet 20. mai Tilbehør til spekemat, og potetrett til kjøtt Anonymkode: d5937...965 4
Stor pike Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Kylling, fisk, kjøttboller, alt du vanligvis bruker vanlig kokte poteter til. 3
luxifine Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai Digger det som tilbehør til grillmat av alle slag: kylling, koteletter,pølser, karbonader osv. I tillegg kan du ha det under kjøttpålegg når du lager smørbrød/rundstykker
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai Du kan jo bruke det som tilbehør til mange retter. Jeg hadde litt potetsalatrester igjen i dag, og hadde det til cottage cheese-pizzaboller. Karbonadesmørbrød eller karbonader i annen form passer også til potetsalat. Det kan brukes som tilbehør til ulike typer kjøtt, som stek, ovenstekt svin indrefilet og kylling. Passer også godt sammen med småretter (typ norsk tapas), spekemat og en brødskive med salami og potetsalat er veldig godt. Det kan også passe til mange typer gryteretter. Anonymkode: 472c6...efd
Maia70 Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai Pålegg, og tilbehør til alt. Kan også spises alene, tilsett da mer poteter.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai Lager ofte potetsalat til biff eller burger. Anonymkode: 49891...b3e
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai All mat der saus ikke inngår. Anonymkode: d53bb...d6c
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai Har det ofte i feks baguette,sammen med roastbiff eller skinke. Anonymkode: 753c3...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Skrevet 20. mai I lompe med pølse, spekeskinke, fenalår eller røkelaks Som tilbehør til grillmat, laks, kjøtt Som en tapasrett Med kjøttboller eller falafel På hotdogs På karbonadesmørbrød / på siden Roastbiffbaguette Rester kan også blandes i en omelett Anonymkode: b2811...7d8
AnonymBruker Skrevet 20. mai #15 Skrevet 20. mai Pølser, koteletter, burgere, karbonader… Anonymkode: d7cba...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå